Doplňování oleje: Pokud není možné získat olej, který splňuje požadavky podle
WSS-M2C913-B, je nutné použít SAE 5W-30 (přednostně), SAE 5W-40 (kromě vozidel
na alternativní palivo) nebo SAE 10W-40, které splňují specifikace podle ACEA A1/B1
(přednostně) nebo podle ACEA A3/B3. Použití těchto olejů může mít za následek delší
startování motoru, snížení výkonu motoru, zvýšení spotřeby paliva a zvýšení úrovní
emisí.
To znamená, že v první řadě plňte olejem dle specifikace Ford. Ostatně ten, kdo alespoň trochu rozumí rozdílům v olejích, by měl vždy v regálu prvně prohlédnout, zda tam mají 5W30 (tzv. plná syntetika) a poté zkoumat, zda je to pro benzíny, nebo pro diesely, pokud není na oleji uvedena Ford specifikace. Pro diesely jsou odlišné oleje. Ale bohužel většina lidí dokáže rozdělit oleje jen na syntetiku, polosysntetiku a minerál a to je tak vše. Otázkou je, zda to takhle "dokážou" rozlišovat i někteří umělci v servisech.
Jinak já, kdybych měl volit, tak tam také jako nouzovku dám spíše dle ACEA A3/B3.

Je ale možné, že je to nějaká chyba, například v překladu. Už jsem se setkal v Jak na to pro VeBe, že na jedné straně doporučovali do automatu olej Dexron a u popisu výměny bylo psáno že tam v žádném případě NEsmí být použit Dexron. Inu, asi takový zajímavý překladatelský oříšek.