Sání je jednim slovem super
Už po nastartování je znát, že motor neni úplná série. Filtr BMC je skutečně velkej a vejde se tak akorát

Sám Karel řikal, že má motor hlubší zvuk než s K&N. No a pocity z jízdy...to auto to potřebuje jako sůl, origo sání samozřejmě taky funguje, ale je to škrtítko

Hned je znát, jak motor ožije, v nízkejch otáčkách se při sešlápnutí plynu ani trošku nedusí a hned se nechá vytáčet. S Karlem jsme se shodli, že i turbo má rychlejší náběh a roztáčí se celkem znatelně rychleji na svůj max plnící tlak. Dalšim poznatkem je, že turbo je při "náběhu" slyšet asi tak 3x víc a při jízde po dálnici kolem 120 může člověk vypnout rádio a pomocí lehkejch pohybů plynem vytvářet krásnou meluzínu

Další věcí, kterou jsem zaznamenal, je nárůst krouťáku v celym spektru otáček...poznal jsem to následovně...mám svůj oblíbenej kopeček, do kterýho najíždim na dvojku ve 2000 ot. a dávám plnej až do omezovače. Před výměnou filtru kola tak akorát stíhaly přenášet výkon a krouťák na asfalt, teď se sánim se mi volant velice mírně trhal z ruky a bylo znát, že přední kola to pobíraj jen tak tak na hranici lehkýho prokluzu. Samotnýho mě to dost překvapilo
Takže podtrženo sečteno: turbo má rychlejší náběh, tahá už z nižších otáček a silněji, motor má i trochu menší turbodíru (právě kvůli ryhlejšímu náběhu), zvýšení krouťáku (možná i výkonu, to ukáže až brzda)...o zvuku asi mluvit nemusim...

A tohle všechno na seriovym motoru
Tak to je něco málo poznatků

Foto bohužel ani žádný nemám, ale aspoň vyfotim něco mobilem
P.S.: ještě jednou děkuju veřejně Moskitovi za konstrukci a realizaci sání a stejně tak Karlovi za bezchybnou montáž
