Stránka 6 z 9
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 04.01.2016 19:32
od stano.
kibut píše:Inak zaujimave je aj to, ze ECU pri tejto chybe spusti saharu natrvalo. A to je v zime dost naprd.
Pusti prave preto, ze nevie aka je teplota motora. Aby sa nahodou neprehrial, radsej saharu zapne.
Re:
Napsal: 05.01.2016 14:02
od jarous350
Adow píše:Diagnostikou ELM327 a programem ELM-FF2..
EDIT:
viz. sekce NAVODY !!!
ZaQik
Hledám, ale asi hledám blbě. Už jsem si tím kdysi aktivoval aktuální spotřebu, ale rusky nedovedu, takže jsem akorát zaškrtnul políčko z návodu. Co to je za pole, které se týká skutečné teploty?
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 08.01.2016 09:27
od kibut
Stano:
Presne to som si myslel...
Asi zalozim nove tema, ale aj tak sa opytam aj tu:
Nema niekto skusenosti s vymenou toho cidla teploty chladiacej kvapaliny?
Ci ho staci vymenit, alebo je nutny aj zasah (kalibracia) do ECU ???
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 30.04.2016 18:58
od ZaQik
jen zajimavost:
jeden si pres rok stezoval, ze mu porad lita teplota ... vymenil termostat (a mozna jeste neco

) a porad vse pri starem ... dnes tu byl, kvuli cestine do budiku a vsimnul jsem si, ze ma v parametrech nastaveno 1.6TDCi - tak jsem tam dal 1.6 benzin a, svete div se, rucicka se chova tak jak ma
(pisu tu relativne casto, abychom se nevrtali v tom, cemu nerozumime

)
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 03.05.2016 11:31
od kibut
Ja uz som ten problem s teplotou vyriesil. Nakoniec bolo cidlo v poriadku. Problem bol v zlomenom kably na konektore, ktory sa pripaja na toto cidlo. Zatial som ho provizorne napajkoval a budik ukazuje teplotu spravne. Bola to jebacka, ale zatial spoj drzi... Ale obavam sa, ze z docasneho riesenia sa stane trvale, lebo taky konektor neviem nikde zohnat.
A navyse mame s tym dieselom ovela vacsi problem. Rosypala sa tam automaticka prevodovka (CVT23). Momentalne je na generalnej oprave, v podstate sa skoro cela repasuje (hydromenic, lamely, atd...). Konecnu cenu este neviem, ale viem ze to bude cez 1000€....
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 07.01.2017 13:46
od Kalo18
Zdravím,včera při jízdě domu 12km,při -15 se my neodlepila ručička teploměru z 60-tky.Dnes při jízdě jsem vypnul topení a ručička se zvedala postupně k 90-tce.Po puštění topení šla po čase dolů k 70-75tce.Je to asi vadný termostat nebo ty extrémní teploty.Dříve bez problému.Auto topí v pohodě.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 07.01.2017 18:17
od jarous350
Topení odebírá teplo. Velkej rozdíl dělá i pozice ventilátoru. Nicméně po 12km už by to mělo být ohřátý dost a ani topení by nemělo tahat teplotu dolů, pokud zrovna nebudeš stát několik minut na železničním přejezdu apod. Možná ti ten termostat trochu podchází, ale asi bych to zatím neřešil, takovýhle mrazy jsou 3 dny v roce.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 07.01.2017 19:54
od Kalo18
jarous350 píše:Topení odebírá teplo. Velkej rozdíl dělá i pozice ventilátoru. Nicméně po 12km už by to mělo být ohřátý dost a ani topení by nemělo tahat teplotu dolů, pokud zrovna nebudeš stát několik minut na železničním přejezdu apod. Možná ti ten termostat trochu podchází, ale asi bych to zatím neřešil, takovýhle mrazy jsou 3 dny v roce.
No právě,počkám až polevý mrazy co se bude dít a budu řešit po sléze.Myslel jsem,že může být vadné čidlo.Ale když,při vypnutém topení jde nahoru teplota,tak asi termostat.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 22.01.2017 23:03
od kibut
Mam podobny problem, ale je to urcite tym pocasim a kratkou jazdou. Ked sa motor poriadne zohreje (30 minut jazdy), tak rucicka uz neklesa..
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 24.01.2017 11:52
od Jurawood
Až pojedeš z kopce, vypni topení a pokud rafika poletí dolů jako sekera ke dnu, termostat propouští.
Jinak mě topení dokáže z 90 během 2 km z kopce udělat 65.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 28.02.2018 13:29
od 321910336
Nevím kam to dát jinam, tak to zkusím tady. Včera jsem ráno vyjel, teploměr vystoupal na 90° jako obvykle, ale topení netopilo a LPG se taky nepřeplo. Až jsem po pár kilometrech na dvojku vytočil motor na cca na 4000 ot tak LPG přeplo a auto začalo topit, dál už bez problému. Dneska stejný průběh, teploměr ukazoval 90°, topení netopilo, LPG nepřeplo a asi po dvou kilometrech vyletěla teplota na max a palubák vypsal vysokou teplotu motoru, takže jsem zastavil, vypnul motor a zvednul kapotu. Běžel větrák a expanzka plná skoro až po víčko, hadice měkké. Za chvilku teplota ok, takže jsem odjel a za další cca dva kilometry už to přeplo na LPG a začalo topit. Dělá to teď ty dva dny co je ráno -13°.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 28.02.2018 13:32
od jarous350
Jen tak mimochodem, koncentraci chladící směsi máš do kolika stupňů? Kdy jsi to naposled měřil?
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 28.02.2018 13:53
od 321910336
Naposledy před 5 lety

. Sřílím to podle barvy, teď nedávno jsem tam nalil asi půl litru koncentrátu.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 28.02.2018 14:00
od jarous350
Tak to už je spíš na výměnu než na kontrolu, ne?

Podle barvy poznáš houby, změř hustoměrem teplotu, kterou to vydrží. To je to nejjednodušší, co můžeš na začátek udělat. Pak bych teprv řešil, kde se to ucpává. Jinak to co ukazuje teploměr u FF2 je zpravidla pěkná kravina, začíná se zvedat už při 35 stupních a 90 ukazuje při teplotě chladící kapaliny 60 stupňů.
Re: Termostat 1.6 F2
Napsal: 28.02.2018 14:09
od 321910336
Ono mi to tak různě prolíná a ukapkává, měnila se pumpa, hadice u reduktoru, takže je dost příležitostí ji dolívat a obměňovat

. Ráno se podívám jestli tam není kostka ledu a zkusím připojit diagnostiku jakou ukáže teplotu.
______________________________________
Tak dneska OK. Mám rád když se věci sami opraví
