Stránka 523 z 719
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.08.2015 20:31
od tommula

proc by mel byt motor KO ? co to je za blbost....

Napsal: 06.08.2015 21:14
od Maarff
No me hlavne nejprve zarazilo, ze v tom inzeratu pise jen 1.6 16V ale ze je to Ti- Vct jsme zjistili az z etisu...
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.08.2015 21:16
od 15578
Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 06.08.2015 21:38
od tommula
sak i Ti-VCT je 1,6 16V jen ma vic kW.. ne?
Napsal: 07.08.2015 00:05
od Adow
Nemyslím si, pokud jsoui to opravdové km..
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 00:15
od kiblik
15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Tak to si trochu mimo clovece

? Za cenu jedne komponenty na naftaka sezenes celej zanovni motor na bezinaka. Co by se podle tebe na atmosfere melo podelat?? Moje byvala kara ma ted najeto okolo 200 000km a nic se na ni nemenilo, teda krome spotrebaku, svicek a uhliku na altiku. A je to prehistoricka 1.3MPI co objela 5 krat zemekouli.
To si myslim, ze ta udela dalsich 100 000km jako nic a pak uz zustane z celyho auta jen motor, protoze kastle bude cela sezrana od rzi. A pak si ten motor nekdo veme a udela z nej home made traktor, kterej bude honit dalsich 10 let po poli.... a porad to pojede

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 06:35
od foki
15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
a sam vybira naftaka s najezdem kolem 180t

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 06:46
od 15578
Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 06:49
od foki
15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 06:52
od 15578
foki píše:15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz

Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 08:34
od enjoy
Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 08:39
od 15578
enjoy píše:Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Ovšem po načipování

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 09:51
od Wolodyjowsski
15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Kravina.
Záleží na provozních podmínkách a údržbě, zejména výměnách oleje.
Nevím, kolik jsi jich viděl s těmi "brutálními rozdíly",možná děláš u Forda

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 09:54
od Wolodyjowsski
15578 píše:Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Já mám 120 a tvrdím, že jede líp! (kupováno s poctivými 43)
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Napsal: 07.08.2015 09:59
od kiblik
15578 píše:foki píše:15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz

Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.
Hodne zjednodusene.
Jediny co se stane je, ze se zvetsi vule, to se poprit neda, coz ma za nasledek vetsi hluk motoru. Pokud nedojde k destrukci neceho zasadniho, tak na dobrym motoru ztratis pri probehu 150-200 000km radove pouze jednotky hp. Jak rika Wolody zalezi ja kse o to staras.
A zjistis to jednoduse, obcas zkus maximalku na dalnicni rovince. Ja mel to auto od 70 000 do 180 000km a bylo to porad stejny. Maximalka 160km/h.