Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
iba prilozim do kotla...
vcera som sa vracal z Roznavy a po ceste ma predbehol Focus 2 s Kosickou SPZ a vzadu s napisom TDCi.Neviem sice,ci to bola 1,6-tka,alebo 1,8-micka,ale pred Nitrou som tankoval a stal tam aj on a za Nitrou ma opät predbehol.
Nedalo mi to teda,tak som sa rozhodol,ze ho vyskusam.
Tak som ho zacal stihat.Nejakych par minut sme sa nahanali a stale bol o kus predo mnou.Potom som sa vsak "nasral" a zacal vyuzivat naplno prednosti benzinaka.V 170 km rychlosti sa mi ho podarilo predbehnut/musel vsak pribrzdit,lebo v pravom pruhu mal auto/,ale viditelne uz bol v koncoch/neviem ci vykonovych,alebo "strachovych"/
Od tejto chvile,kde ja som stale zrychloval az na nejakych 185 som ho uz videl iba za sebou.V tiahlych zakrutach,kde ja som nohu z plynu neskladal sa mi vyditelne stracal,ale to bolo asi skor o tom,ze ja jazdim 18" papuce 225 a on tam mal viditelne nieco uzsie.
Doplnim este,ze ja som bol v aute s priatelkou a brutalne nalozenym kufrom.
On bol v aute sam,takze pravdepodobne mal este aj hmotnostnu vyhodu.
A na koniec....klubove podlozky nemal,ale moju podlozku snad stihol precitat,tak snad sa vyjadri aj tento focusak z vychodu.Suboj to bol ozaj zaujimavy,aspon pre mna.
vcera som sa vracal z Roznavy a po ceste ma predbehol Focus 2 s Kosickou SPZ a vzadu s napisom TDCi.Neviem sice,ci to bola 1,6-tka,alebo 1,8-micka,ale pred Nitrou som tankoval a stal tam aj on a za Nitrou ma opät predbehol.
Nedalo mi to teda,tak som sa rozhodol,ze ho vyskusam.
Tak som ho zacal stihat.Nejakych par minut sme sa nahanali a stale bol o kus predo mnou.Potom som sa vsak "nasral" a zacal vyuzivat naplno prednosti benzinaka.V 170 km rychlosti sa mi ho podarilo predbehnut/musel vsak pribrzdit,lebo v pravom pruhu mal auto/,ale viditelne uz bol v koncoch/neviem ci vykonovych,alebo "strachovych"/
Od tejto chvile,kde ja som stale zrychloval az na nejakych 185 som ho uz videl iba za sebou.V tiahlych zakrutach,kde ja som nohu z plynu neskladal sa mi vyditelne stracal,ale to bolo asi skor o tom,ze ja jazdim 18" papuce 225 a on tam mal viditelne nieco uzsie.
Doplnim este,ze ja som bol v aute s priatelkou a brutalne nalozenym kufrom.
On bol v aute sam,takze pravdepodobne mal este aj hmotnostnu vyhodu.
A na koniec....klubove podlozky nemal,ale moju podlozku snad stihol precitat,tak snad sa vyjadri aj tento focusak z vychodu.Suboj to bol ozaj zaujimavy,aspon pre mna.
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Strach tam urcite hral podstatnou roli, zejmena pokud rikas, ze jsi ho predjel ve 170 a dal uz on nezrychloval. Urcite si nemyslim, ze by mel TDCi limit 170 

-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ved píše, že to bolo asi obutim, alebo jeho strachom ist naplno
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jasne, kazdopadne to mohlo byt zajimave to pozorovat 

- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
alebo strachom z VB 

- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Cize uz to aj zirafak uznal konecne , diesel bol jednoducho rychlejsizirafak píše:......Nejakych par minut sme sa nahanali a stale bol o kus predo mnou........



FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
kua, to su podmienky sutaze
a co ked mal 1.6 tdci 66kW?
potom by to bolo naopak, bola by to hanba, ze si ho dal dole az tak neskoro


a co ked mal 1.6 tdci 66kW?
potom by to bolo naopak, bola by to hanba, ze si ho dal dole az tak neskoro



- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
inac, aj Vam sa stava (hlavne pri studenom motore) ze ked pridate viac plynu na 1-ke tak motor ide zdochnut? hlavne v nizsich otackach
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
neboj, ked bude filter, tak to zmizne
robim si srandu ....ale moze to byt aj niecim v nasavani, skor to ale vidim na lambda sondu, lebo ta by mala zabezpecovat, aby sa vstrklo len tolko paliva, kolko aby sa stacilo spalovat. Ale urcite su tu lepsi odbornici.

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
uplne normalne,lebo motor je studeny a prilis velkou davkou paliva ho zahltis a preto to cukanie a pokasliavanie motora...ked sa zohreje,je to ok
a tak pomimo...filtre uz cestju na sk,tra-la-la

a tak pomimo...filtre uz cestju na sk,tra-la-la



- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak dobre.. a uz sa tesim 

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no to je sice pravda, ked je studeny, tak sa to moze stat. Mne to vsak nerobi a na felde mi to robilo az ked bolo tak -15. Je to asi zalezitost elektroniky, ako je nastavena.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- victor
- Junior
- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mozno trosicku, predchadzajuce auto mi to robilo poriadne, nejak som si uz zvykol, ze ked rano vyrazam, treba trosku zdvihnut otacky pri rozbiehani aby to nemalo tendenciu skapinat, uz to robim podvedome ...mehturt píše:inac, aj Vam sa stava (hlavne pri studenom motore) ze ked pridate viac plynu na 1-ke tak motor ide zdochnut? hlavne v nizsich otackach
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no, musel som s tym trocha bojovat, hlavne v zime ked som vychadzal z parkoviska na cestu a potreboval som rychly odpich
- FMan
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
musim priznat, ze aj mne sa sem-tam podari pri rozbiehani so studenym motorom s autom "cuknut" akoby som mal vodicak 2 dni
Ale je to len vec zvyku. Trosku viac plynu a jemne spustat spojku a je to!

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti