

tuhle větu snad nemyslíš vážněKarel2 píše: zajisti na 30 s dostatecne mazani slicovanych casti?

tuhle větu snad nemyslíš vážněKarel2 píše: zajisti na 30 s dostatecne mazani slicovanych casti?
Tohle už jsem někde viděl a už je to dýl. Možná data z minulého roku. Zajímal by mě ten jeden konkrétní motor od Fordu (zajímal by mě i ten "průměrný atmo motor"), který je na tom se spolehlivostí o poznání hůře (že by ta 1.6EB?), ve zdroji jsem ho nedohledal.
Jen jsem čekal, co z vás třech vyleze, a již vůbec nemíním dělat jako že nic.Wolf78 píše:A co čekášfofok píše: místní hateři budou dělat jako by nicto je klasika
a ještě vymyslí nějakou teorii relativity o testu
![]()
jak říkášjenikHK píše: - zhruba 90% opotřebení vznikne při studeném startukdyž vidím tlak oleje při studeným motoru , tak se ani nedivím
![]()
studený motor - 4,5 bar
ohřátý - cca 2-2,5 bar
Souhlasim, snad to pochopi i Wolf. Jde o to, ze ten film tam vydrzi kratce a proto dochazi k malemu opotrebeni(vynasob to poctem startu a ..) Vyrobci se snazi omezit tohle opotrebeni at uz mod. oleji ci specialnim druhem materialu (samomazaci schopnost) nebo specialni povrchovou upravou. Je moc moznosti ochrany co se da pouzit a vyrobci modernich motoru to opravdu vyuzivaji. Ten odkaz z zivotnosti motoru ukazuje, ze vse neni jen cerne a bile a proto jsem ho tu dal.IvanSt píše:Olej dokáže motor "zakonzervovat" myslím minimálně na měsíc úplně v pohodě.
Že je při "normálním zacházení" nejvyšší opotřebení motoru při studeném startu, je jasné a všude se to psalo a píše. A protože jsou nové motory vyrobeny přesněji a s menšími vůlemi, je dobré držet se předepsaných moderních lehkoběžných olejů.
kde že jsem dal jaký odkaz na test ?? připomeneš mi to ??ballu píše:ale stálé neodpovídáš na to, co jsi sám rozvrtal odkazem na test.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti