Jenze to cloveku, ktery jen slape na pedaly a krouti volantem, nevysvetlisTomFocus píše: 13.04.2020 16:29 Stokrát líp se jezdí/chová (rozjíždí, tahá vlek, couvá - hlavně do kopce) s atmo 4R než 3R. A že tomu chybí výkon? Jak komu, jak které atmo, v jak, kterém autěKrom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore.
Ať si každej pořídí co mu vyhovuje. Stále se dají pořídit atmošky z USA a kochat se (V6,V8)....(obětovat nějakej ten litr) vrátí se to částečně na levným servisu.
Budoucí vývoj automobilismu
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
TomFocus: mimochodem tohle rika i znamy s 1.0eb, kdyz si obcas se mnou parkrat auto vyměnil. On by to za muj motor taky nemenil, protoze je to takovy kolenovrt, ze pro nej je nejvetsi plus usetreny litr na sto, ale uznava, ze to chovani atmosky a jeji vyrovnanost je vlastnost, kterou ten moturek s vrtuli proste nema. Ale je to o zvyku. Ja si zatim na to zvykat nehodlám, dokud nemusim 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Dneska už se uváděí spotřeba WLTP u nových aut od září 2019,stará podle NEDC neměla s reálnou spotřebou nic společnýho.I tak je ta WLTP nižší než bývala u atmosfér NEDC měřením.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 0b0948cd6/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 0b0948cd6/
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vždyť ty nemeleš nic jinýho, než že se nový motory porouchají. To je jediná tvoje obhajoba a jediná výhoda pro starý atmosféry.
Mně se líbí v Mustangu velký motor oproti 2.3EB, ale to jsme někde jinde a kdo z nás má takové auto. Bavíme se o budoucím vývoji obecně. O nových motorech do běžných aut pro miliony lidí a proč tam dávat starou techniku, která má horší vlastnosti.
Se divím, že tu někteří neobhajujete tlačítkové telefony, protože se na tom staré Blažkové líp píše a protože když ti to spadne na kámen, tak ti nepraskne displej. Tak ty starý krámy budeme mít potom všichni ne a pokrok pošleme do háje
Mně se líbí v Mustangu velký motor oproti 2.3EB, ale to jsme někde jinde a kdo z nás má takové auto. Bavíme se o budoucím vývoji obecně. O nových motorech do běžných aut pro miliony lidí a proč tam dávat starou techniku, která má horší vlastnosti.
Se divím, že tu někteří neobhajujete tlačítkové telefony, protože se na tom staré Blažkové líp píše a protože když ti to spadne na kámen, tak ti nepraskne displej. Tak ty starý krámy budeme mít potom všichni ne a pokrok pošleme do háje
Naposledy upravil(a) IvanSt dne 13.04.2020 16:46, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus ST 2014
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je ta jeho jediná veličina,která mu zbývá,u rozjezdů pomáhá adaptace.Ve všech veličinách,který se dají změřit jsou turba téměř ve všem lepší.Kultivovanost je u tříválce horší to je jasný,ale furt lepší než u focuse s vyteklým silentblokem motoru.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je samozrejme. Testom spotreby (rozumej cca rovnaka metodika, nie ze kazdy bude jazdit za tolko), konkretne porovnaniu stareho a noveho Skyactive, sa podla mna da verit.
Naposledy upravil(a) stano. dne 13.04.2020 17:04, celkem upraveno 1 x.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Test Dacia Duster v Garaz TV (Rasto Chvala, Sulko). 1,33TCe, 130koni. Ak neratam dialnicu, hybali sa niekde okolo 5,5-6,7 litra . Dialnica 8-9 litrov. Priemer 6,2 litra. To mam na Yariske 1,33 100k. Bez toho turba. Pricom celny odpor toho Dustra je niekde uplne inde. A to je v Yarise super-truper japonsky motor, stensovane piestne kruzky, EGR, dual-vvti (dvojity variabil).Ma.rt píše: 13.04.2020 16:21To mas pravdu...stejně jako s turby. O neco malo dolu spotreba sla (tak to jde ale porad, to neni jen od doby turbobabet), zdaleka ale ne o tolik, co automobilky slibuji. Nesmyslne limity uredniku, nesmyslne (=realite neodpovidajici) testy a tudíž nesmyslne vysledky.
Meli by se vratit k vykazovani spotreb pri ustalene 90/120 (nebo neco podobneho) a bylo by po ptakach.
Spotreba dolu mozno nesla. Ale je tam +30% vykonu navyse, krutiaci moment v nizsich otackach, par kil navyse, ovela vacsi odpor vzduchu. Ked ma SUV (nie maly crossover) rovnaky spotrebu ako mestske auto pred 10 rokmi, mi nehovor, ze to nie je pokrok.
Naposledy upravil(a) stano. dne 13.04.2020 17:00, celkem upraveno 1 x.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
IvanST: uz zase tlacitkove telefony?
Jenze on ten rozdil 5.0 vs 2.3EB je podobny asi jako atmo 4R vs. Turbo 3R.
Jenze on ten rozdil 5.0 vs 2.3EB je podobny asi jako atmo 4R vs. Turbo 3R.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano: jenze dalky v tech nákupních taskach zerou div ne vic nez vetsi auto s vetsim motorem. Yaris je tak pro deti do skoly. Plati to i u turba. 1.8TSi muze byt na dalce uspornejsi nez 1.2TSi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To máš pravdu, oboje ve prospěch turbaMa.rt píše: 13.04.2020 17:00 IvanST: uz zase tlacitkove telefony?![]()
Jenze on ten rozdil 5.0 vs 2.3EB je podobny asi jako atmo 4R vs. Turbo 3R.
Tak to víš, i u mobilních telefonů máme pokrok a pro někoho, kdo má slabší uvažování, tohle porovnání zajisté pomůže
Ford Focus ST 2014
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ano zeru. Netvrdim, ze Yaris je auto na dialnicu. Porovnavam 1,33 atmo 10 rocnu japonsku (na tu dobu modernu, zetecy boli daleko zastaranejsie) oproti dnesnemu 1,33 turbo. Napriek tomu, ze je v ovela vacsom aute, zerie rovnako. Aj ten Duster zozere na dialnici 8-9 kvoli kratkej prevodovke a velkemu celnemu odporu. Neviem preco aj Yaris zere vela, ked pri 100km/h toci 2500 otacok. Ale mesto a okresky su velmi porovnatelne.Ma.rt píše: 13.04.2020 17:02 Stano: jenze dalky v tech nákupních taskach zerou div ne vic nez vetsi auto s vetsim motorem. Yaris je tak pro deti do skoly. Plati to i u turba. 1.8TSi muze byt na dalce uspornejsi nez 1.2TSi.
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Panove, jak podle vas dosahnete nizsi spotrebu, konstrukcne? At se nekam pohnem.
Fyziku totiz nejde jen tak ojebat.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zvysenie efektivity motora (preplnovanie, priamy vstrek, virenie zmesi vo valci, dynamicka regulacia zdvihu a casovania ventilov, rychlejsi ohrev motora, atd.)
Znizenie trenia, mechanickych strat (patri sem aj rekuperacia).
Znizenie odporu vzduchu.
Zabudol som na nieco?
Znizenie trenia, mechanickych strat (patri sem aj rekuperacia).
Znizenie odporu vzduchu.
Zabudol som na nieco?
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslel jsem jen motor. Takze v podstate nekde neco musis oje,,,t, at uz se tomu rika jakkoliv
, pomer vzduchu k benzinu je +- stejny jo?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ve prospěch turba? Ja jsem v te 5.0 jel a tomu nemuze 2.3eb konkurovat ani omylem.IvanSt píše: 13.04.2020 17:07To máš pravdu, oboje ve prospěch turbaMa.rt píše: 13.04.2020 17:00 IvanST: uz zase tlacitkove telefony?![]()
Jenze on ten rozdil 5.0 vs 2.3EB je podobny asi jako atmo 4R vs. Turbo 3R.jen ten 5.0 má zvuk a charakter
![]()
Tak to víš, i u mobilních telefonů máme pokrok a pro někoho, kdo má slabší uvažování, tohle porovnání zajisté pomůže![]()
Akorat ty mobily jsou mimo misu...to se tu taky můžeme bavit o stare a nové antikoncepci
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti

