Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já nikoho nenapadám, oprav si to.
Jen mám svůj názor na tyhle motory a když technický argumentují, já jsem napadán . Článků je tu dost, když si někdo dá práci, najít suprové hodnocení těchto motorů, může si najít i tu druhou stránku.
Na obhajobu těchto motorů mě byla předložena rozborka takového motoru po 114 tis.km.
Jen připomenu , že jsem tento test nimi předloženýma argumenty rozprášil jak písek na Sahaře. Dokázal jsem, že to byl podvod na lidí. Smutný je jen To, že se dovedete do člověka navážet, ale po předložení argumentů černé na bílěm, ani jeden se neozval, sorry, v tom zmanipulované testů jsi měl pravdu.
Pak jsou dvě možnosti. Dovedete jen rozumovat, ale nějaká strojařina, což motor je, je vám na míle vzdálená. Druhá je ta, přeci se před kámošema neshodím, když mu dám za pravdu.
Jen mám svůj názor na tyhle motory a když technický argumentují, já jsem napadán . Článků je tu dost, když si někdo dá práci, najít suprové hodnocení těchto motorů, může si najít i tu druhou stránku.
Na obhajobu těchto motorů mě byla předložena rozborka takového motoru po 114 tis.km.
Jen připomenu , že jsem tento test nimi předloženýma argumenty rozprášil jak písek na Sahaře. Dokázal jsem, že to byl podvod na lidí. Smutný je jen To, že se dovedete do člověka navážet, ale po předložení argumentů černé na bílěm, ani jeden se neozval, sorry, v tom zmanipulované testů jsi měl pravdu.
Pak jsou dvě možnosti. Dovedete jen rozumovat, ale nějaká strojařina, což motor je, je vám na míle vzdálená. Druhá je ta, přeci se před kámošema neshodím, když mu dám za pravdu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ivan st, nepochopil jsi
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ani nic psát Nemusíš, tvá reakce vypovídá za Vše, i proč sem chodíš.Stanley_vy píše:Tohle mi tu chybělo.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nerozprášil jsi a nedokázal vlastně nic. Už proto, že na nějaké složitější úvahy nebyly podklady. A nezlob se na lidi, kteří s tebou strávili čas vyhledáváním ti jednoduchých informací, aby ti ukázali pravdu, že s tebou nechtějí ztrácet další čas nad složitějšími věcmi.
Možná by ses divil, kolik lidí má vystudovanou strojařinu. A že nedělali 40 let v JZD opraváře traktorů jim mnoho neubírá.
Možná by ses divil, kolik lidí má vystudovanou strojařinu. A že nedělali 40 let v JZD opraváře traktorů jim mnoho neubírá.
Ford Focus ST 2014
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Už jsi kontaktoval redakci Světa motoru se svou analýzou? Co Ti odpověděli? Kdy vyjde článek, že je všechno jinak?ballu píše:Já nikoho nenapadám, oprav si to.
Jen mám svůj názor na tyhle motory a když technický argumentují, já jsem napadán . Článků je tu dost, když si někdo dá práci, najít suprové hodnocení těchto motorů, může si najít i tu druhou stránku.
Na obhajobu těchto motorů mě byla předložena rozborka takového motoru po 114 tis.km.
Jen připomenu , že jsem tento test nimi předloženýma argumenty rozprášil jak písek na Sahaře. Dokázal jsem, že to byl podvod na lidí. Smutný je jen To, že se dovedete do člověka navážet, ale po předložení argumentů černé na bílěm, ani jeden se neozval, sorry, v tom zmanipulované testů jsi měl pravdu.
Pak jsou dvě možnosti. Dovedete jen rozumovat, ale nějaká strojařina, což motor je, je vám na míle vzdálená. Druhá je ta, přeci se před kámošema neshodím, když mu dám za pravdu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proč stále oba rýpete, rozměr válců a pístů byl mimo toleranci, což by nemělo projít kontrolou.
Že ty hodnoty zveřejnili a nepočítali s tím , že někdo to přes kalkulačku sjede. S takovým si můžete podat ruce, manipulanti.
Že ty hodnoty zveřejnili a nepočítali s tím , že někdo to přes kalkulačku sjede. S takovým si můžete podat ruce, manipulanti.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Už jsi kontaktoval redakci Světa motoru se svou analýzou? Co Ti odpověděli? Kdy vyjde článek, že je všechno jinak?
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6880
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stanley_vy a proc by to mel udelat on, udelal analyzu toho clanku a jediny co jsem tu cetl od oponentu je to co pises ty nebo dalsi napadani. Pokud s jeho analyzou nesouhlasite, tak porad, nejen ja, cekame na nejake technicke argumenty, proste oponujte trochu logicky. Spise bych bral, kdyby to nekdo z oponentu poslal do toho SM a pak argumentoval, takhle jsou to s prominutim jen plky. To same je odkazy, odkazy, odkazy, to co je na webu je "svata pravda"?
Mozna jste si vsimli, ze tu v tematu a jemu podobnych, uz dost lidi vubec nepise, proc asi? Ja se odhodlal proto, ze jsem ballua do te analyzy uvrtal s blahovym umyslem technicke diskuze, at se uz konecne k necemu doberem a vysledek?
Mozna jste si vsimli, ze tu v tematu a jemu podobnych, uz dost lidi vubec nepise, proc asi? Ja se odhodlal proto, ze jsem ballua do te analyzy uvrtal s blahovym umyslem technicke diskuze, at se uz konecne k necemu doberem a vysledek?

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Máš pravdu. Oponent článku Ballu by to měl do SM poslat.
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mě se třeba líbí tento článek :
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... s-zavidet/
To že mám zadýchanou 1.6 atmosféru která jezdí po dálnici i 130km/h mi stačí (víc stejně nemohu podle pravidel) a pokud nestíhám předjíždět tak si počkám -svět se nezboří a za tu naběhlou žilku na tváři mi to za to nestojí
, moje další auto pokud bude za 5 let nějaké pěkné olítané tak zase bude atmoška ,tak nějak mi to stačí . 
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... s-zavidet/
To že mám zadýchanou 1.6 atmosféru která jezdí po dálnici i 130km/h mi stačí (víc stejně nemohu podle pravidel) a pokud nestíhám předjíždět tak si počkám -svět se nezboří a za tu naběhlou žilku na tváři mi to za to nestojí


Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Akorát v případě Tvojí 1.6 se nemůže bavit o objemném motoru v kontextu toho, jak je uveden v článku...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak je to sympatický pohled od někoho, kdo má rád velké motory. Ke každému bodu by se dalo napsat nejedno ALE. Asi proto jich tu moc nemáme a ani jsme nikdy neměli.jarod72pm píše:Mě se třeba líbí tento článek :
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... s-zavidet/
Mám rád velké motory kvůli jejich zvuku. No abych řekl pravdu, vybral bych si do Focusu

Jinak bod číslo 4 je o výkonu.
Ty ses moc nevytáhl

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A kdo by ten test měl dělat, spíše platit? Která automobilka zaplatí test, kde vyjde najevo, že ta oturbovaná kára má o něco vyšší krouťák, ale pro to, co byl záměr její výroby, je spotřeba, potažmo emise, je na tom stejně jak atmosféra. Když jsem tvrdil, že motor se stejným výkonem atmo a turbo, bude mít stejnou spotřebu, byl jsem zaškatulkován. Je to jen fyzika, rozdíl dělá jen naladění převodovky a počet kvaltů. Má to stejnou spotřebu, žádný zázrak se nekonal, ba naopak, navěšané kurvítka, aby to vůbec jelo, a poslední informace. Jelikož v určitém režimu ,motor zahulí jak nafta, vyletí saze, bude se na turbobenzíny montovat další výborná věc a to DPF.
Nebyl to přímo článek na toto téma, ale dvěma větama bylo zmíněno automobilkou Mercedes v nějakém hodnocení vývoje, koketování s možností atmosféry do 2L, která se dostane do limitu emisí.



Nebyl to přímo článek na toto téma, ale dvěma větama bylo zmíněno automobilkou Mercedes v nějakém hodnocení vývoje, koketování s možností atmosféry do 2L, která se dostane do limitu emisí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale no tak, už zase?
Turbo má vyšší účinnost, používá zbytkovou (odpadní) energii, to je fyzika, to neokecáš a neříkej, že to slyšíš poprvé. Navíc staré dvoulitry, jednašestky, jednaosmičky atd. řídil asi každý, kdo sem chodí a tak ví, jak se s tím musí jezdit, aby to mělo slušnou spotřebu.
Kdo ty zkušenosti nemá a umí pracovat se surovými daty, ať navštíví spritmonitor.de a najde si tam co chce úplně přesně. Vždyť tohle jsem řešil už kdo ví kdy s Martym. Ten taky pořád jen omílal, že dokáže jet s dvoulitrem za 7.5 a že to vlastně není tak špatný.
Kdo by to měl platit? Zas tu komunitu atmosfér nepodceňuj. Je stejně velká a fanatická, jako ta s oleji. Testy jsou, ale jaksi nevychází podle představ.
A koketování s atmo do 2L? No a v čem je problém? Nemám nejmenší pochybnost, že emise udělá. Horší to bude s výkonem.
Jel jsi ve Skyactivu??
Turbo má vyšší účinnost, používá zbytkovou (odpadní) energii, to je fyzika, to neokecáš a neříkej, že to slyšíš poprvé. Navíc staré dvoulitry, jednašestky, jednaosmičky atd. řídil asi každý, kdo sem chodí a tak ví, jak se s tím musí jezdit, aby to mělo slušnou spotřebu.
Kdo ty zkušenosti nemá a umí pracovat se surovými daty, ať navštíví spritmonitor.de a najde si tam co chce úplně přesně. Vždyť tohle jsem řešil už kdo ví kdy s Martym. Ten taky pořád jen omílal, že dokáže jet s dvoulitrem za 7.5 a že to vlastně není tak špatný.
Kdo by to měl platit? Zas tu komunitu atmosfér nepodceňuj. Je stejně velká a fanatická, jako ta s oleji. Testy jsou, ale jaksi nevychází podle představ.
A koketování s atmo do 2L? No a v čem je problém? Nemám nejmenší pochybnost, že emise udělá. Horší to bude s výkonem.
Jel jsi ve Skyactivu??
Ford Focus ST 2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů