Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Napsal: 01.03.2014 22:20
Jo.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
koukám krapet se tam někdo seknul ve VIN...foki píše:Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:
TMBHG41V754698214
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
dik
TMBHG41V754698214 Code Description
Model name: 1V u
Equipment level and body type: H unknown
Engine: G u
Engine code: u
Model Year: 5 2005
Airbag configuration: 4 2 front
Producing factory: 4 Mladá Boleslav (Czech Republic)
Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
Validity code: 7 7
Body serial number: 698214 698214
Radimbo píše:Argumenty přicházejí, to je fajn....prostě se ptám, nemám zkušenost a vy nějakou máte.
Jaký je problém s Hošnou, respektive Business Lease?
Toto vám přijde v pohodě?
http://www.autobazar.biz/CZ/721277/ford_focus.html
kdyby to byla takova pecka tak by se na nej simir neptal 30.6.2013burak007 píše:Prosím o prověření dle fordzony by měl mít celkem 7 záznamů díky
inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
WF0GXXGBBG8B12447
E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity
prva registracia: 23-10-2008
diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3
zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4
2.2.10 1935kmV12 píše:Poprosim jeden kombajn :
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html
Diky.
Snazil som sa byt veeelmi slusny, preto moja odpoved bazarnikovi :Aby som to ozrejmil .
Auto sme doviezli mi s tými km ako sú na KO . Avšak potom sa zistili že km sú upravené . Mám k dispozícii kompletnú historiu z portálu fordzona.sk . Preto uvádzam aj v inzeráte stav km , ktorý by mal zodpovedať stavu pri poslednom servise + to čo sa najazdilo . Auto je skutočne v 100% stave bez investícií . Dávame záruku 6 mesiacov na skryté vady .
Dúfam že som vašu otázku dostatočne zodpovedal , pokiaľ máte ďalšie otázky , pokojne mi napíšte .
FordZonu samozrejme poznam. No ked som zacal trochu pocitat, doratal som sa k inym kilometrom :
- KO pri 118400 km
- posledna EK pri 151700 km (http://www.seka.sk)
- to nam dava rozdiel 33300 km. Ked tieto kilometre pripocitam k stavu pri poslednej diagnostike / zarucnej oprave zaevidovanej vo FordEtis (a vytiahnutej z FordZona) - 179500 km, dopracovavam sa k najazdu 212800 km. A aj to za predpokladu, ze auto po servise nedalo uz ani kilometer, co nepredpokladam.
- z Etisu (resp. FZ) vychadza, ze za rok dalo cca 90 tisic km, z toho vychadza mesacny najazd 7500 km, predpokladam, ze auto jazdilo do 6. mesiaca 2012 v Nemecku a za tu dobu teda dalo cca 37 a pol tisica km. Ked toto cislo pridam k 212800 km, vychadza mi cca 250 tisic km.
A vy idete tvrdit, ze je bezudrzbove ? Neverim, preto sa podme pozriet na krutu realitu :
- kedze v inzerate je spominany nabeh 199 tisic km, kupujuci automaticky musi menit rozvod (verim, ze ho vymenili uz v Nemecku, zakaznik ale vidi 199 tisic km), interval je 200 tisic alebo 10 rokov. Pozor, toto nie je motor Ford DuraTorq s retazou, ale nefalsovany remenovy zabozrut z PSA. To podla Vas nie je investicia ? Podla mna je - ak pouzijem stredne kvalitne diely, bude to za cca 400 EUR.
- moznost nutnosti vymeny DPF, ktora opat nie je lacna (cena podla katalogu cca 1500 EUR). Alebo ten DPF mam nechat vyklepat ??? Aj to ma ale bude stat okolo 200 EUR
- potom tu mame oblubenu chorobu francuzskych motorov - turba konciace prave po 200-250 tisic km - repas tohto typu je cca 400 EUR, nove cca 1000 EUR.
- vstrekovace, ktore za predpokladu jazd dvojstovkou po nemeckych dialniciach budu mat tiez dost, cena noveho cca 400 EUR, repas nech 150 - 200 EUR a v motore su 4 kusy. Najkrajsie na tych vstrekovacoch je to, ze ich stav beznym pohladom nezistite, kedze voz ma DPF - po dupnuti na plyn nebude cmudit...
Takze kam sa nam podela ta bezudrzbovost ?![]()