Neštartuje
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14.04.2010 18:19
Re: Neštartuje
Kdyz otocim klickem tak v te pojistkove skrince cvakne
Zkousel jsem ji zastrcit mockrat bohuzel bez vysledku
Zkousel jsem ji zastrcit mockrat bohuzel bez vysledku
Focus II 2005 1,6 VCT Lpg
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 458
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Neštartuje
Focus II 2005 1,6 VCT Lpg?
Startujes na benzin?
Startujes na benzin?
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14.04.2010 18:19
Re: Neštartuje
Ano ale ke startu ani nedojde.. Otocis klickem a nic se nedeje jen blika imobilizer sviti kontrolky a pise system faild.
Neco podobne jako se zde popisuje a udela to to same jako na tom videu
Ze by tim ze jsem to odpojil a zasunul to dostalo nejaky skrat nebo odeslo nejake relatko jsem v tomto laik
http://www.hwservis.cz/ford-focus-ii-a- ... ubni-desky
Chova se to naprosto stejne jako u fofo 1 co jsem mel kde me jednou za par mesicu po nakupu v tesku nechtel imobilizer pustit.
Tady mi to prijde podobný ze ten imobilizer nepusti start
Neco podobne jako se zde popisuje a udela to to same jako na tom videu
Ze by tim ze jsem to odpojil a zasunul to dostalo nejaky skrat nebo odeslo nejake relatko jsem v tomto laik
http://www.hwservis.cz/ford-focus-ii-a- ... ubni-desky
Chova se to naprosto stejne jako u fofo 1 co jsem mel kde me jednou za par mesicu po nakupu v tesku nechtel imobilizer pustit.
Tady mi to prijde podobný ze ten imobilizer nepusti start

Focus II 2005 1,6 VCT Lpg
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14.04.2010 18:19
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Neštartuje
V pojistkove skrince motoru jsem pak odpojil ten svazek kabelu a vratil zpet
myslis konektor s preklapenci pojistkou? asi jsi ho spatne domacknul ... a jeste zkontroluj 5A pojistku v motorove pojistkovnici
myslis konektor s preklapenci pojistkou? asi jsi ho spatne domacknul ... a jeste zkontroluj 5A pojistku v motorove pojistkovnici
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 05.04.2009 20:04
Problém s nastartováním
Dobrý den,prosím o radu. Mám FoFo mk2 2006, benzín 1.6/74kw. Dnes ráno chci nastartovat a místo ujetých kilometrů se mi objevily jen pomlčky, kontrolka imobilizéru začla blikat a auto ani neškytlo. Neví někdo kde by mohl být problém? Už dříve se mi nahodile za jízdy rozsvítily kontrolky a auto spadlo do nouzového režimu, ale po opětovném nastartování jelo zase dlouho v pohodě. Děkuji Bartoš. Jestli už se to tu řešilo tak se omlouvám.
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Problém s nastartováním
baterku si kontroloval??
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1803
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Problém s nastartováním
To skôr vyzerá ako problém budíkov, keďže sa jedná o Focus 2 pred-FL, tak by som to videl aj ako najpravdepodobnejšiu možnosť.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 05.04.2009 20:04
Re: Problém s nastartováním
Baterie ok. Ano je to FoFo před facelitfem. Takže asi ty budíky. Děkuji moc.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9479
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s nastartováním
Máš KO budíky, stačí přepájet konektory, taky sem to dělal.
Téma bylo přesunuto a řešilo se to tu několikrát
Téma bylo přesunuto a řešilo se to tu několikrát

- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Neštartuje
Známá má problém s nastartováním motoru (benzín 1.6, r.v. 2008), baterka je ok, po otočení klíčku startér točí ale motor nechytne, občas jakoby už chtěl, ale nakonec ne. Chytne až třeba po třetí pokusu, někdy až po pátém, někdy hned. Když už motor běží, tak běží plynule, nezdechá. Uložené chyby v jednotkách žádné. Svíčky přehozené. Nenapadne někoho po čem jít?
---
Tak jsem zkusil něco načíst diagnostikou a výsledek je takový:
Lambda sondy asi budou dobré, první kmitá krásně mezi 0 a 0.89V, druhá si po zahřátí drží úroveň skoro v přímce...
Adaptace, to je už jiná kapitola, ukázalo to dlouhodobou cca 21%, což je celkem hodně. Když to konečně po asi 15ctém startování chytlo, chod moru krásně plynulý. Dlouhodobá stejná, krátkodobá kmitala kolem 0. Po přidání na cca 1500-2000 otáček začne krátkodobá skákat do mínusu cca -5 až -7%, na to dlouhodobá reaguje a klesá dokonce i na 14%. Po puštěný plynu na volnoběh opět začne krátkodobá soupat a dlouhodobá na to zareaguje a je opět cca 20%.
Motor si myslí, že má chudou směs a přidává benzín, ale proč? Přisává někde falešný vzduch? Nebo je vadná váha vzduchu? Jak se dá testnout jestli ukazuje správně? Nebo čerpadlo? Dá se změřit v domácích podmínkách, jaký tlak tlačí?
Jestli někoho něco napadne, tak budu rád...
Při pokusu o start nepomohlo ani ototčit vícekrát klíčkem tam a zpět aby čerpadlo natlačilo víc benzínu před startem.
---
Tak jsem zkusil něco načíst diagnostikou a výsledek je takový:
Lambda sondy asi budou dobré, první kmitá krásně mezi 0 a 0.89V, druhá si po zahřátí drží úroveň skoro v přímce...
Adaptace, to je už jiná kapitola, ukázalo to dlouhodobou cca 21%, což je celkem hodně. Když to konečně po asi 15ctém startování chytlo, chod moru krásně plynulý. Dlouhodobá stejná, krátkodobá kmitala kolem 0. Po přidání na cca 1500-2000 otáček začne krátkodobá skákat do mínusu cca -5 až -7%, na to dlouhodobá reaguje a klesá dokonce i na 14%. Po puštěný plynu na volnoběh opět začne krátkodobá soupat a dlouhodobá na to zareaguje a je opět cca 20%.
Motor si myslí, že má chudou směs a přidává benzín, ale proč? Přisává někde falešný vzduch? Nebo je vadná váha vzduchu? Jak se dá testnout jestli ukazuje správně? Nebo čerpadlo? Dá se změřit v domácích podmínkách, jaký tlak tlačí?
Jestli někoho něco napadne, tak budu rád...
Při pokusu o start nepomohlo ani ototčit vícekrát klíčkem tam a zpět aby čerpadlo natlačilo víc benzínu před startem.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Neštartuje
Pokud je normální spotřeba tak bych šel po čerpadle - nízký tlak (jde změřit na liště, měl by být ca 3-3,5 bar??) Na MK1 se vypaloval konektor u čerpadla.. Nebo regulátor tlakku..
Nízký tlak paliva = menší dávka, na start to nemusí stačit, možná i proto ty adaptace na větší dávku..
Nízký tlak paliva = menší dávka, na start to nemusí stačit, možná i proto ty adaptace na větší dávku..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Neštartuje
Nemáte někdo tušení (v lepším případě dílenskou příručku
), kam připojit měřák tlaku paliva? Na vstup lišty?

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Neštartuje
Kamkoliv mezi regulátor tlaku a vstřiky 
Na liště bývá ventilek, nebo se vrazí Téčko a na něj tlakoměr.. (obecně).
Důležité je sledovat tlak nejen staticky ale i při startu kdy je odběr - jestli tlak při startu neklesne (čerpadlo sice pomalu natlačí ale odběr nestíhá doplňovat)

Na liště bývá ventilek, nebo se vrazí Téčko a na něj tlakoměr.. (obecně).
Důležité je sledovat tlak nejen staticky ale i při startu kdy je odběr - jestli tlak při startu neklesne (čerpadlo sice pomalu natlačí ale odběr nestíhá doplňovat)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Neštartuje
Byla vadná vzduchová klapka, zasekávala se a zůstávalala zavřená.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů