Stránka 508 z 718

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 11:17
od kiblik
Hodne dlouho tu jsou a zvlaste pak v zahranicni, treba v USA, ale krome zvyseni komfortu, ktery nepochybne poskytuji, jsou taky "znacnym" zdrojem poruch. Vem si co vsechno je tam navic oproti manualni variante.

Manual ma 2-3hridele,kola,synchrony,vidlicky s radicim mechanismem,skrin,olej.....a hotovo

Automaty maji navic
HDMenic ,milion spojek,brzd a lamel,volnobezek,hydraulicky blok s chladicem a ovladani, eelkromotory a serva,cidla a elektronika, dalsi ridici jednotka(y) potrebna pro jeji rizeni a taky nezapomen na castou udrzbu (oleje, filtr, diagnostika)

U Powershiftu zase dvouspojka, ktera stoji nejmin 30k a nekoupis ji jinde nez ve fordu, hydraulika, ovladaci servomotory, cidla a elektronika, ridici jednotka

Co na to rikas, jeste se porad nebojis :lol: ?

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 11:22
od Mufin01
To máte ty dvoulinky, trojlinky, okapy, plechy, zemnící drát, elektroměr, pojistky, hromosvod, krabice pod vypínač, krabice odbočné ..... :mrgreen:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 11:29
od kiblik
:mrgreen:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 12:19
od solfan
nebojim, kto sa boji, nesmie si kupovat auto :-)
ano, viem, ze to ma viac kurvitiek ako obyc prevodovka, ale ty mas diesel a sam vies, ze to ma viac kurvitiek ako benzin a predsa si si ho kupil...bojis sa? :-)

ak sa pokazi, tak si ho proste opravim/predam auto/vymenim za manual.
kazdopadne aj preto som si kupil auto s 30 000 km, pricom viem, ze to auto uz bude hooodne stare, ked dojazdim na 150 000 km :-)

takze sa snazim znizit pravdepodobnost a nekupujem stare plecky. a ked sa aj tak nieco poserie, tak co, vyriesim :-)

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 13:57
od kiblik
Bojim,bojim a proto sem z toho polovinu eurokurvitek odstranil :twisted: .Ve 150 000km to prodej a hodne usetris...

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 04.06.2015 23:02
od loutocky
Mohu poprosit ještě o kontrolu WF0GXXGBBGBP39836 Díky moc.

Napsal: 05.06.2015 06:12
od vita_k
Musíš si přečíst instrukce na 1 straně

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 07:08
od loutocky
Omlouvám se, tedy jedná se o http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list a VIN WF0GXXGBBGBP39836 Podle Sovy to asi sedí.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 07:29
od foki
to jsem zvedav co kiblik na automat s 200t km , kdyz jsem si koupil automat od koncernu s 70t , v 85t zacal cukat a naceneni opravy bylo cca 100tkc , tak jsem se rychle vratil zase k manualu .

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 07:40
od peris
loutocky píše:Omlouvám se, tedy jedná se o http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list a VIN WF0GXXGBBGBP39836 Podle Sovy to asi sedí.
WF0GXXGBBGBP39836
WF0GXXGBBGBP39836

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 08:49
od solfan
loutocky píše:Omlouvám se, tedy jedná se o http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list a VIN WF0GXXGBBGBP39836 Podle Sovy to asi sedí.
pekny najazd za 3 roky :-)

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 08:56
od loutocky
Tak zase si říkám, že lepší auto s takový reálným nájezdem než 130tis stočených z 200tis. (viz. můj předchozí dotaz). A také asi lepší rychlý nájezd u auta z 2012 než kilometrově stejný u 7 let starého.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 05.06.2015 13:58
od foki
tak ono je mozna lepsi u starsiho stejne kilometry protoze majitel to behem vice lt udrozval aby to dojezdilo a muze byt vice veci vymenenych nez u rychlho najezdu kde to firma odjezdi za 3 roky neni nic co by odeslo starim a proda to

Napsal: 05.06.2015 16:24
od vita_k
Ve firmě je to v záruce, kdežto 1 majitel může servis vselijak odrbavat. Ale nemusí. Záleží vždy na konkrétním případě. Osobně bych si Vybral vyšší najezd za kratší dobu. Ale nevnucuji

Re:

Napsal: 05.06.2015 16:56
od foki
vita_k píše:Ve firmě je to v záruce, kdežto 1 majitel může servis vselijak odrbavat. Ale nemusí. Záleží vždy na konkrétním případě. Osobně bych si Vybral vyšší najezd za kratší dobu. Ale nevnucuji
prave kdyz ví ze to je v zaruce tak to moc neresi , kdyz to nekdo najede za 7-8let, tak kdyz mu po 6ti letech reknou ze mu odesli treba tlumice (stářím ) tak je vymeni .

ale hlavne u automatu jde o to jestli menili pravidelne v prevodovce olej .