Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 04.06.2015 11:17
Hodne dlouho tu jsou a zvlaste pak v zahranicni, treba v USA, ale krome zvyseni komfortu, ktery nepochybne poskytuji, jsou taky "znacnym" zdrojem poruch. Vem si co vsechno je tam navic oproti manualni variante.
Manual ma 2-3hridele,kola,synchrony,vidlicky s radicim mechanismem,skrin,olej.....a hotovo
Automaty maji navic
HDMenic ,milion spojek,brzd a lamel,volnobezek,hydraulicky blok s chladicem a ovladani, eelkromotory a serva,cidla a elektronika, dalsi ridici jednotka(y) potrebna pro jeji rizeni a taky nezapomen na castou udrzbu (oleje, filtr, diagnostika)
U Powershiftu zase dvouspojka, ktera stoji nejmin 30k a nekoupis ji jinde nez ve fordu, hydraulika, ovladaci servomotory, cidla a elektronika, ridici jednotka
Co na to rikas, jeste se porad nebojis
?
Manual ma 2-3hridele,kola,synchrony,vidlicky s radicim mechanismem,skrin,olej.....a hotovo
Automaty maji navic
HDMenic ,milion spojek,brzd a lamel,volnobezek,hydraulicky blok s chladicem a ovladani, eelkromotory a serva,cidla a elektronika, dalsi ridici jednotka(y) potrebna pro jeji rizeni a taky nezapomen na castou udrzbu (oleje, filtr, diagnostika)
U Powershiftu zase dvouspojka, ktera stoji nejmin 30k a nekoupis ji jinde nez ve fordu, hydraulika, ovladaci servomotory, cidla a elektronika, ridici jednotka
Co na to rikas, jeste se porad nebojis