Stránka 513 z 718
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.07.2015 23:01
od JUHA
Spíš by mne zajimali ty 3 zaznamy o poškozeni necha se zjistit neco podrobnějšího diky.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.07.2015 23:03
od JUHA
Jasan .vím jak to myslíš.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.07.2015 23:22
od stano.
foki; Mann su prave tie lepsie filtre, nie? Filtron nedam ani kabinovy...
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 08:48
od Eidos
Ahoj,
poprosil bych take o kontrolu VIN: WF0SXXGCDS9D45956
Odkaz:
http://www.tipcars.com/ford-focus/ford- ... .html?ds=1
http://www.zanovnivozy.cz - Kolin
Neznate je nekdo? - jakakoliv zkusenost vitana..diky

r.v 2010 a 88tKm je dost divne

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 09:09
od peris
1 záznam - po prvním roce najeto 38 tisíc

- WF0SXXGCDS9D45956
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 09:28
od Eidos
diky za uzasnou rychlost

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 09:43
od pdpd
Po první dovolené zjišťujeme, že se do C-maxe přestáváme být schopni poskládat, tak začínám pokukovat po něčem větším. Prosím o prověření WF0GXXGBBGAR00514. Inzerát:
http://autocartichy.cz/auta/ford-mondeo-5/
Díky.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 09:44
od peris
Není zač.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 10:59
od Adow
peris píše:1 záznam - po prvním roce najeto 38 tisíc
Moje auto je 06/2010, po prvním roce najeto 30 tkm, teď mám necelých 57 tkm - takže z toho nejde až tak moc usuzovat..
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 11:23
od peris
pdpd píše:Po první dovolené zjišťujeme, že se do C-maxe přestáváme být schopni poskládat, tak začínám pokukovat po něčem větším. Prosím o prověření WF0GXXGBBGAR00514. Inzerát:
http://autocartichy.cz/auta/ford-mondeo-5/
Díky.

- WF0GXXGBBGAR00514
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 12:14
od pdpd
Díky za rychlou odpověď.
Jestli to čtu správně, tak poslední záznam z května 2014 je 49.150 km (to číslo úplně vpravo). V servisce je 79.100 ke stejnému datu. Identifikace servisu sedí. I předcházející záznamy jsou v servisce ve vyšších kilometrech, přitom data a identifikace servisu sedí. Pokud je to v pořádku, kilometry by měly plus minus na pár kilometrů sedět mezi serviskou a záznamem. A nebo česká obvyklá realita, v servisce je napsáno míň, než je skutečnost. Ale obráceně? Že by někdo v servisce dělal víc ojeté auto než je? To by bylo dost zvláštní. Jestli to teda čtu dobře...Možná by napověděla fordzóna...
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 12:18
od LR81
To nejsou kilometry ale míle

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 12:20
od peris
Přesně tak - 'DIST (miles)' - je to v mílích - musí se hodnota vynásobit 1,6
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 12:29
od pdpd
Aha, to je ono, pak to sedí. Omlouvám se za neznalost.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.07.2015 16:14
od rofek
pdpd :
podla vsetkeho su km skutocne, auto vyzera na foto velmi pekne, zachovalo. motor je dobra volba, najslabsi z tych vhodnych, ale spolahlivy a "drzak".
Ale je tu jedno, aspon pre mna velke ale - pre to, aby si motor dobre "sadol" je velmi dolezite ako sa s nim zachadza pri zabehu a tiez aj kedy (a aky) je meneny olej. To prve uz asi nezistis, ale to druhe - podla servisky aj podla zaznamu z elektr.evidencie - bola prva vymena po 28 tis.km...!
Ked k tomu pripocitame, ze tam na 99.99 % bol "originalny" olej formula E alebo F, cize 5w30 vo vykon.norme A1/A5, cize (uplne) nevhodny - tak by to aspon pre mna znamenalo cervenu... Prvy interval je vhodne skratit na 5 - 7 tis.km, niekto meni uz aj po 3 tis.
To, ze vyrobcom "odporucany" interval 20 tis.km medzi vymenami je dalsia vec, kt. motoru neprospieva, myslim ani netreba dalej rozvadzat. No a treti interval bol u tohto kcharu pretiahnuty na 23 tis. km . . .