Problém s otáčkami
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
No musíš opatrně, a když tak jen jemným štětečkem a třeba tech. benz. U MAFU jsou tenké drátky, které se ti pokryjou nepatrnou vrstvou prachu, a pak to blbne. Tak držím

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
rostam
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 14.11.2009 18:04
Re: Problém s otáčkami
To je pro mě podstatná informace.Nevím na jakém principu map funguje,ale myslím si,že to bude podobné jak maf.Mě otáčky taky kolísaly až jednoho dne začal motor chcípat úplně.Po vyčištění maf se vše vrátilo do normálu.Pokud se ktomu dá dostat bylo by dobré to vyčistit.
- gargulakj
- Junior

- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
No já si altík sám nesundám
to si netroufnu
Takže nejspíš asi počkám až pujde někdy auto do servisu a tam jim řeknu ať vyčistí i ten MAP.
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
-
rostam
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 14.11.2009 18:04
Re: Problém s otáčkami
Asi to bude dobrá volba.Já jsem byl u forda a cena se dá srovnat s jinýma servisema.S tím,že tam mi to opraví na poprvé a s garancí. 
- Twisster
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 22.03.2008 15:19
- Bydliště: Myjava
- Kontaktovat uživatele:
- Mie
- Nováček

- Příspěvky: 25
- Registrován: 10.04.2010 17:34
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Ahoj,
tak se mi stalo, že si jedu jedu v klídku a pohodě, sjíždím z kopečka do vesnice, tak vyřadím a najednou místo toho, aby otáčky začly klesat se dostavil naprosto opačný efekt, lezly až ke 4 tis. ! Tak jsem vyšlápla spojku trošku klesly a pak zase lezly nahoru. Radši jsem tam dala rychlost, ale tohle se mi stalo i při dojezdu na křižovatku, mohla jsem jet 40km/h vyřadím a znova otáčky až ke 4 tis. Fofo taky začal blbnout zničehonic, prosím, poradte, co to může být
tak se mi stalo, že si jedu jedu v klídku a pohodě, sjíždím z kopečka do vesnice, tak vyřadím a najednou místo toho, aby otáčky začly klesat se dostavil naprosto opačný efekt, lezly až ke 4 tis. ! Tak jsem vyšlápla spojku trošku klesly a pak zase lezly nahoru. Radši jsem tam dala rychlost, ale tohle se mi stalo i při dojezdu na křižovatku, mohla jsem jet 40km/h vyřadím a znova otáčky až ke 4 tis. Fofo taky začal blbnout zničehonic, prosím, poradte, co to může být
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Mie
- Nováček

- Příspěvky: 25
- Registrován: 10.04.2010 17:34
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
četla jsem 
doufám, že to bude přesně tak, jak jste psali
doufám, že to bude přesně tak, jak jste psali
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
No snažili jsme se, ale: jsou věci mezi nebem a zemí.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- swah
- Junior

- Příspěvky: 398
- Registrován: 13.05.2009 22:03
- Bydliště: Praha
Re: Problém s otáčkami
Nemám vyloženě problém s otáčkami, ale v tomto parnu jsem začal pozorovat jednu věc - motor je zahřátý na provozní teplotu, po pár ujetých km se dostanu do zácpy, kdy musím někdy na jedničku popojíždět. Párkrát se mi už stalo, že když jsem se z 0 na jedničku rozjel, ale na min. rychlost (řekněme 10/15 km/h) a hned šlápnul na spojku, tak má motor tendenci chcípnout a prosvítá i kontrolka baterky. Parkárt i chcípl. Pamatuji si, že se mi to párkrát stalo i při couvání v malé rychlosti (opět rozjezd + spojka a dojetí na volnoběh), kdy jsem nejednou byl překvapený, že motor neběží. Rovněž to sleduji i po např. dlouhé cestě, kdy nakonci parkuji - pomalu dojíždím k obrubníku na dotek kol a chcípne mi to, ještě než dojedu (opět při práci se spojkou). Podotýkám, že to chcípne vždy, když mám spojku plně sešláplou. Dokonce se mi na křižovatce stalo, že jsem stál, nohu na spojce a skutečně mírně jsem přidal plyn - otáčky šli něco málo přes 1000 a opět motor měl tendenci chcípnout nebo dokonce chcípl.
Myslíte, že by pomohlo vyčištění volnoběžného ventilu nebo by to mohlo souviset nějak s baterkou?
Myslíte, že by pomohlo vyčištění volnoběžného ventilu nebo by to mohlo souviset nějak s baterkou?
- Miki.N
- Nováček

- Příspěvky: 116
- Registrován: 08.02.2009 09:26
- Bydliště: Uherský Brod a Brno
Re: Problém s otáčkami
Swah: Stávalo se mi něco podobného. Nepravidelně při dojezdu na křižovatku nebo k domu, když jsem zmáčknul spojku, tak mě auto zhaslo.Měl jsem asi 3 týdny před servisní prohlídkou
Následně při prohlídce jsem nechal vyměnit filtry (palivový a vzduchový). Protože mě překvapila cena diagnostiky a odtud z fóra jsem měl v záloze ještě jak píšete vyčištění klapky nebo volnoběžného ventilu, proto jsem v servisu řekl, ať to zatím neřeší a že když tak přijedu v zápětí, až se závada projeví více.
Jenže realita je taková, že mám odjeto po výměně filtrů přes 2000km a motor mi od té doby nezhasnul vůbec.
Následně při prohlídce jsem nechal vyměnit filtry (palivový a vzduchový). Protože mě překvapila cena diagnostiky a odtud z fóra jsem měl v záloze ještě jak píšete vyčištění klapky nebo volnoběžného ventilu, proto jsem v servisu řekl, ať to zatím neřeší a že když tak přijedu v zápětí, až se závada projeví více.
Jenže realita je taková, že mám odjeto po výměně filtrů přes 2000km a motor mi od té doby nezhasnul vůbec.
Je: Ford Focus kombi, r.v. 2014, 1.6 EcoBoost 110kW FFV, lunar sky
Byl:Ford Focus kombi, r.v. 2000, 1.6 benzin, Aquamarine Fros
Byl:Ford Focus kombi, r.v. 2000, 1.6 benzin, Aquamarine Fros
- swah
- Junior

- Příspěvky: 398
- Registrován: 13.05.2009 22:03
- Bydliště: Praha
Re: Problém s otáčkami
Miki.N: Díky za reakci, já to právě pozoruji pouze při mírném rozjezdu. U dojezdů jsem to nespozoroval, ale třeba je to stejnou příčinou, příští týden bych měl jít do servisu, tak uvidíme.
- swah
- Junior

- Příspěvky: 398
- Registrován: 13.05.2009 22:03
- Bydliště: Praha
Re: Problém s otáčkami
Ještě mě napadá benzín, zpravidla tankuju Agip, naposledy jsem ale bral u Shellky, za chvíli mám (zase
) vyjetou nádrž, tak zkusím znovu Agipku a porovnám 
- Pastovic
- Zkušený

- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
to swah: Tak čím to bylo? Byl nějakej větší problém nebo pomohl palivák a vzducháč?
Můj problém je asi takovej že při zahřáti volnoběh ukazuje pod 3tí čárkou asi 700 a já bych potřeboval aby měl nad tu 3tí čárku, auto pak lehce vibruje a není to zrovna příjemné, ale jak má nad 700 je vše v pohodě.
No a ještě se mi stává že po dlouhém stání (víc jak 12hodin jinak ne) když nastartuju tak motor naskočí hned ale otáčky hned padají a motor zhasne (trošku šlápnu na plyn a nezhasne)...po opětovném nastartování vše v pohodě. Vzhledem k tomu že vše je ok tak si nemyslím že to bude volnoběžný ventil, protože to by blblo i jindy
Můj problém je asi takovej že při zahřáti volnoběh ukazuje pod 3tí čárkou asi 700 a já bych potřeboval aby měl nad tu 3tí čárku, auto pak lehce vibruje a není to zrovna příjemné, ale jak má nad 700 je vše v pohodě.
No a ještě se mi stává že po dlouhém stání (víc jak 12hodin jinak ne) když nastartuju tak motor naskočí hned ale otáčky hned padají a motor zhasne (trošku šlápnu na plyn a nezhasne)...po opětovném nastartování vše v pohodě. Vzhledem k tomu že vše je ok tak si nemyslím že to bude volnoběžný ventil, protože to by blblo i jindy
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
. Vzhledem k tomu že vše je ok tak si nemyslím že to bude volnoběžný ventil, protože to by blblo i jindy
[/quote]
Já zase myslím,že jo. vyndej ho,vyčisti a pak za běhu motoru trochu a jemně povol dorazový šroubek. Někde jsem tady ten postup už psal. hledej.
Já zase myslím,že jo. vyndej ho,vyčisti a pak za běhu motoru trochu a jemně povol dorazový šroubek. Někde jsem tady ten postup už psal. hledej.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host



