Jedno v klinickej smrti mam doma. Je repasovatelne, takze zadara ho nepustim, daj 100 EUR a je Tvoje. Pochadza z mojho Plechaca, spievalo a tlacilo olej do sania.kiblik píše: Ale potřebuju turbomrtvolu..
Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Čau pánové,
mám dotaz a to "Je na tomto motoru jen to jedno sítko ve šroubu na bloku pro filtraci nečistot nebo jsou tam ještě nějaký další ?"
Teď jsem mluvil s člověkem z nějakýho turboservisu a ten mi tvrdil, že to moje turbo kvičí z jednoho prostýho důvodu a to že je nedomazaný. A přitom mi říkal, že by tam měli být ještě další dvě sítka,který jsem nevyndal.
1) Banjo na bloku - je venku
2) Sítko na vstupu do turba - ???
3) Sítko někde u vývěvy - ???
Tak co víte to někdo ?
mám dotaz a to "Je na tomto motoru jen to jedno sítko ve šroubu na bloku pro filtraci nečistot nebo jsou tam ještě nějaký další ?"
Teď jsem mluvil s člověkem z nějakýho turboservisu a ten mi tvrdil, že to moje turbo kvičí z jednoho prostýho důvodu a to že je nedomazaný. A přitom mi říkal, že by tam měli být ještě další dvě sítka,který jsem nevyndal.
1) Banjo na bloku - je venku
2) Sítko na vstupu do turba - ???
3) Sítko někde u vývěvy - ???
Tak co víte to někdo ?

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
V12 píše:Jedno v klinickej smrti mam doma. Je repasovatelne, takze zadara ho nepustim, daj 100 EUR a je Tvoje. Pochadza z mojho Plechaca, spievalo a tlacilo olej do sania.kiblik píše: Ale potřebuju turbomrtvolu..
Zatím vyčkávám ale díky za první nabídku.

Jen ze zajímavosti co bylo příčinou jeho smrti? Neměl si to rozebrané a nemáš k tomu nějaké fotky?

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Poskodene nabezne hrany lopatiek - ked som videl, v akom stave bol vzduchovy filter pri vymene vramci ponakupneho servisu, ani sa necudujem. Turbo muselo zozrat nieco velke a tvrde. Nasledne prislo o geometriu, rotor zacal vibrovat a rozmlatil lozisko natolko, ze zacalo pustat olej do sania. Sprievodnym javom bol klasicky sirenovy prejav. Spievanie som si vsimol ihned po vymene oleja, mechanik ma dokonca pri ponakupnom servise upozornil, ze v motore bol podozrivo husty olej. Po vymene turba mi docvaklo, preco
Ze si to Ty, idem ten turbak pofotit, ked sa mi podari, o chvilu su tu.
EDIT1 :
Tu je jedno foto :

Vsimni si ohlodane nabezne hrany lopatiek komnpresora a iny odtien trubky v oblasti rotora a mimo tejto oblasti. Turbo pocutelne spievalo a dost intenzivne tlacilo olej do sania, po demontazi hadice z IC z nej olej tiekol tenkym prudom.
EDIT2 :
Foto uplneho typoveho oznacenia turba :


Ze si to Ty, idem ten turbak pofotit, ked sa mi podari, o chvilu su tu.
EDIT1 :
Tu je jedno foto :

Vsimni si ohlodane nabezne hrany lopatiek komnpresora a iny odtien trubky v oblasti rotora a mimo tejto oblasti. Turbo pocutelne spievalo a dost intenzivne tlacilo olej do sania, po demontazi hadice z IC z nej olej tiekol tenkym prudom.
EDIT2 :
Foto uplneho typoveho oznacenia turba :

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.07.2012 08:41
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Protože se ke mně do dílny dostaly nějaké Focusy s turbo problémem, začal jsem hledat všemožné informace (tak jsem nalezl i toto fórum) a přemýšlel jsem, kde je asi zakopaný pes. Napadlo mne: turbo odejde, protože má nedostatečné mazání, které je zapříčiněné ucpaným přívodem oleje (sítko ve šroubu i v sacím koši) a sítka se ucpou protože je motor zakarbonovaný. Motor je zakarbonovaný protože se nedá dostatečně vypustit při výměně starý olej. To je podle mne prapříčinou a prvotně implementovaným kurvítkem z výroby (je to jen můj soukromý názor a možná se pletu). Rozhodl jsem se to vyřešit jednou provždy. Takže tuto úpravu, spolu s vyjmutím sítka z průtokového šroubu provedu každému dalšímu Focusu co přijede na výměnu oleje a časem uvidíme....
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Myslíš v sacím koši? To bych rozhodně nevydával.
Jediný co vyndat, je sítko v přívodní trubce mazání turba.
Jediný co vyndat, je sítko v přívodní trubce mazání turba.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
kiblik píše:Čau pánové,
mám dotaz a to "Je na tomto motoru jen to jedno sítko ve šroubu na bloku pro filtraci nečistot nebo jsou tam ještě nějaký další ?"
Teď jsem mluvil s člověkem z nějakýho turboservisu a ten mi tvrdil, že to moje turbo kvičí z jednoho prostýho důvodu a to že je nedomazaný. A přitom mi říkal, že by tam měli být ještě další dvě sítka,který jsem nevyndal.
1) Banjo na bloku - je venku
2) Sítko na vstupu do turba - ???
3) Sítko někde u vývěvy - ???
Tak co víte to někdo ?
Co ty sítka pánové, kolik ???
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
vsichni rikaj jen jedno ve sroubu trubicky do turba - 1x...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.06.2010 10:48
- Bydliště: Praha
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
miluna,
chci se zeptat kde se da koupit olejova vana z foto? Loni kontroloval jsem jestli neni usazeniny ve vane a take videl jsem ze pri vypousteni oleju porad hodne zustane stareho, kvuli statne resenemu vypousti.
Dik.
chci se zeptat kde se da koupit olejova vana z foto? Loni kontroloval jsem jestli neni usazeniny ve vane a take videl jsem ze pri vypousteni oleju porad hodne zustane stareho, kvuli statne resenemu vypousti.
Dik.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.07.2012 08:41
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Je to původní vana kterou jsem upravil, odkud jsi? Klidně ti to také upravím.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.07.2012 08:41
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Jo a sítko je dole v sacím koši, nový nebo vyčistit (moc dobře to nejde) a to ucpávací je v průtokovém šroubu na bloku, kde je připojena mazací trubka k turbu. Vpravo za DPF. Na Focusu z 2006 už bylo lepší provedení, sítko bylo zvenku na průtokáči a trubička na olejovou měrku neměla tvar ,,S,, takže se olej dá patrně odsávat, byl i trošku jinak řešený sací koš.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Kolik to je to hodně? Jak si to měřil?bivn píše:pri vypousteni oleju porad hodne zustane stareho
Dejte si to do profilů ať vidí i ostatní odkud jste. Jinak zajímavé řešení úpravy vanymiluna píše:Je to původní vana kterou jsem upravil, odkud jsi? Klidně ti to také upravím.

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.06.2010 10:48
- Bydliště: Praha
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
lucky.jack,
mnozstvi oleje presne nemeril jsem, zustava ho zhruba 4mm po cele plose vany.
miluna,
jsem z Prahy, kde bydlis Ty?
mnozstvi oleje presne nemeril jsem, zustava ho zhruba 4mm po cele plose vany.
miluna,
jsem z Prahy, kde bydlis Ty?
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
miluna:
Mozes robit vyvojara v PSA
Mozes robit vyvojara v PSA

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host