Stránka 518 z 719

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 18:40
od 15578
Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.

http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php

Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 18:55
od stano.
..

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 20:15
od foki
15578 píše:Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.

http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php

Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
22.10.2012 80769km

40t rocne

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 20:40
od 15578
Sdružení sova ukazuje 19.2.2014 -147 131km
nyní majitel má od té doby k dnešnímu dni 156 000km
To nevypadá na stočenku, ikdyž možná to lehce opticky o 20tis. stočili, co myslíš Foki?
Dejmi prosím info, odkaz o tomto motoru. Má tento motor turbo?

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 20:44
od enjoy
Měl by to být 1,6TDCi 85kW. A trvalo mi to s pomocí googlu asi 2 sekundy.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 20:51
od peris
15578 píše:Prosím Peris o prověření tohoto VIN WF0SXXGBWSAR83783.

http://auto.bazos.cz/inzerat/49993554/F ... TANIUM.php

Ještě otázka, jaktože má motor jen 85KW? Díky za info.
WF0SXXGBWSAR83783
WF0SXXGBWSAR83783

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 21:03
od 15578
enjoy píše:Měl by to být 1,6TDCi 85kW. A trvalo mi to s pomocí googlu asi 2 sekundy.
Když je to 2.0L tak to nemůže být 1.6 TDCI :nnou:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 21:08
od enjoy
Ok, tak je to tedy 2.0 Tdci 85kW. Jak jiz z nazvu vypovida, turbo to ma.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 21:14
od 15578
Takže je to ten samý standartní motor TDCI, akorát to nemá chip pro vyšší výkon jako je 2.0 TDCI 96KW, 103KW nebo 120KW. Je to tak? Zajímavé je, že ford zóna neukazuje TDCI, ale 2.0 Duratorq DOHC DSL 115 k. Prosím o objasnění.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 21:24
od peris
15578 píše:Takže je to ten samý standartní motor TDCI, akorát to nemá chip pro vyšší výkon jako je 2.0 TDCI 96KW, 103KW nebo 120KW. Je to tak? Zajímavé je, že ford zóna neukazuje TDCI, ale 2.0 Duratorq DOHC DSL 115 k. Prosím o objasnění.
Dle db je to přesně:
Engine: C/TY - PSA 2L DOHC DSL 115PS DW10C CR
Global Engine: E3120 - DW10 DIESEL I4 - SKEP
Engine Plant: EN31 - SKOVDE (VOLVO)
ENGINE Trace Full Number: EV100 2909100000857903 AV4Q 6007 CA

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 19.07.2015 21:30
od 15578
Takže TDCI je motor Ford a Duratorq DOHC je od PSA, asi ne, když mám na svém Focusu 1.6 TDCI a je od PSA. Který motor je lepší nebo to výjde na stejno? Prosím zkušeného o vysvětlení a rozdíl mezi motory nebo to je jak jsem psal výše nachipováním.

Jinak k tomu VIN bych prosil názor, zda je to stočenka nebo ne.

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 20.07.2015 07:33
od foki
do dovezeni do cr to stocene nebylo ale nechapu proc si nekdo koupi takove auto aby najel za rok a pul 9000 nebo jak jsi psal jezdil a umotal , ale to jsou jen spekulace .

zajimave je ze to je motor od volva jak nekdo postoval vyse cili asi ani nepujde jednoduse prehrat na silnejsi ( 96. ,103 , 120kw jsou PSA motory ) a nevim jak je to treba s dilama aby to bylo shodne ( aby to nebyla rarita jako mondeo mk3 s DPF kde je vse jine a nic se nedela v replice - DPF , EGR a stoji vse raketu .)
a posledni - sice clovek rekne ze neni zavodnik ze na skoro 2tunove auto bude 85kw stacit ale kdyz bude kobyly ( treba pri predjeti ) a nebudou tak toho clovek muze litovat . i to muze byt duvod prodeje a schova se to za rodinne duvody .

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 20.07.2015 08:44
od 15578
Já si ho chci taky koupit, ikdyž vím, že mám roční nájezd asi 8tis.km. Potřebuji prostě rodinné prostorné auto alespoň se 6-ti místy, on jich má 7 :palec_nahoru:
Filtr DPF stojí replika 8500,-
http://www.evyfuk.cz/doplnky/filtry-pev ... 5201028-3/
rozvodová sada
http://www.autotwin.cz/zbozi/266941/ROZ ... -0-TDC.htm

s dílama nebude problém, ještě jsem psal jedné firmě ohledně nachipování tohoto motoru, tak jsem zvědav co odpoví, dám vědět. A co se týče motoru od Volva, tak by to měla být kvalita, nebo se pletu?

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 20.07.2015 11:25
od foki
nevim proc ale na 2,0TDCI 115PS je od 3/2010 jina rozvodova sada nez na predchoziho

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Napsal: 20.07.2015 18:06
od 15578
foki píše:nevim proc ale na 2,0TDCI 115PS je od 3/2010 jina rozvodova sada nez na predchoziho
Když nebudu řešit díly, jak bys hodnotil tento motor, kultivovanost, hlučnost, poruchovos atd.