Stránka 6 z 22
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 14.06.2014 12:24
od Road
měnili asi jen jednu lambdu, že? může to být další lambda...
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 20.06.2014 07:53
od Jirka Brno
Koupený 2 lambdy. po jejich namontování žádná změna, starý sem dal na zkoušku do jinýho focusu (stejnej rok a model jen najeto o 18500km víc) a auto šlape už 900km bez problémů. teď se nově zaměřuju na kabeláž motoru. Jinak už nevím kde hledat, ve značce prohlásily na 100% první lambda před katem a je po problému. Druhý značkový servis to samé. Evidentně ve značce pracují odborníci, nebo potřebují kšeft stylem tak lambda to není zkusíme vyměnit........ . A co ta lambda? Když to není lambdou tak ju vrátím. Ale pane tehdy to byla záda kód xxxx a teď je to kó yyyx takže byla vadná. Atd ...
Pokud má ještě někdo nějakej typ tak prosím sem s ním. Jinak bude Focus na ND.
Fakticky už nevím co s tím, tohle mi hlava nebere. Zatím jezdil bez naprostýho zaváhání.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 20.06.2014 08:14
od Ondrej1
Tak jestli ti to porad hazi spatnou lambdu, tak se zamer na jeji hodnoty co prijima ridici jednotka (nejlepe zmerit ociloskopem primo na kabelech u RJ). Pripadne muze byt problem se zapalovanim a lambda pak hlasi spatne hodnoty.
Spaleny LPG ma urcite pro lambdu jine hodnoty nez splany benzin a RJ pak muze ten nespaleny LPG vice "vyhovovat".
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 20.06.2014 09:04
od Black66
A po odpojení baterky (smazání adaptací) žádná změna?
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 20.06.2014 21:03
od Jirka Brno
odpojení baterky provádím dnes. Jinak už to nic nepíše. Zapalování OK - cívka, kabely, svíčky - vyměněno, vstřiky přeházený, lambdy vyměněný, tlaky za studena i vlažna OK (14), díra v sání za klapkou není, kontrola kabeláže ke vstřikům a na benzin to furt nejede. Teda jede ale po někdy po 3 i 2 válcích a ve vyšších otáčkách je to lepší jen sem tam "zakopne" na LPG jede jak tajfun. Jo a po ujetých cca 220Km byly 2 svíčky úplně v pravo čistý a 2 vlevo černější. Tak ale už vážně potřebuju radu co s tím jinak se asi picnu. Moje znalosti a technický vybavení mají přecejenom svoje meze.
Takže díky předem za rady a pomoc.
Kdo dá radu, která povede k opravě má u mě flašku domácí meruňkovice nebo slivovice.
A to jako vážně.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 20.06.2014 21:49
od sitalik
vidim to na problem ve vstrikovani benzinu, takze bud zaneseny vstrikovac nebo kabelaz k nemu. Kdyz si prohodil vstrikovace, zacal vynechavat jiny valec? LPG jednotka odpojuje benzinovy vystrikovace, v te by taky mohl byt problem, ze kdyz se jede na benzin, tak je spatne propoji zpet. Nebo se taky rozjely vstrikovace plynu a rozhodily tak adaptace v RJ benzinu, cili to pak na benzin dava bud hodne nebo malo, ale to by to spis nedrzelo volnobeh a po par km by se to zlepsilo.
Chtelo by to pripojit na diagnostiku a kouknout na adaptace, jak se meni pri provozu na benzin / plyn.
Co tam mas za system LPG, nektere RJ plynu umi postupne odpojovat plynove a pripojovat benzinove vstrikovace.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 13:31
od ch4ser
Ahojte, potřebuju menší radu. Mám Focus 2010 1.6 duratec 74kW. Když za studena nastartuju, spadnou dvakrát otáčky než se ustálí na sytiči... Podle toho jak je velká zima je to více agresivní.
Auto má najeto 80k km, vždy pravidelný servis ve Fordu. Svíčky v 60k km. Teď je na novém oleji najeto cca 10k km.
Za studena má ještě motor takový znatelnější zvuk, rachotivý...
Natočil jsem chování vozu na video, tak třeba to nějak k problému pomůže... Byl jsem s tím v servisu Ford, tam mi řekli, že nic víc slyšet není a takový cvakavý zvuk, že dělají vstřikovače. A ten pokles otáček u studeného motoru je prej normální.. Přitom na tom samém focusu co má známy se tohle nstáva. Benzin jsem tankoval jak N95 na Benzině, tak 100 na OMW.
Kód: Vybrat vše
https://onedrive.live.com/redir?resid=E3EADA93B75F19F6!350&authkey=!AOsU30SAY_UoUdY&ithint=video%2c.mp4
Předem děkji za jakékoliv rady.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 13:41
od fordavid
Mně v zimě taky haprujou otáčky, to je normální po startu

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 18:14
od ch4ser
Právě známý má stejný model aj motor a při nastartování mu to hned drží otáčky.... Bez nějakých propadů....
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 19:23
od fordavid
Mně po studeným startu a v zimě /tím myslím fakt zimu/ otáčky drží výš, tak 1100, pak kolísají 1100 - 800 a pak se ustálí na 800, normálka
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 19:35
od ch4ser
Jo to dělá aj mně, ale hned po startu se to dříve chytlo ihned na těch 1200 - 1400 a pak sestupovalo pomalu dolů a ne že to chvíli tak kmitalo nahoru a dolů a pak se teprve začalo ustalovat....
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.06.2014 21:09
od fordavid
To není žádnej error.. zkuste třeba stejnej benzín
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 15.07.2014 11:43
od samo.vojta
Ahoj všem, prosil bych o radu mám focuse 2.0i LPG (motor SYDA) a občas mi špatně startuje tj. dlouho točí a vubec nechce chytnout, po přídání plynu už chytne, ale při volno běhu kolísají otáčky.
Klapku jsem čistil, ale razatní zlepšení to nepřineslo a diagnostika chyby neukazuje. Díky za rady
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 15.07.2014 12:38
od miki21
volnoběžný ventil
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 15.07.2014 14:13
od samo.vojta
Díky, mohl by jsi mi poradit kde ho najdu? měl jsem za to, že je integrovanej do klapky.