Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 19.07.2012 19:44

No otázka je prečo to nikto nerobí keď je to relatívne jednoduché :) ...možno by sa to oplatilo robiť aspoň pri každej druhej výmene

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 19.07.2012 19:48

To máš pravdu, že by to bylo dobré dělat při každý druhý výměně a nebo udělat to s tou vanou jak to tady někdo nabízel

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 19.07.2012 19:51

To s tou vyhĺbenou jamkou pri výpuste? To je pecka..to by mal robiť asi každý hneď po kúpe 8)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 19.07.2012 20:00

Přesně to mám na mysli a určitě to bude levnější řešení, než každý 2 výměny sundavovat vanu a čistit

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kiblik » 19.07.2012 22:21

Taky nejsem mechanik, ale s tím tmelem to není žádná legrace. Jo kdyby tam bylo obyčejný těsnění, tak ho vyndám a zase nandám maximálně ho trochu pomažu olejem a byl by klid.

Vím o jednom konkrétním případu, kdy mechanik v autorizovaném servisu tmelem nešetříl a ono se to někde ucpalo, nemazalo, zadřelo a kleklo. Byl to motor 1.6HDI v Peugeotu najeto 40tis. Samozřejmě, že se to majiteli nepovedlo servisu dokázat a musel opravy zacalovat ze své kapsy. Stalo se to totiž 3 měsíce po skončení záruky. Tak opatrně stím tmelem. Jen si ještě pamatuju, že se mu nahodile rozsvěcovala kontrolka mazaní a oni opakovaně řekli že je to ok, prej maže dobře. :ble2:

Nechápu proč se to těsnění nedá normálně koupit, leda si ho doma sám podle vany vystříhat. To je fakt na hlavu. :dih:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 20.07.2012 08:18

A z coho by zili servisy ???
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 20.07.2012 08:46

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 20.07.2012 11:45

Jj jak jsem psal, těsnění tam není, ale těsnivo - těsnící pasta. V podstatě to může být jakákoliv těsnící pasta na motory. Třeba známá červená...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 20.07.2012 14:32

No napríklad mne to ako odpoveď stačí a pre mňa z toho vyplýva to, že sa toho nikdy nedotknem :totlsmile:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 20.07.2012 16:09

Nech si to udělat v servisu :D

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 22.07.2012 19:13

No potom čo písal kiblik ani za svet..neviem, nejak neverím autorizovaným servisom a neautorizovaný zatiaľ tiež nemám taký ktorému by som bezvýhradne dôveroval

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kiblik » 26.07.2012 16:45

Hele pánové, kdo z vás má v autě repasované turbo a kolik už na něm má najeto? Zajímají mě číselná fakta. Díky. :nazdravi:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 26.07.2012 18:31

Noooo toto by aj mňa zaujímalo :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 26.07.2012 18:54

Po vselijakych forach som sa docital, ze repasy odchadzaju po cca 50k km, takze repasovat a predat. Ja som Plechacovi dal nove, takze touto skusenostou neposluzim. Na sluzobnom zabozrutovi je tiez repas :dih: Po cca 2000 km je snad idealne zabehnute, zatial bez problemov. Ale akosi sa zvacsil turbolag, uz to nie je ten perfektne reagujuci motor, o ktorom sme vsetci hovorili, ze je linearny a bezprostredny ako benzinak. Proste to nie je ono. Samozrejme to nemusi byt repasom, ale kadecim inym. Jedno je ale iste, turbo je hlucnejsie - silnejsie svisti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

raymon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 10.12.2011 17:54

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od raymon » 27.07.2012 15:07

miluna píše:Protože se ke mně do dílny dostaly nějaké Focusy s turbo problémem, začal jsem hledat všemožné informace (tak jsem nalezl i toto fórum) a přemýšlel jsem, kde je asi zakopaný pes. Napadlo mne: turbo odejde, protože má nedostatečné mazání, které je zapříčiněné ucpaným přívodem oleje (sítko ve šroubu i v sacím koši) a sítka se ucpou protože je motor zakarbonovaný. Motor je zakarbonovaný protože se nedá dostatečně vypustit při výměně starý olej. To je podle mne prapříčinou a prvotně implementovaným kurvítkem z výroby (je to jen můj soukromý názor a možná se pletu). Rozhodl jsem se to vyřešit jednou provždy. Takže tuto úpravu, spolu s vyjmutím sítka z průtokového šroubu provedu každému dalšímu Focusu co přijede na výměnu oleje a časem uvidíme....
Nazdar focusaci.

Stvu ma tieto problemy, o ktorych tu pisete, lebo sam som majitelom 1.6 tdci 66kw, s nejasnym nabehom (tipujem tak 140 000), aj ked zatial sluzi bez problemov (ja som nabehal 19000)
Trosku som brazdil po internetovych forach a na viacerych som nasiel to iste info.
Keby mam doplnit miluna - preco je motor zakarbonovany?
Typci z GB pisu ze pricinou je netesnost vstrekovacov, vacsinou ide o 3. vstrekovac. Nevyznam sa presne do tech. detailov, ale tvrdia, ze kedze to je netesne, v dosledku vyssej teploty sa tam pripeka olej a vznika karbon, ktory potom vnika do oleja a ten potom upchava vsetko co sa da. Je to vraj vidno na vymontovanom vstrekovaci ze ma cierne steny.
Dava to zmysel? Ja len nechapem preco tam vznika vyssia teplota...

http://www.consumeractiongroup.co.uk/fo ... e-required
FORD FOCUS 1.6 TDCi 66kW 2009 Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host