Stránka 6 z 82

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 11.08.2010 20:50
od Lukastkl
Snad bude sloužit dobře..já mám najeto na to nové, v pořadí 3 turbíčko dnes již přes 500km, nejsem
si vědom, že by něco bylo špatně a jsem dost nejistej...Také mi přijde, že je patrný poměrně slušný
"turboefekt" v nájezdu od cca 1.900 otáček - což dřív nebylo...spotřeba mi přijde kolísavá oproti dřívějšku,
pokud točím do 2.500 tak 5l/100km...Dle info která mi přicházejí, by oprava včetně všech náležitostí
neměla přesáhnout 25tis Kč včetně dvojité výměny oleje a filtrů :gott:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 12.08.2010 12:01
od Modraci
No to jsem zvedav...doted turbo zabiralo na 2200, coz neni zrovna malo. Jinak na EGRko se nikdo opet nepodival (prej by museli vytahnout celej motor), takze vymena cidla+kose+vyplach soustavy+odtah = 8500,- bez papiru.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 13.08.2010 20:01
od Modraci
Jedna velká rada pro všechny, které postihne stejná pohroma, v podobě výměny turba. Když už vám budou měnit turbo nechte si vyčistit kompletně celou mazací soustavu, tzn. včetně kontroly vany a koše sání. Nebo budete řešit stejný problém jako většina lidí tady na fórku - po výměně turba svítí nebo bliká kontrolka mazání. A je to všechno proto, že v autoservisu vám od kovových částeček z turba vyčistí pouze přívody k turbu. To, že se bordel dostane dál a ucpe např. koš sání to už neřeší. Takže sečteno podtrženo: výměna turba = kompletní kontrola mazání. Pokud ne tak s velkou pravděpodobností budete olej měnit znovu jako my po ujetí necelé tisícovky.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 13.08.2010 22:23
od foki
to modraci : kdyby se to delalo podle postupu ktery udava ford tak tam je mnohem vic veci na vymenu a cisteni ale je to o penezich a zkusenostech . a nezustanou zadne spony a podobne .

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 13.08.2010 23:04
od Lukastkl
Jedine souhlas, po první výměně turba v servisu ( ne Ford ) opomněli ty sounáležitosti, proto následovalo opět selhání nového turba ( najeto 260km ) a následně odtah do srvisu, kde udělali proplach motoru, sundání vany, kontrola sítka a výměna filtrů a oleje, tudíž se vyčistila komlet
celá olejová soustava, a hodlám udělat ještě jednu výměnu oleje po 2-3 tis km - pro jistotu..
Pokud se to stane v ČR, je to ještě ok, ale mám před sebou dovolenou autem po Evropě, kde pokud se mi to stane opět, tak jen odtah je za ranec :gott:
Ve Fordu to vychází na cca 30tis včtně DPH, u známých v servisu to bylo za 22tis...

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 14.08.2010 09:44
od foki
tady jsem vypsal co se vse musi menit :

UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady

110PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1


90PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1

jenom dily jsou cca 36000kc .

nevim jestli to nekdo dokaze za 22t to je mozna jen turbo a nejake tesneni .

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 16.08.2010 09:12
od miloccc
V servise (Ford Koiš) výmena turba podľa popisu fokiho (110k) 1900 €.(už šetrím)

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 17.08.2010 19:27
od speedy
Foki, ta cena u Fordu sedí, jak píšeš...je to nářez, nepřeju to nikomu

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 18.08.2010 13:07
od V12
1900 EUR ???!!!???

To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin :ble2:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 18.08.2010 18:38
od Modraci
Mě spíš zaráží, že v servisu nám tvrdili, že se to nestává a při tom, když to tady čtu nejsme jediní. Je pravda, že je to taky všechno o ceně. Už samotná výměna turba a všeho okolo není nejlevnější a člověk je přece jenom rád, když cena nestoupá do závratných výšin. No, aspoň vím na co si dát pozor.
Jo a ještě jedna věc. První reakce na blikání kontrolky v servisu bylo, že to bude nejspíš vadný čidlo, a to bylo najeto cca 500 km s novým turbem a nebýt diskuzí tady na fórku, tak nás ani nenapadne navrhnout v servisu kontrolu vany a koše. Sice se jim do toho moc nechtělo, ale po sundání vany asi dost čučeli. Koš byl tak z 80% ucpanej, takže to asi bylo o prsa. Ale jak tvrdí Foki, je to samozřejmě o zkušenostech a hlavně nikdo není neomylnej. Jinak v servisu spokojenost, až na pár detailů. Nicméně doufám, že ho budu potřebovat až za hodně dlouho :)

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.08.2010 09:24
od V12
Ja som vymenu turba stihol v hodine dvanastej, nestihlo este frezovat skrinu, ani nedoslo k vymletiu ci zadretiu lozisk. Do oleja sa tak nestihol dostat ziadny sajrajt. Aj napriek uistovaniu mojho mechanika, ze v tomto pripade je jeho vymena zbytocne vyhadzovanie prachov, vymenil som ho. Kontrolka za kazdych okolnosti zhasina najneskor sekundu po natoceni.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.08.2010 20:47
od Modraci
To s tou kontrolkou máme nastejno. Trvá to o něco dýl než předtím.

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 19.08.2010 20:56
od foki
V12 píše:1900 EUR ???!!!???

To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin :ble2:
nepsal tady nekdo ze je vyhodne koupit o 4000 euro levnejsi diesel a vymenit striky a cerpadlo ?: :dih:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.08.2010 08:17
od wilder01
Nuz asi sa menia nazory ludi tak ako sa auto kazi :)

Aj ja som zmenil nazor a uz by som asi nesiel do 1,6 tdci s dpf....tiez sa to snazim obhajit sam pre seba tym ze to co usetrim na palive mam akurat na servis... ale ne ne... staci turbo a dpf a hned je cela radost z kupy niekde....
Aj ked zas na druhu stranu do FF2 kombi je asi predsa len vhodnejsi diesel a jazda s nalozenym autom mu nerobi problem

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Napsal: 20.08.2010 08:32
od tomason
Proto je 1,8TDCI u FII lepší po servisní stránce. Ať si každý říká co chce 1,6TDCI má nedokonalé až konstrukční vady na motoru.Ředění oleje v motoru naftou a konstrukčně špatně vyřešený DPF proto vede k destrukci celého motoru.Z toho plyne,že koupě tohoto motoru jako ojetiny je čistý hazard se svou peněženkou a nervy.