Stránka 48 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 30.01.2011 23:39
od foki
mt3 píše:no tak to mi prosim rekni, co se jeste k tomu musi vymenit?

to by mel vedet ten co to bude menit (pokud to bude delat jak se ma a neni to nejaky smoula ) a cerpadlo ze sobeslavi je za 22t ale jeste asi chybi prace .
PS : turbo u 1,6tdci stoji taky 16000 ale cela oprava vyjde na 40t a proc turba i dale padaji protoze to nekdo udela ze ho jen vymeni a nedodrzí postup .
Re: čerpadlo
Napsal: 31.01.2011 22:21
od Vewehr
foki píše:Palec4 píše:je to premrstene kedze auto ma hodnotu 90tisic
takhle to nemuzes brat , v patek jsem videl mondeo 1993 a majitel si nechal delat motor asi za 37000kc . ( je to asi 2,5 nasobek ceny auta )
jj, za 37k má auto snad zase ve slušným stavu. Zkus za ty prachy sehnat auto, o kterým víš, co je na něm OK, popř. co není a ještě Tě čeká, co do něho někdo lil, jak ho servisoval, jak s ním jezdil, atd.

. A navíc, starou lásku penězma navyvážíš

.
Re: čerpadlo
Napsal: 22.02.2011 10:10
od Drta.tom
Ahoj,
je možné, aby čerpadlo repasované v dubnu roku 2010 (repas za 26000 Kč) odešlo za půl roku (cca 12000 km do kytek? A to při tankování 98% na Agipu (mám všechny účtenky o tankování) + VIF?
80% jízda po dálnici při rychlostech 120 km/h po dobu cca 50 min (Brno-Kroměříž).
Nejsem žádný závodník - jezdím na pohodu, ale nezdržuju.
Koupil jsem auto v dubnu 2010 - úkony provedené před koupí mám v podpisu. Bylo teplo - auto startovalo v pohodě - nastal podzim a s teplotami pod 5°C problémy se starty. Na autě bylo provedeno od té doby lecos - chvíli to vypadalo na baterku, pak ztráty v elektrorozvodech (podezření na vybíjení baterky) - kontrola el. rozvodů a čištění kostry, pročištění palivového potrubí, oprava žhavení (do žhavičů nešel proud) a až teprve v lednu 2011 se podařilo naměřit špatný tlak od čerpadla (před tím několikrát měřeno a zdálo se to OK). Všechny výše popsané úkony nevedly k vyřešení problémů se starty. Už někdy v listopadu hlásil mechanik, že už to snad musí být jedině čerpadlo - naměřit se to povedlo až na začátku ledna.
V podstatě mi auto stojí v servisu od prosince do teďka - auto se dalo samozřejmě nastartovat (např. přes startovací kabely, když stojí ve vyhřáté garáži) a jakmile nastartovalo, tak bez problému fungovalo a dalo se již kdykoliv znovu nastartovat, ikdyž chvíli stálo (asi to souvisí s pořádným dobitím baterky - to vždy dobře startovalo)
Čerpadlo bylo posláno na reklamaci do diesel servisu - a mám info, že dojde papír, kde bude psáno, že bylo poškozeno natankováním špatné nafty.
Co by muselo být na autě špatně, aby vždy cca max 10 l paliva natankovaného mimo Agip mohlo mít šanci poškodit čerpadlo?
A můj dotaz zní - jak je to možné?
Nabízí se samozřejmě i možnost špatné práce v diesel servisu při repasi v dubnu 2010 - kterou odbydou univerzální odpovědí o špatné naftě. Ale to se asi jen tak nedovím.
Co vlastně chrání čerpadlo před špatným palivem - předpokládám, že palovový filtr? Ten byl měněn při koupi v dubnu 2010.
Je možno špatně nainstalovat palivový filtr?
Dík za info - každopádně mě můžete zařadit do statistiky vadných čerpadel a to nejspíš 2x (duben 2010 - to mělo auto najeto cca 180000 km a teď).
Re: čerpadlo
Napsal: 22.02.2011 15:27
od tom05
Ahoj, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s čerpadly u verzí Ford Focus Endura Diesel TDDi 55 kW

Re: čerpadlo
Napsal: 22.02.2011 21:49
od foki
Drta.tom píše:
Je možno špatně nainstalovat palivový filtr?
.
spis by mela otazka znit jestli to byl kvaltni filtr .
Re: čerpadlo
Napsal: 22.02.2011 21:57
od Jozkablack
tom05 píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s čerpadly u verzí Ford Focus Endura Diesel TDDi 55 kW

Myslim že je to naprosto stejné jako u TDDi 66kW. Vše je identické, teda snad. Jedinej rozdíl je snad v přehrání ŘJ motoru. Ale rači a´t se vyjádří někdo zkušenější.
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 11:37
od houmr.85
To Foki:
Mohl bych se zeptat Foki co se všechno má měnit při výměně čerpadla? Nebo jaký je správný postup? Možná bych trošku napsal nějakou omáčku k mému problému.
Jak jsem již dříve psal, na začátku roku jsem měl v servisu FORD Janiš v Olomouci své auto na opravě. Nechávali dělat repas čerpadla v Boschi někde v Zábřehu.
To, že byl problém po opravě, že auto startovalo jak chtělo (viz příspěvek ledna) nato jsem už zapoměl.
Další problém nastal, když jsem najezdil asi 100 km po opravě. Začala mi lehce problikávat náhodně kontrolka mazání. Ihned jsem volal do Fordu, že tam s tím jedu. Problém dle Fordu: špatný spínač tlaku oleje - baroskopický snímač byl zanešen silikonem. Stálo mě to 800 Kč. Vydal jsem se na cestu domů ( okr. Nymburk). Po 20 km opět blikání kontrolky mazání. Vrátil jsem se do servisu, vcelku byli neochotní a divili se, že to bliká. Nebyli ochotni ani říct, co by mohla být další příčina. A řekli, že může jet, že motor maže bez problému, že kdyby nemazal, dávno už jsem zadřel. Protože jsem potřeboval jet domů vyrazil jsem na trasu 250 km dlouho. Kontrolka sem tam blikla, ke konci cesty bylo blikání častější. Vyrazil jsem za svým mechanikem. Sdělil jsem mu celou story s autorizovaným servisem.
Druhý den mi volal, že auto už je hotové. Příčina: totálně ucpaný mazací systém včetně olejového čerpadla. A také, že spínač tlaku oleje, který Ford použil byl nevhodný a začal by svítit ař při zadřeném motoru. Všude v mazacím systému byly kousky červeného silikonu. Kde se silikon vzal najednou?? Dyť měnili "pouze" vstřikovaí čerpadlo. Zaplatil jsem v servise 6 500 Kč, protože museli vyměnit i olej a že vyčistit celý mazací systém zas taková legrace nebyla...a že s tím strávili skoro celý den.
Zkousnul jsem to a říkám OK, aspoň už budu jezdit.
Najezdil jsem asi 100 Km a ejhle přestalo mi to chvílema dobíjet (kontrolka nesvítila na palubce, ale mám na teploměru měření palubního napětí). Mrknu do motoru a klíňák byl řádně od oleje. Ubylo mi v motoře asi 0,5 litru oleje. Když auto stálo, tak pod autem žádný olej nebyl. Teklo to až za jízdy pod tlakem stříkalo.
Jel jsem opět do svého servisu a bylo mi zděleno, že olej teče někde od rozvodů. Zjistilo se, že olej teče kolem řemenice vstřikovacího čerpadla někde z pod nějakého plechu (myslím si, že držák těsnícího kroužku??) Plech byl řádně oplácán červeným silikonem. Silikon tedy asi vydržel tak 300 km, než si olej našel cestu ven. Dle mého servisáka, tam nemá být žádné těsnění. Proč to tam ve Fordu naplácali? Údajně je to úplně stejný silikon, co byl v celé mazací soustavě.
Moje otázka tedy zní, zda je možné, že silikon se dostal nějak z tama do mazací soustavy? Co se musí měnit, když se mění čerpadlo? Já jsem měl na faktuře od Fordu, že měnili těsnění vstřikovacího čerpadla kód 1094599 a potom gufero vstřik. čerpadla (1198063) a potom měnili rozvody. Ve Fordu mi tvrdili, že při samotné výměně žádným způsobem nepřijdou do styku s mazáním, takže ten silikon, co byl na spínači tlaku oleje (a to jsem v tu dobu nevěděl, že i v celém mazání), to není od nich. Potřebuju jim nějak dokázat, že to co se stalo má souvislot s jejich odvedenou prací.
Protože mě oprava po opravě od Fordu (zaplatil jsem jim za to čerpadlo a rozvody 39 800Kč) stála dalších 8 tisíc, tak bych to velice rád s něma řešil a sjednal nějakou finanční kompenzaci. Ale chtěl jsem vyjádření ještě od někoho nezávislého, abych měl na argumentaci ve Fordu.
Díky moc za jakoukoliv informaci.
Martin
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 17:28
od hihi
A kde se tam ten silikon coby těsnění průsaku oleje vůbec vzal? To z přípsěvku nevyplývá. Podle mě nikde v autě nic podobného (a už vůbec ne v tlakové soustavě) být nesmí!
Nemyslím, že laik je schopen jakékoliv argumentace a už vůbec ne se zpožděním. Dokázat chybu v postupu je bez soudního znalce a zdokumentovaného stavu před a po opravě nemožné. K soudu to tudíž asi nepůjde.
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 19:46
od houmr.85
Takže už mám auto doma po opravě. Silikon se dostal do motoru kolem držáku radiálního těsnícího kroužku vstřikovacího čerpadla viz obr. 1 a je to ta část co je označena 7. Protože celá ta věc byla obmazána všemožně silikonem, bez ohledu, zda to zasahuje do motoru nebo ne viz foto č.2. A třetí obrázek je ten vytáhnutý držák s těsněním.
Každopádně to zdokumentované nějak mám a hold se pokusím podniknout nějaké kroky. Minimálně za pokus to stojí, snad jako spotřebitel se mám právo bránit.
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 20:21
od foki
co to delalo za hovado ?
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 20:28
od foki
ted jsem se uklidnil , pod simerinkem zadny tmel neni , je az v kole č.10 ale musi se dokonale vycistit a novy dat jen na stenu a dotahnout .
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 20:40
od houmr.85
Jak již jsem psal, toto je práce autorizovaného servisu Ford Janiš Olomouc.... mám nějakou šanci s tím uspět, když si budu u nich stěžovat? Stálo mě toto jejich počínání s tmelem 9 500 Kč.
Re: čerpadlo
Napsal: 24.02.2011 23:34
od foki
kdyz ne tam tak bych zkusil centralu , ale chtelo by to asi aby jsi mel dukaz ze bylo cidlo zanesene
Re: čerpadlo
Napsal: 25.02.2011 06:36
od houmr.85
Díky Foki, no já mám to staré čidlo, mám fotku jak to vypadalo u toho řerpadla. A navíc, když jsem byl v tom Fordu, tak mi ten technik říkal, že v čidle byl silikon.... (sic to asi teď nepřizná) A říkal, ale že nechápe jak se tam dostal, že přece oni se silikonem nic nedělali a že čerpadlo je úplně mimo motorovou skříň (To jsem ještě tenkrát nevěděl jak to tam je a asi ani technik to neví:o).) No jsem fakt zvědavej:)
Re: čerpadlo
Napsal: 09.03.2011 13:36
od losky
Ahoj,
tak si mě můžete přidat a hned 2x

FF99 1.8TDDi
první případ jaro 2007 - auto bylo koupený z bazaru a po měsíci odešlo čerpadlo. Na tacho si pamatuju ze bylo 122t kolik reálně si netroufnu tvrdit.
v tu dobu jsem ještě o foru nevedel, ale podarilo se nam bazar donutit k vymene na jejich naklady, takze kde to bylo nevim, mozna ze tam dali neco z vrakarny aby od nas meli klid
druhý případ březen 2011 - na tacho je 320t a par stovek
teď přemýšlíme jestli se vůbec vyplatí do opravy investovat. Přecijenom už je brumla trochu za zenitem....