Stránka 6 z 82
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.08.2010 20:50
od Lukastkl
Snad bude sloužit dobře..já mám najeto na to nové, v pořadí 3 turbíčko dnes již přes 500km, nejsem
si vědom, že by něco bylo špatně a jsem dost nejistej...Také mi přijde, že je patrný poměrně slušný
"turboefekt" v nájezdu od cca 1.900 otáček - což dřív nebylo...spotřeba mi přijde kolísavá oproti dřívějšku,
pokud točím do 2.500 tak 5l/100km...Dle info která mi přicházejí, by oprava včetně všech náležitostí
neměla přesáhnout 25tis Kč včetně dvojité výměny oleje a filtrů

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 12.08.2010 12:01
od Modraci
No to jsem zvedav...doted turbo zabiralo na 2200, coz neni zrovna malo. Jinak na EGRko se nikdo opet nepodival (prej by museli vytahnout celej motor), takze vymena cidla+kose+vyplach soustavy+odtah = 8500,- bez papiru.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 13.08.2010 20:01
od Modraci
Jedna velká rada pro všechny, které postihne stejná pohroma, v podobě výměny turba. Když už vám budou měnit turbo nechte si vyčistit kompletně celou mazací soustavu, tzn. včetně kontroly vany a koše sání. Nebo budete řešit stejný problém jako většina lidí tady na fórku - po výměně turba svítí nebo bliká kontrolka mazání. A je to všechno proto, že v autoservisu vám od kovových částeček z turba vyčistí pouze přívody k turbu. To, že se bordel dostane dál a ucpe např. koš sání to už neřeší. Takže sečteno podtrženo: výměna turba = kompletní kontrola mazání. Pokud ne tak s velkou pravděpodobností budete olej měnit znovu jako my po ujetí necelé tisícovky.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 13.08.2010 22:23
od foki
to modraci : kdyby se to delalo podle postupu ktery udava ford tak tam je mnohem vic veci na vymenu a cisteni ale je to o penezich a zkusenostech . a nezustanou zadne spony a podobne .
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 13.08.2010 23:04
od Lukastkl
Jedine souhlas, po první výměně turba v servisu ( ne Ford ) opomněli ty sounáležitosti, proto následovalo opět selhání nového turba ( najeto 260km ) a následně odtah do srvisu, kde udělali proplach motoru, sundání vany, kontrola sítka a výměna filtrů a oleje, tudíž se vyčistila komlet
celá olejová soustava, a hodlám udělat ještě jednu výměnu oleje po 2-3 tis km - pro jistotu..
Pokud se to stane v ČR, je to ještě ok, ale mám před sebou dovolenou autem po Evropě, kde pokud se mi to stane opět, tak jen odtah je za ranec
Ve Fordu to vychází na cca 30tis včtně DPH, u známých v servisu to bylo za 22tis...
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 14.08.2010 09:44
od foki
tady jsem vypsal co se vse musi menit :
UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady
110PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
90PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
jenom dily jsou cca 36000kc .
nevim jestli to nekdo dokaze za 22t to je mozna jen turbo a nejake tesneni .
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 16.08.2010 09:12
od miloccc
V servise (Ford Koiš) výmena turba podľa popisu fokiho (110k) 1900 €.(už šetrím)
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 17.08.2010 19:27
od speedy
Foki, ta cena u Fordu sedí, jak píšeš...je to nářez, nepřeju to nikomu
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 18.08.2010 13:07
od V12
1900 EUR ???!!!???
To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 18.08.2010 18:38
od Modraci
Mě spíš zaráží, že v servisu nám tvrdili, že se to nestává a při tom, když to tady čtu nejsme jediní. Je pravda, že je to taky všechno o ceně. Už samotná výměna turba a všeho okolo není nejlevnější a člověk je přece jenom rád, když cena nestoupá do závratných výšin. No, aspoň vím na co si dát pozor.
Jo a ještě jedna věc. První reakce na blikání kontrolky v servisu bylo, že to bude nejspíš vadný čidlo, a to bylo najeto cca 500 km s novým turbem a nebýt diskuzí tady na fórku, tak nás ani nenapadne navrhnout v servisu kontrolu vany a koše. Sice se jim do toho moc nechtělo, ale po sundání vany asi dost čučeli. Koš byl tak z 80% ucpanej, takže to asi bylo o prsa. Ale jak tvrdí Foki, je to samozřejmě o zkušenostech a hlavně nikdo není neomylnej. Jinak v servisu spokojenost, až na pár detailů. Nicméně doufám, že ho budu potřebovat až za hodně dlouho

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.08.2010 09:24
od V12
Ja som vymenu turba stihol v hodine dvanastej, nestihlo este frezovat skrinu, ani nedoslo k vymletiu ci zadretiu lozisk. Do oleja sa tak nestihol dostat ziadny sajrajt. Aj napriek uistovaniu mojho mechanika, ze v tomto pripade je jeho vymena zbytocne vyhadzovanie prachov, vymenil som ho. Kontrolka za kazdych okolnosti zhasina najneskor sekundu po natoceni.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.08.2010 20:47
od Modraci
To s tou kontrolkou máme nastejno. Trvá to o něco dýl než předtím.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 19.08.2010 20:56
od foki
V12 píše:1900 EUR ???!!!???
To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin

nepsal tady nekdo ze je vyhodne koupit o 4000 euro levnejsi diesel a vymenit striky a cerpadlo ?:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.08.2010 08:17
od wilder01
Nuz asi sa menia nazory ludi tak ako sa auto kazi
Aj ja som zmenil nazor a uz by som asi nesiel do 1,6 tdci s dpf....tiez sa to snazim obhajit sam pre seba tym ze to co usetrim na palive mam akurat na servis... ale ne ne... staci turbo a dpf a hned je cela radost z kupy niekde....
Aj ked zas na druhu stranu do FF2 kombi je asi predsa len vhodnejsi diesel a jazda s nalozenym autom mu nerobi problem
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 20.08.2010 08:32
od tomason
Proto je 1,8TDCI u FII lepší po servisní stránce. Ať si každý říká co chce 1,6TDCI má nedokonalé až konstrukční vady na motoru.Ředění oleje v motoru naftou a konstrukčně špatně vyřešený DPF proto vede k destrukci celého motoru.Z toho plyne,že koupě tohoto motoru jako ojetiny je čistý hazard se svou peněženkou a nervy.