Stránka 6 z 6
Napsal: 27.05.2007 12:23
od couddy
staroch píše:
No toho jsem se bál, že se někoho dotknu...
Samozřejmě, že když se pohybujem na dálnici v 120 a víc, určitě vyhraje výkon, který má benzín lepčí, ale v té stovce na okresce stačí aby měl kotlář 2000 otáček a jen sešlápne plyn a odpich je na světě. A tam to člověk potřebuje nejvíc. Na dálnici su můžu předjíždět jak pomalu chci.
Takže každý si musí koupit takové auto, jaké má priority.
alo to služební auto je opravdu hodně zdechlé - to líp jezdil i můj nebožtík Fiat uno 1,5.

ne ne nedotkl, v pohodě, jen se mi to nezdá, já mám zkušenost jinou: mám 1.6 honil jsem s kamarádem co má tddi 66kw, do 80km/hod pro něj nula boudou, od 80km na horu uz sem pak malinko ztracel, nechttelo se mi nicim auto a navic on tam dal 5tku a ja tam mel furt za tri, čtyři.
Ale jak jsem tu někde psal, minulý týden mě druhý kamarád vyprovokoval má tddi chiple na 93kw a 17tky, leteli jsme pouze na dálnici, byl jsem sice druhý za ním v pytli, ale neujel mi az do 180km.
Myslel jsem to jinak, bez dotknuti, bez urážek. Jen si myslím, že když potřebuješ někoho rychle "přeskočit" je lepší 1.6, ale jesli vylíš po dálnici je to jedno až do zastávek na pumpách, žejo

))) jinak v pohodě

Napsal: 27.05.2007 13:15
od Ferino
staroch píše:
.. to líp jezdil i můj nebožtík Fiat uno 1,5.

No jo, ale kolik ta plechovka taky váží?

Napsal: 27.05.2007 13:18
od Jenda25
M ě to tak připadá, že si to auto chceš kupovat jenom kvůli tomu, abys s tím moh ostatním dávat na prdel, to si kup rovnou porshe a nemusíš to tady řešit , jestli 1.6 nebo 1.8, každý auto má svý pro a proti, ale jestli to chceš na blbiny, tak je to uplně fuk v čem se zabiješ.
Napsal: 27.05.2007 13:29
od couddy
na koho to je? jestli na me, tak jsi vedle

ja uz mam svoje davno za sebou, jen se tam nekde vzadu resil vykon. kdybych nemel dva takove kamarady s tddi a sam si ho jeste pred mesicem nechtel koupit, nemel bych tuto zkušenost.
Napsal: 27.05.2007 16:20
od Jozkablack
hihi píše:2Jozkablack: no já jsem na tom s motorem stejně. Ale rozhodně bych do něj levnou naftu nelil. čerpadlo asi nevydrží všechno. Nicméně jsem ujel jen cca 20tisíc.
Ale ta nafta je normálně z čerpačky Esso!! Nedal bych ta nějakej šmejd...jenže kámoš co jí tankuje u Essa, tak jí má na velkou firmu, takže se tam pár litrů co já s FOFÍKEM projedu ztratí!!! Mám pak ještě jinou naftu, ale to je sudovka a tu leju do starý Fiesty!!!! Teď stejně tankuju u SHELLKY, PROTOŽE TESTUJU TEN JEJICH ZÁZRAK!!!

Napsal: 30.05.2007 00:14
od hihi
jj, taky bych testoval, kdyby ho tu měli... No a aktuálně by to 900km na nádrž (do rozsvícení kontrolky mohlo dát) .
Napsal: 30.05.2007 19:32
od staroch
Dnes jsem jel s druhým služebákem do Rožnova. To je 1,8 benzín 16v a to bylo teda jiné kafe. Ta neše 1,6 asi musí být nějaká nemocná, nebo co. Takový rozdíl to být za normálních okolností nemůže.
Napsal: 30.05.2007 20:22
od milos83
To teda musí být opravdu nemocná, protože příbuznej má taky 1.8 16V a zas takovej rozdíl oproti 1.6 16V to není.
Napsal: 30.05.2007 20:27
od Damon
Když jsem jednou přijel z FofoII domů (1.6 16V) a hned přesedl do naší 1.8 tak to rozdíl rozhodně je.
Napsal: 30.05.2007 21:01
od Fuks
FOFO II je ale těžší, chce to porovnávat "I". Rozdíl tam určitě je, ale nebude nijak drastickej
