ja celkem souhlasim, jen v te spotrebe asi maji diesely vic navrch nez my ve zrychleni. tedy vy... ja mozna ujedu tak dieselu s 85kW, ale s 96kW uz ne.
rozdil v hmotnosti ale nebude 300kg, dle udaju vyrobce je to asi 160kg.
a co je fakt,ucinnost dieselu je vyssi nez u benzinu,takze z propaleneho paliva vytezi vice kW.
ale benzin ma take sve nesporne vyhody, a proto ho mam i ja

topi hned, je spolehlivejsi (ale za sani bych ve fordu nekomu nakopal kachle

) a i spotreba se da udrzet na peknych hodnotach... po okresce se da pod 6 a na dalnici do 7 (do 120km/h) nebo do 8 (do 140 km/h). a je to tiche...
kdybych si mel dnes vybrat, tak jdu do 2.0, no ale nebyly a nejsou a prece jen stav vozu je dulezitejsi nez nejake kW navic. aspon mam zase ruceni trochu levnejsi