Škrtící klapka

Odpovědět
Uživatelský avatar
pzi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2223
Registrován: 31.10.2009 20:39
Bydliště: Hluboká nad Vltavou

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od pzi » 03.12.2011 22:43

Pokuď máš benzín tak to bude určitě ono.
C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od miki21 » 03.12.2011 22:43

Přesně tohle jsou příznaky zalepené klapky. :cooler: Taky mně to čeká :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

zetec16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 22.08.2011 15:07

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od zetec16 » 04.12.2011 11:56

tak tak klapka to je,jen muzes maznout preventivne i lanko...nic na tom neni,,,tady na foru je to popsano uplne perfektne ,mel by to zvladnout i laik.. 8O

Jaroman23focus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 161
Registrován: 16.09.2009 19:19

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od Jaroman23focus » 05.12.2011 07:14

A v čom môže byť problém ak sa mi zasekáva plyn? Áno u benziňáku v zime zatuhne ak je zasvinený ale ja som menil škrtiacu klapku, cele sanie bolo vyčistené a odmastené a odvetrávanie je riešené cez OCT. Aj napriek tomu sa mi teraz zasekáva plyn ale nie len raz, ale v kuse ak ho pustím a musím o5 stlačiť. Lanko je v poriadku, nikde nič zamrznuté. Klapka čistá.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od petulak » 05.12.2011 16:42

Tak toto,já jsem taky řešil tou matičkou na dorazovém šroubku, aby ta klapka nezapadala do toho mínus ůhlu/celkem zavřená/ --ale to pak chce taky seřizovat šroubek na voln. ventilu.
Už jsem to tu někde psal,/ten postup seřízení/.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Dalis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 04.01.2009 20:43
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od Dalis » 01.08.2012 14:16

A čím pro změnu utěsnit škrtící klapku??
Mám tam spíš mezeru mezi klapkou a tím tělesem klapky, což je jak tady čtu špatně, měla by těsnit. I otáčky by se asi zlepšily. U jiných aut co jsem zjistil tak tam bývá kruhové těsnění co se dá měnit, ale ford asi šetřil :roll:
Něčím to obmáznout, vazelínou, abych tu mezeru trochu eliminoval..?
focus combi mk3, 2013, 1.0 ecoboost 92kW, lunar sky (šedá:)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od petulak » 01.08.2012 14:38

Snímek 403.jpg
Snímek 405.jpg
Snímek 401.jpg
Na 1.+2. snímku je klapka otočená.
Klapku ničím neutěsníš, jinak,jak píšu výše.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od vitr73 » 01.08.2012 15:16

mne netesnila taky...a ted ani ta duralova nijak extra netesni a chova se to v pohode...bez problemu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

djphobos
Příspěvky: 1
Registrován: 10.08.2013 08:44

Re: Škrtící klapka - těsnící tmel

Příspěvek od djphobos » 26.08.2013 11:10

Zdravím všechny
Nejdřív shrnu stav a pak položím otázky:
Mám Focuse 1.8 zetec 16V r.v.1999 Ghia "kombajn". (125000 najeto)
Problém - Po startu otáčky cca 1100ot/min. Po chvíli (ca 1min.) spadne na 850ot/min. Po další chvilce (jen vycouvám z garáže) začne volnoběh kolísat a má tendenci "zdechnout". Prošlápnu plyn, nabere otáčky a je O.K. Po rozjezdu a zahřátí na provozní teplotu má při jízdě a vyřazení na neutrál zvýšené otáčky. To je prý normální kvůli tlaku pro brzdy, posilovač a ostatní, ALE, ten můj kvelb točí 1500ot/min a někdy i víc !!! Při zastavení na křižovatce to spadne opět na 850ot/min.
Dále to má asi o 1,5 litru na sto km (BA95) větší spotřebu, než průměrní Focusové.
Podtlakové hadice na odvětrání jsou O.K. Air filtr O.K. Škrtící klapka relativně čistá, nedrhne, ale na hraně klapky samotné jsou zbytky po nějakem tmelu (kytu) a logicky 100% netěsní.

Otázky: 1) Je zkutečně nutná 100% těsnost škrtící klapky ? Ví někdo, co je to za dotěsňovací tmel na hraně té klapky ? Dá se to něčím nahradit ? (klasický silikon neobstál :bebng: )
2) Co volnoběžný ventil ? Podílí se na těchto projevech ? Vyndavat se mi ho nechce, bo se kněmu může jak k penězům. Je pod sáním a fakt blbě. :nunu:

Díky za rady
Phoby

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od vitr73 » 27.08.2013 16:20

zcela urcite ti nechodi volnobezny ventil tak jak by mel...zvysene otacky na neutral za jizdy jsou v poradku..teda max tak 150 otacek navic
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

H4mpty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30.03.2013 14:12

Škrtící klapka 1.8 vs 2.0

Příspěvek od H4mpty » 18.10.2013 11:00

Pánové můžete mi prosím poradit hledám to už asi hodinu a nemůžu najít odpověď. Je škrticí klapka na 1.8 16v stejná jako na 2.0 :nixw:

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od cr4sh3r87 » 18.10.2013 11:46

H4mpty: Ano je :wink:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
honza85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 29.06.2009 09:48
Bydliště: Kocbeře(Trutnov)

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od honza85 » 05.11.2013 09:35

Zdravím, chtěl jsem si vyčistit škrticí klapku, ale narazil jse na problém při jejím sundavani. Nejsem schopnej povolit dva šrouby. Jsou zarezlý a přístup k nim moc dobrý není. Co se s tím dá dělat?
Ford Focus kombi 2003, 1.6 74 kW, modrá met.
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13515
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od stano. » 05.11.2013 11:06

Povolit :D
Su to tie 4 velke sroby s torx hlavou, od klapky smerom k sacim zvodom? Alebo ktore mas na mysli?

Uživatelský avatar
honza85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 29.06.2009 09:48
Bydliště: Kocbeře(Trutnov)

Re: Škrtící klapka

Příspěvek od honza85 » 05.11.2013 11:28

Jo myslím ty 4 torx šrouby. Dva vyšroubuju, ty dva zadní ke kterým je horší přístup už ne. Ty šrouby se totiž při povolování drolí jak jsou zrezlé, takže to moc dobře nejde. Ten co je na fotce vypadá ještě dobře, ostatní jsou v horším stavu.
IMAG0006[1].jpg
Ford Focus kombi 2003, 1.6 74 kW, modrá met.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host