Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 26.03.2008 06:03

iba prilozim do kotla...
vcera som sa vracal z Roznavy a po ceste ma predbehol Focus 2 s Kosickou SPZ a vzadu s napisom TDCi.Neviem sice,ci to bola 1,6-tka,alebo 1,8-micka,ale pred Nitrou som tankoval a stal tam aj on a za Nitrou ma opät predbehol.
Nedalo mi to teda,tak som sa rozhodol,ze ho vyskusam.
Tak som ho zacal stihat.Nejakych par minut sme sa nahanali a stale bol o kus predo mnou.Potom som sa vsak "nasral" a zacal vyuzivat naplno prednosti benzinaka.V 170 km rychlosti sa mi ho podarilo predbehnut/musel vsak pribrzdit,lebo v pravom pruhu mal auto/,ale viditelne uz bol v koncoch/neviem ci vykonovych,alebo "strachovych"/
Od tejto chvile,kde ja som stale zrychloval az na nejakych 185 som ho uz videl iba za sebou.V tiahlych zakrutach,kde ja som nohu z plynu neskladal sa mi vyditelne stracal,ale to bolo asi skor o tom,ze ja jazdim 18" papuce 225 a on tam mal viditelne nieco uzsie.
Doplnim este,ze ja som bol v aute s priatelkou a brutalne nalozenym kufrom.
On bol v aute sam,takze pravdepodobne mal este aj hmotnostnu vyhodu.
A na koniec....klubove podlozky nemal,ale moju podlozku snad stihol precitat,tak snad sa vyjadri aj tento focusak z vychodu.Suboj to bol ozaj zaujimavy,aspon pre mna.

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zewl » 26.03.2008 06:11

Strach tam urcite hral podstatnou roli, zejmena pokud rikas, ze jsi ho predjel ve 170 a dal uz on nezrychloval. Urcite si nemyslim, ze by mel TDCi limit 170 :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od chmelko » 26.03.2008 06:41

ved píše, že to bolo asi obutim, alebo jeho strachom ist naplno

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zewl » 26.03.2008 06:42

jasne, kazdopadne to mohlo byt zajimave to pozorovat :twisted:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 26.03.2008 07:37

alebo strachom z VB :)
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 26.03.2008 08:24

zirafak píše:......Nejakych par minut sme sa nahanali a stale bol o kus predo mnou........
Cize uz to aj zirafak uznal konecne , diesel bol jednoducho rychlejsi :twisted: :twisted: :mrgreen:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 26.03.2008 08:56

kua, to su podmienky sutaze :D
a co ked mal 1.6 tdci 66kW?
potom by to bolo naopak, bola by to hanba, ze si ho dal dole az tak neskoro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.04.2008 12:55

inac, aj Vam sa stava (hlavne pri studenom motore) ze ked pridate viac plynu na 1-ke tak motor ide zdochnut? hlavne v nizsich otackach
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 18.04.2008 13:24

neboj, ked bude filter, tak to zmizne :) robim si srandu ....ale moze to byt aj niecim v nasavani, skor to ale vidim na lambda sondu, lebo ta by mala zabezpecovat, aby sa vstrklo len tolko paliva, kolko aby sa stacilo spalovat. Ale urcite su tu lepsi odbornici.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 18.04.2008 13:28

uplne normalne,lebo motor je studeny a prilis velkou davkou paliva ho zahltis a preto to cukanie a pokasliavanie motora...ked sa zohreje,je to ok
a tak pomimo...filtre uz cestju na sk,tra-la-la :D :lol: :D

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.04.2008 13:41

tak dobre.. a uz sa tesim :D
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 18.04.2008 13:44

no to je sice pravda, ked je studeny, tak sa to moze stat. Mne to vsak nerobi a na felde mi to robilo az ked bolo tak -15. Je to asi zalezitost elektroniky, ako je nastavena.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
victor
Junior
Junior
Příspěvky: 293
Registrován: 24.02.2008 22:13
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od victor » 18.04.2008 13:53

mehturt píše:inac, aj Vam sa stava (hlavne pri studenom motore) ze ked pridate viac plynu na 1-ke tak motor ide zdochnut? hlavne v nizsich otackach
mozno trosicku, predchadzajuce auto mi to robilo poriadne, nejak som si uz zvykol, ze ked rano vyrazam, treba trosku zdvihnut otacky pri rozbiehani aby to nemalo tendenciu skapinat, uz to robim podvedome ...
Ford Focus II | 1.6 74kW | 5dv. | ChampionX | Panther Black (F3) | KN
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.04.2008 14:05

no, musel som s tym trocha bojovat, hlavne v zime ked som vychadzal z parkoviska na cestu a potreboval som rychly odpich
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
FMan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FMan » 20.04.2008 11:31

musim priznat, ze aj mne sa sem-tam podari pri rozbiehani so studenym motorom s autom "cuknut" akoby som mal vodicak 2 dni :D Ale je to len vec zvyku. Trosku viac plynu a jemne spustat spojku a je to!
FoFo II Combi, 1.6 74kW, 7/2007, Collection X, Aquarius Blue
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti