Příspěvek
od vitut » 24.11.2010 11:45
Podle meho nazoru mohl podobnou mysku udelat jen v pripade, ze mel zavaznou zavadu na rizeni, ktera mu nedovolovala ovladat vozidlo. Pochybuju, ze by se podobnym manevrem dostal az na pravou krajnici, kde jen tak tak dostal auto zpet do pruhu. Zakony fyziky myslim plati vsude stejne, takze by v pripade, ze by auto v pravem pruhu netrefil, skoncil nejspis v prikopu sam ... Navic ho zjevne za nim jedouci vozidlo zase tak moc "netlacilo", podobne rozestupy ma na D1 vetsina "ridicu". Je mi jedno, jestli pujde za katr nebo ne, nakonec stejne vyvazne nejspis s podminkou, protoze media si najdou jine tema a tohle zapadne. Ja osobne bych ho ale nechal jezdit hromadnou dopravou co mozna nejdele, klidne do doby nez zacne mit duchodcovskou slevu ...
Pokud ma aspon neco v hlave, tak si musi byt vedom, ze ohrozovani jinych ucastniku pri dalnicnich rychlostech je dost velky hazard nejen se svym zdravim, ale hlavne se zdravim tech ostatnich. Svoboda kazdeho konci tam, kde zacina svoboda tech druhych. Dusledky nebezpecneho chovani si kazdy musi nest sam a ne se schovavat za blbe vymluvy. Osobne se primlouvam za rozmisteni kamer co nejhusteji a pouziti porizenych zaberu jako dukazniho materialu. I slavna nehoda 100 aut u Humpolce skoncila tim, ze vysumela. Kamerovy system mytne stanice zaznamenal huste snezeni a male rozestupy mezi auty, navic pri rychlostech kolem 120 km/h. Jednoznacny dukaz priciny nehody byl smeten ze stolu proto, ze u nas neni dukazem zaznam porizeny z dalnicni kamery, ktera patri soukrome firme ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
