Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
-
- Test driver
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Jo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Matted
- Pokročilý
- Příspěvky: 589
- Registrován: 18.08.2008 17:48
- Bydliště: skoro CL/MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
je to krapet starsi ale co kdyby:
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
Škoda Fabia com. 1,0 81kW,r.v.2019
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(122 572km)
Škoda Octavia 1,9 77kW,r.v.2008(388 263km)
Ford Focus combi 1,6 74kW,r.v.2003(243 608km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(291 572km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(122 572km)
Škoda Octavia 1,9 77kW,r.v.2008(388 263km)
Ford Focus combi 1,6 74kW,r.v.2003(243 608km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(291 572km)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
TMBHG41V754698214 Code Description
Model name: 1V u
Equipment level and body type: H unknown
Engine: G u
Engine code: u
Model Year: 5 2005
Airbag configuration: 4 2 front
Producing factory: 4 Mladá Boleslav (Czech Republic)
Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
Validity code: 7 7
Body serial number: 698214 698214
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Matted
- Pokročilý
- Příspěvky: 589
- Registrován: 18.08.2008 17:48
- Bydliště: skoro CL/MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
koukám krapet se tam někdo seknul ve VIN...foki píše:Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
TMBHG41V754698214 Code Description
Model name: 1V u
Equipment level and body type: H unknown
Engine: G u
Engine code: u
Model Year: 5 2005
Airbag configuration: 4 2 front
Producing factory: 4 Mladá Boleslav (Czech Republic)
Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
Validity code: 7 7
Body serial number: 698214 698214
dík
Škoda Fabia com. 1,0 81kW,r.v.2019
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(122 572km)
Škoda Octavia 1,9 77kW,r.v.2008(388 263km)
Ford Focus combi 1,6 74kW,r.v.2003(243 608km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(291 572km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(122 572km)
Škoda Octavia 1,9 77kW,r.v.2008(388 263km)
Ford Focus combi 1,6 74kW,r.v.2003(243 608km)
Škoda Forman 1,3 50kW, r.v.1994(291 572km)
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04.12.2012 11:02
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Radimbo píše:Argumenty přicházejí, to je fajn....prostě se ptám, nemám zkušenost a vy nějakou máte.
Jaký je problém s Hošnou, respektive Business Lease?
Toto vám přijde v pohodě?
http://www.autobazar.biz/CZ/721277/ford_focus.html
jo, auta jsem videl, nic se nezamlcuje, pravidelne servisovano.slusne kousky.jedine minus, ze ac jsou to 66kw verze, tak uz je tam DPF, bohuzel.tak to neriskuju, protoze jezdim i kratke trasy i streky
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.03.2014 10:10
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Jsem totál laik.
VIN je WF0NXXGCDNXS00966
Nalezeno:
WF0NXXGCDNXS00966
01.07.1999
Focus 1998-2005
Kombi
Série 35
2.0L Zetec-E EFI (HC)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
4.06
D4/E4 EEC (EEC 6)
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Aquamarine Frost C/C
Venice
prva registracia: 20-07-1999
diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 6
Počet záznamů 6 je hodně, málo, standart? Paypal účet nemám, tak se zatím ptám takhle (blbě:)
VIN je WF0NXXGCDNXS00966
Nalezeno:
WF0NXXGCDNXS00966
01.07.1999
Focus 1998-2005
Kombi
Série 35
2.0L Zetec-E EFI (HC)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
4.06
D4/E4 EEC (EEC 6)
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Aquamarine Frost C/C
Venice
prva registracia: 20-07-1999
diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 6
Počet záznamů 6 je hodně, málo, standart? Paypal účet nemám, tak se zatím ptám takhle (blbě:)
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
U auta za 30 litrů ceny r.v. 99 už bych se orientoval jen na stav - koroze, vůle, jak se "nadechne" při startování atd. a zda přežije alespoň jednu STK "bez ztráty kytičky"
Zjišťovat kilometry u tohoto ročníku je normální sebemrskačství
18 000 průměrný nájezd v ČR x 13 let = cca 240 000, pokud jsou nějaké záznamy, že to má míň (TUV protokol apod.) je to plus.
Znovu připomínám - je za 29 900,-Kč...i kdyby mělo 250, tak při slušným zacházení ještě stovku najede. Kat bude na 90 % po smrti, ale jezdí tu i starší kousky, emisema se probalancovat dá vždycky.
Zjišťovat kilometry u tohoto ročníku je normální sebemrskačství

18 000 průměrný nájezd v ČR x 13 let = cca 240 000, pokud jsou nějaké záznamy, že to má míň (TUV protokol apod.) je to plus.
Znovu připomínám - je za 29 900,-Kč...i kdyby mělo 250, tak při slušným zacházení ještě stovku najede. Kat bude na 90 % po smrti, ale jezdí tu i starší kousky, emisema se probalancovat dá vždycky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.03.2014 10:10
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Jasně, já jen byl v rauši z možnosti dekodovat vin:) Spíš mi vrtá hlavou, co to bylo za 6 záručních oprav
Emise nejsou sebemenší problém, předchozí tři STK by mohly vyprávět...

Emise nejsou sebemenší problém, předchozí tři STK by mohly vyprávět...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
tak nezbyde nic jineho nez si zaplatit 20eček
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- burak007
- Nováček
- Příspěvky: 158
- Registrován: 29.07.2011 10:21
- Bydliště: Hradec Králové
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Prosím o prověření dle fordzony by měl mít celkem 7 záznamů díky
inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
WF0GXXGBBG8B12447
E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity
prva registracia: 23-10-2008
diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4
inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
WF0GXXGBBG8B12447
E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity
prva registracia: 23-10-2008
diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
kdyby to byla takova pecka tak by se na nej simir neptal 30.6.2013burak007 píše:Prosím o prověření dle fordzony by měl mít celkem 7 záznamů díky
inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
WF0GXXGBBG8B12447
E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity
prva registracia: 23-10-2008
diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=6075
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Poprosim jeden kombajn :
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html
Diky.
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html
Diky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
2.2.10 1935kmV12 píše:Poprosim jeden kombajn :
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html
Diky.
2.2.11 84336km
4.1.12 179465km
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
2.2.10 1935km
2.2.11 84336km
4.1.12 179465km
A v roce 2012 až 13 stál v přístavu a čekal na odvoz.
2.2.11 84336km
4.1.12 179465km
A v roce 2012 až 13 stál v přístavu a čekal na odvoz.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Tu je hlaska bazarnika :

Snazil som sa byt veeelmi slusny, preto moja odpoved bazarnikovi :Aby som to ozrejmil .
Auto sme doviezli mi s tými km ako sú na KO . Avšak potom sa zistili že km sú upravené . Mám k dispozícii kompletnú historiu z portálu fordzona.sk . Preto uvádzam aj v inzeráte stav km , ktorý by mal zodpovedať stavu pri poslednom servise + to čo sa najazdilo . Auto je skutočne v 100% stave bez investícií . Dávame záruku 6 mesiacov na skryté vady .
Dúfam že som vašu otázku dostatočne zodpovedal , pokiaľ máte ďalšie otázky , pokojne mi napíšte .
FordZonu samozrejme poznam. No ked som zacal trochu pocitat, doratal som sa k inym kilometrom :
- KO pri 118400 km
- posledna EK pri 151700 km (http://www.seka.sk)
- to nam dava rozdiel 33300 km. Ked tieto kilometre pripocitam k stavu pri poslednej diagnostike / zarucnej oprave zaevidovanej vo FordEtis (a vytiahnutej z FordZona) - 179500 km, dopracovavam sa k najazdu 212800 km. A aj to za predpokladu, ze auto po servise nedalo uz ani kilometer, co nepredpokladam.
- z Etisu (resp. FZ) vychadza, ze za rok dalo cca 90 tisic km, z toho vychadza mesacny najazd 7500 km, predpokladam, ze auto jazdilo do 6. mesiaca 2012 v Nemecku a za tu dobu teda dalo cca 37 a pol tisica km. Ked toto cislo pridam k 212800 km, vychadza mi cca 250 tisic km.
A vy idete tvrdit, ze je bezudrzbove ? Neverim, preto sa podme pozriet na krutu realitu :
- kedze v inzerate je spominany nabeh 199 tisic km, kupujuci automaticky musi menit rozvod (verim, ze ho vymenili uz v Nemecku, zakaznik ale vidi 199 tisic km), interval je 200 tisic alebo 10 rokov. Pozor, toto nie je motor Ford DuraTorq s retazou, ale nefalsovany remenovy zabozrut z PSA. To podla Vas nie je investicia ? Podla mna je - ak pouzijem stredne kvalitne diely, bude to za cca 400 EUR.
- moznost nutnosti vymeny DPF, ktora opat nie je lacna (cena podla katalogu cca 1500 EUR). Alebo ten DPF mam nechat vyklepat ??? Aj to ma ale bude stat okolo 200 EUR
- potom tu mame oblubenu chorobu francuzskych motorov - turba konciace prave po 200-250 tisic km - repas tohto typu je cca 400 EUR, nove cca 1000 EUR.
- vstrekovace, ktore za predpokladu jazd dvojstovkou po nemeckych dialniciach budu mat tiez dost, cena noveho cca 400 EUR, repas nech 150 - 200 EUR a v motore su 4 kusy. Najkrajsie na tych vstrekovacoch je to, ze ich stav beznym pohladom nezistite, kedze voz ma DPF - po dupnuti na plyn nebude cmudit...
Takze kam sa nam podela ta bezudrzbovost ?![]()


DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti