Stránka 453 z 718

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 01.03.2014 22:20
od fofok
Jo.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 02.03.2014 17:22
od Matted
je to krapet starsi ale co kdyby:

TMBHG41V754698214

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

dik

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 02.03.2014 19:08
od foki
Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:

TMBHG41V754698214

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

dik


TMBHG41V754698214 Code Description
Model name: 1V u
Equipment level and body type: H unknown
Engine: G u
Engine code: u
Model Year: 5 2005
Airbag configuration: 4 2 front
Producing factory: 4 Mladá Boleslav (Czech Republic)
Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
Validity code: 7 7
Body serial number: 698214 698214

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 03.03.2014 06:33
od Matted
foki píše:
Matted píše:je to krapet starsi ale co kdyby:

TMBHG41V754698214

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

dik


TMBHG41V754698214 Code Description
Model name: 1V u
Equipment level and body type: H unknown
Engine: G u
Engine code: u
Model Year: 5 2005
Airbag configuration: 4 2 front
Producing factory: 4 Mladá Boleslav (Czech Republic)
Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
Validity code: 7 7
Body serial number: 698214 698214
koukám krapet se tam někdo seknul ve VIN...

dík

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 06.03.2014 21:46
od bandit06
Radimbo píše:Argumenty přicházejí, to je fajn :) ....prostě se ptám, nemám zkušenost a vy nějakou máte.

Jaký je problém s Hošnou, respektive Business Lease?

Toto vám přijde v pohodě?
http://www.autobazar.biz/CZ/721277/ford_focus.html

jo, auta jsem videl, nic se nezamlcuje, pravidelne servisovano.slusne kousky.jedine minus, ze ac jsou to 66kw verze, tak uz je tam DPF, bohuzel.tak to neriskuju, protoze jezdim i kratke trasy i streky

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 08.03.2014 22:11
od bombay
Jsem totál laik.

VIN je WF0NXXGCDNXS00966

Nalezeno:

WF0NXXGCDNXS00966

01.07.1999
Focus 1998-2005
Kombi
Série 35
2.0L Zetec-E EFI (HC)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
4.06
D4/E4 EEC (EEC 6)
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Aquamarine Frost C/C
Venice

prva registracia: 20-07-1999

diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov


zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 6


Počet záznamů 6 je hodně, málo, standart? Paypal účet nemám, tak se zatím ptám takhle (blbě:)

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 09.03.2014 19:49
od Wolodyjowsski
U auta za 30 litrů ceny r.v. 99 už bych se orientoval jen na stav - koroze, vůle, jak se "nadechne" při startování atd. a zda přežije alespoň jednu STK "bez ztráty kytičky"
Zjišťovat kilometry u tohoto ročníku je normální sebemrskačství :D
18 000 průměrný nájezd v ČR x 13 let = cca 240 000, pokud jsou nějaké záznamy, že to má míň (TUV protokol apod.) je to plus.
Znovu připomínám - je za 29 900,-Kč...i kdyby mělo 250, tak při slušným zacházení ještě stovku najede. Kat bude na 90 % po smrti, ale jezdí tu i starší kousky, emisema se probalancovat dá vždycky.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 09.03.2014 23:29
od bombay
Jasně, já jen byl v rauši z možnosti dekodovat vin:) Spíš mi vrtá hlavou, co to bylo za 6 záručních oprav :wink:
Emise nejsou sebemenší problém, předchozí tři STK by mohly vyprávět...

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 10.03.2014 07:54
od foki
tak nezbyde nic jineho nez si zaplatit 20eček

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 11.03.2014 10:11
od burak007
Prosím o prověření dle fordzony by měl mít celkem 7 záznamů díky

inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

WF0GXXGBBG8B12447

E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity

prva registracia: 23-10-2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3


zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 11.03.2014 10:24
od foki
burak007 píše:Prosím o prověření dle fordzony by měl mít celkem 7 záznamů díky

inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

WF0GXXGBBG8B12447

E13*2001/116*0249
16.01.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 66 / TITANIUM-X
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Modrá Deep Navy
Alcantara / modrá Infinity

prva registracia: 23-10-2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 3


zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 4
kdyby to byla takova pecka tak by se na nej simir neptal 30.6.2013

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=6075

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 14.03.2014 13:12
od V12
Poprosim jeden kombajn :
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html

Diky.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 14.03.2014 14:07
od lucky.jack
V12 píše:Poprosim jeden kombajn :
WF0GXXGBBG9E23933
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/2 ... 71586.html

Diky.
2.2.10 1935km
2.2.11 84336km
4.1.12 179465km

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 14.03.2014 14:41
od Wolodyjowsski
2.2.10 1935km
2.2.11 84336km
4.1.12 179465km

A v roce 2012 až 13 stál v přístavu a čekal na odvoz.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !

Napsal: 14.03.2014 17:55
od V12
Tu je hlaska bazarnika :
Aby som to ozrejmil .

Auto sme doviezli mi s tými km ako sú na KO . Avšak potom sa zistili že km sú upravené . Mám k dispozícii kompletnú historiu z portálu fordzona.sk . Preto uvádzam aj v inzeráte stav km , ktorý by mal zodpovedať stavu pri poslednom servise + to čo sa najazdilo . Auto je skutočne v 100% stave bez investícií . Dávame záruku 6 mesiacov na skryté vady .

Dúfam že som vašu otázku dostatočne zodpovedal , pokiaľ máte ďalšie otázky , pokojne mi napíšte .
Snazil som sa byt veeelmi slusny, preto moja odpoved bazarnikovi :
FordZonu samozrejme poznam. No ked som zacal trochu pocitat, doratal som sa k inym kilometrom :
- KO pri 118400 km
- posledna EK pri 151700 km (http://www.seka.sk)
- to nam dava rozdiel 33300 km. Ked tieto kilometre pripocitam k stavu pri poslednej diagnostike / zarucnej oprave zaevidovanej vo FordEtis (a vytiahnutej z FordZona) - 179500 km, dopracovavam sa k najazdu 212800 km. A aj to za predpokladu, ze auto po servise nedalo uz ani kilometer, co nepredpokladam.
- z Etisu (resp. FZ) vychadza, ze za rok dalo cca 90 tisic km, z toho vychadza mesacny najazd 7500 km, predpokladam, ze auto jazdilo do 6. mesiaca 2012 v Nemecku a za tu dobu teda dalo cca 37 a pol tisica km. Ked toto cislo pridam k 212800 km, vychadza mi cca 250 tisic km.

A vy idete tvrdit, ze je bezudrzbove ? Neverim, preto sa podme pozriet na krutu realitu :
- kedze v inzerate je spominany nabeh 199 tisic km, kupujuci automaticky musi menit rozvod (verim, ze ho vymenili uz v Nemecku, zakaznik ale vidi 199 tisic km), interval je 200 tisic alebo 10 rokov. Pozor, toto nie je motor Ford DuraTorq s retazou, ale nefalsovany remenovy zabozrut z PSA. To podla Vas nie je investicia ? Podla mna je - ak pouzijem stredne kvalitne diely, bude to za cca 400 EUR.
- moznost nutnosti vymeny DPF, ktora opat nie je lacna (cena podla katalogu cca 1500 EUR). Alebo ten DPF mam nechat vyklepat ??? Aj to ma ale bude stat okolo 200 EUR
- potom tu mame oblubenu chorobu francuzskych motorov - turba konciace prave po 200-250 tisic km - repas tohto typu je cca 400 EUR, nove cca 1000 EUR.
- vstrekovace, ktore za predpokladu jazd dvojstovkou po nemeckych dialniciach budu mat tiez dost, cena noveho cca 400 EUR, repas nech 150 - 200 EUR a v motore su 4 kusy. Najkrajsie na tych vstrekovacoch je to, ze ich stav beznym pohladom nezistite, kedze voz ma DPF - po dupnuti na plyn nebude cmudit...

Takze kam sa nam podela ta bezudrzbovost ? ;-)
:bebng: :nunu: