Stránka 6 z 6

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 07.09.2021 12:55
od pbjun
Škoda, že neudělali rovnou i ty ventily... Kdyby to rovnou změřili a případně seřídili tak bys měl na dejme tomu 200tis km. Takhle za pár let dojedeš ke 240tis km kde ty ventily stejně dělat budeš - a tím pádem zase rozvody...

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 21.04.2022 11:17
od Tomáš Kubec
Ahoj chlapci. Tak jsem se konečně rozhoupal a jdu objednat ty FL hadice. Ještě malej dotaz než je objednám. Nějaký problém z výměny těch hadic časem v provozu nenastal?

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 12.10.2022 21:21
od Tomáš Kubec
Ahoj, tak si odpovím sám :D Cca před měsícem vyměněny vodní hadice za po FL verzi + nádobka chladící kapaliny + nové víčko a vše v naprostém pořádku. Pro každého kdo má FoFo MK3 1.0 před FL, to je asi "must have" :D Už mi to leželo v garáži déle, ale stará hadice začala v té pojebané plastové spojce sáknout, tak mne to donutilo :mrgreen:

Hadice 2122838 1398 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Hadice 1855418 464 Kč s DPH - koupeno ve Fordu
Nádobka + víčko cca 500 Kč s DPH - neoriginální

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 07.12.2023 10:22
od gabriiel
Ahoj, je stejný postup i pro verzi motoru se 74 kW? (Viz můj podpis)

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 16.08.2024 09:02
od Tomáš Kubec
Tak poslušně hlásím :-) Cca po dvou letech naprosto žádný problém, můžu tedy s klidným svědomím doporučit :wink:

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 09.10.2024 20:05
od gabriiel
gabriiel píše: 07.12.2023 10:22 Ahoj, je stejný postup i pro verzi motoru se 74 kW? (Viz můj podpis)
Zdalo se mi minuly tyden, ze po mne divne lidi koukaji na parkovisti, nechapal jsem proc. Vystoupim z auta, obejdu kolem, vse v pohode... Neresil jsem to. Pak jsem zajel ted v ty mrazivy rana do lesa a kdyz jsem vystoupil z auta, tak sahara funela jak splasena. Si rikam, to je divny, dyt je tam fakt zima... Dnes mi to nedalo a pro jistotu jsem nahledl pod kapotu - expanzka prazdna. Pritom zadne chyby, pri jizde teplota motoru klasicky 90C, nic krome te sahary nenasvedcovalo tomu, ze je nekde problem.

Dolil jsem asi litr a pul chladiciho mixu, nastartoval a behem minutky nebo dvou vidim jak mi jde z te tenke hadicky s tim ypsilonem para. Po dalsi minutce vidim jak z ni kape. Jak jsem malinko zamackl u toho ypsilonu, najednou syceni a para jako prase. Stahl jsem dolu tu ochrannou buzirku a tam krasna prasklina pres celou hadicku, drzelo to uz jen na 2mm :dih:
IMG_7578.jpg
Tak jsem to dnes cely rozebral, vypustil, vymenil za ty po-faceliftovy a funguje jak vino. Takze potvrzuji, ze je to stejne i na ten muj motor. Opravdu stacily jen ty dve hadice, jak je v prispevcich drive, ta tlusta od expanzky do turba a zespodu, a ta tenka nekam zboku do motoru. Vymeneno asi za 2 hodiny a snad bude klid.