Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
+1
jsou dve moznosti... Vyměnit za 4 ramenný + tempomat.. Dodělat jiným způsobem...
jsou dve moznosti... Vyměnit za 4 ramenný + tempomat.. Dodělat jiným způsobem...
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ok, diky za info ohledne tempomatu vypada to, ze tohle problem neni.
Dokazal by mi tady nekdo povedet (treba majitel FF2 2.0LPG) co vsechno je na tom motoru/aute s origo LPG jineho nez u obycejneho benzinu 2.0? Fotka toho co je pod kapotou nebo v kufru by taky nebyla k zahozeni?
Zvazuji, ze bych vymenil svoje 1.6TDCi (210 000km) za novejsi 2.0HE s origo LPG , ale potrebuji znat technicke detaily o teto motorizaci, zkusenosti majitelu, jak se to servisuje, s cim jsou problemy a na co si dat pozor atd... pripadne kdyby se nasel nejaky dobrovolnik v okoli MB nebo Prahy, ktery by byl ochotny mi svoje auto predvest, vubec bych se nebranil.....
PS: Prosim ale jen overena fakta, to co pani povidala mi nijak nepomuze
Dokazal by mi tady nekdo povedet (treba majitel FF2 2.0LPG) co vsechno je na tom motoru/aute s origo LPG jineho nez u obycejneho benzinu 2.0? Fotka toho co je pod kapotou nebo v kufru by taky nebyla k zahozeni?
Zvazuji, ze bych vymenil svoje 1.6TDCi (210 000km) za novejsi 2.0HE s origo LPG , ale potrebuji znat technicke detaily o teto motorizaci, zkusenosti majitelu, jak se to servisuje, s cim jsou problemy a na co si dat pozor atd... pripadne kdyby se nasel nejaky dobrovolnik v okoli MB nebo Prahy, ktery by byl ochotny mi svoje auto predvest, vubec bych se nebranil.....
PS: Prosim ale jen overena fakta, to co pani povidala mi nijak nepomuze

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Silnější sedlo ventilů
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
FF hlava a ventily. Inak všetky informácie sa tu už popisovali, stačí prečítať pár strán dozadu, na str.3 máš aj popis a foto.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
BTW zaráža má o koľko nižšiu spotrebu mám cez zimu. Nie je to odchýlka benzínom najazdených km, tie odrátavam a z domu odchádzam so zohriatym a prepnutým na LPG. Žeby rozdielnym zimným pomerom LPG? Či lepšie spaľuje s chladnejším vzduchom.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Jo tak sem to tady proletel a docetl sem se, ze po instalaci LPG je potreba casto kontrolovat ventilovou vuli, aby se neupalili ventily. Ale predpokladam, ze vsechny benzinove motory osazovane do FF2 od roku 2005 tedy 1.6i 74kw, 1.6TiVCT 85kw, 1.8i 92kw, 2.0i 107kw maji hydrostely pro vymezovani vuli, nebo snad ne???
No a pak je tu dalsi vec, ktera se tyka LPG ridici jednotky od BRC. Nikde sem to tu nenasel ale zajima me jakym zpusobem je v ni zapsana charakteristika davkovani paliva a jeji korekce. Je v ni zapsana jen jedna krivka (mezni charakteristiky motoru), tak jak sem to videl u dodelavanych prestaveb nebo je v tom od Fordu nahrata kompletne cela mapa spotreb v celym rozsahu pracovnich otacek a zatizeni?
No a pak je tu dalsi vec, ktera se tyka LPG ridici jednotky od BRC. Nikde sem to tu nenasel ale zajima me jakym zpusobem je v ni zapsana charakteristika davkovani paliva a jeji korekce. Je v ni zapsana jen jedna krivka (mezni charakteristiky motoru), tak jak sem to videl u dodelavanych prestaveb nebo je v tom od Fordu nahrata kompletne cela mapa spotreb v celym rozsahu pracovnich otacek a zatizeni?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
zadny ford z vyse uvedenych nema hydrostely
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Já si myslel že ford lpg orig u nás nedělají a když už tak to pro ně montuje firma která to dělá i pro ostatní značky.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Vyrábajú v Saarlouis, Nemecko, kde si Ford v 2008 pričlenil Ford CNG Technik divíziu, postavil halu a montujú CNG, LPG, (BRC komponenty) do predpripravených áut. To, že sa u nás nepredávajú znamená iba neschopnosť tunajších importérov a dílerov dovybaviť dielne a spraviť školenia pre technikov.
http://www.at.ford.com/news/cn/ArticleA ... Focus.aspx
http://www.at.ford.com/news/cn/ArticleA ... Focus.aspx
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Dobrej vtipek, haha sem se zasmalfoki píše:zadny ford z vyse uvedenych nema hydrostely


KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ano, je to drsna realita. Preto pisem, ze atmosfericke Duratecy su 100 rokov za opicami, okrem TiVCT, ktory je za nimi iba o 50 rokov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ale zase jsou to držáky 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Pozri si sekciu Motory Mondeo, mozno Ta ten optimizmus prejde...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Vždyt si psal, že 2.0i ve focusu je nejlepší a nejspolehlivější motor 

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Po autech s LPG přímo z výroby zas tak velká poptávka není. I škodovka je nabízela, jenže to byly motory 1.6 MPI, ty ale s příchodem TSI skončily. Ford v Německu nabízí focuse LPG (motor 1.6, ale nevím jaký, výkon má 86kW) za 23070,- EUR, benzínový s 1.0 ecoboost 74kW stojí 19420,- EUR (to je v Kč 100 000 rozdíl), 1.6 ecoboost 110 kW stojí 21820,- EUR, diesel 1.6 tdci 70 kW za 21120,-, diesel 2.0 tdci 103 kW za 23270,-.Dreede píše:Vyrábajú v Saarlouis, Nemecko, kde si Ford v 2008 pričlenil Ford CNG Technik divíziu, postavil halu a montujú CNG, LPG, (BRC komponenty) do predpripravených áut. To, že sa u nás nepredávajú znamená iba neschopnosť tunajších importérov a dílerov dovybaviť dielne a spraviť školenia pre technikov.
http://www.at.ford.com/news/cn/ArticleA ... Focus.aspx
Podle mě to v ČR nenabízejí pro hodně malý zájem zákazníků, lidi si radši koupí za stejné nebo menší peníze diesel.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host