Příspěvek
od Eidž » 03.04.2011 08:25
Období jako celek očekáváme teplotně nadprůměrné, srážkově podprůměrné.
I. Dekáda 1.4.-10.4.:
Polojasno až oblačno, při zvětšené oblačnosti místy déšť nebo přeháňky.
Nejnižší noční teploty 8 až 2 st.C. Nejvyšší denní teploty 13 až 19 st.,
počátkem období přechodně kolem 21 st.C.
II. Dekáda 11.4.-20.4.:
Zpočátku většinou polojasno a ojediněle déšť nebo přeháňky, postupně
až oblačno a srážky četnější. Nejnižší noční teploty 6 až 0 st.C.
Nejvyšší denní teploty 13 až 19 st.C.
III. Dekáda 21.4.-30.4.:
Převážně oblačno, na většině území občas déšť nebo přeháňky, ojediněle
bouřky. Přechodně polojasno. Nejnižší noční teploty 8 až 2 st.C.
Nejvyšší denní teploty 13 až 19 st., při zmenšené oblačnosti až 23 st.C.
Příští měsíční výhled počasí bude vydán dne: 10.4.2011
Moje situace - jezdím autem do práce. Tj. ráno. Měsíčně do práce ujedu 800 km. Ojetí nové pneumatiky by mělo min. 30 000 km. Za zimní měsíce ujedu cca 6000 km. Z tohoto jednoduchého business case vychází, že pokud zimní pneu má smysl 4 roky od výroby, nemá smysl zkracovat dobu provozu na zimních pneu - pro můj případ.
A začínám chápat názor, že kdo ročně najede 10 000 tis. km, může mít zimní celoročně. Zimní pneumatika funguje, když má hluboký dezén a není stará. Pokud mám 2 mm vzorek a 6 let stáří, taková pneumatika nemá význam.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno