Stránka 57 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2019 21:20
od ballu
Já nikoho nenapadám, oprav si to.
Jen mám svůj názor na tyhle motory a když technický argumentují, já jsem napadán . Článků je tu dost, když si někdo dá práci, najít suprové hodnocení těchto motorů, může si najít i tu druhou stránku.
Na obhajobu těchto motorů mě byla předložena rozborka takového motoru po 114 tis.km.
Jen připomenu , že jsem tento test nimi předloženýma argumenty rozprášil jak písek na Sahaře. Dokázal jsem, že to byl podvod na lidí. Smutný je jen To, že se dovedete do člověka navážet, ale po předložení argumentů černé na bílěm, ani jeden se neozval, sorry, v tom zmanipulované testů jsi měl pravdu.
Pak jsou dvě možnosti. Dovedete jen rozumovat, ale nějaká strojařina, což motor je, je vám na míle vzdálená. Druhá je ta, přeci se před kámošema neshodím, když mu dám za pravdu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2019 21:26
od ballu
Ivan st, nepochopil jsi

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2019 21:29
od ballu
Stanley_vy píše:Tohle mi tu chybělo. :Dancer:
Ani nic psát Nemusíš, tvá reakce vypovídá za Vše, i proč sem chodíš.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2019 21:36
od IvanSt
Nerozprášil jsi a nedokázal vlastně nic. Už proto, že na nějaké složitější úvahy nebyly podklady. A nezlob se na lidi, kteří s tebou strávili čas vyhledáváním ti jednoduchých informací, aby ti ukázali pravdu, že s tebou nechtějí ztrácet další čas nad složitějšími věcmi.
Možná by ses divil, kolik lidí má vystudovanou strojařinu. A že nedělali 40 let v JZD opraváře traktorů jim mnoho neubírá.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2019 21:50
od Stanley_vy
ballu píše:Já nikoho nenapadám, oprav si to.
Jen mám svůj názor na tyhle motory a když technický argumentují, já jsem napadán . Článků je tu dost, když si někdo dá práci, najít suprové hodnocení těchto motorů, může si najít i tu druhou stránku.
Na obhajobu těchto motorů mě byla předložena rozborka takového motoru po 114 tis.km.
Jen připomenu , že jsem tento test nimi předloženýma argumenty rozprášil jak písek na Sahaře. Dokázal jsem, že to byl podvod na lidí. Smutný je jen To, že se dovedete do člověka navážet, ale po předložení argumentů černé na bílěm, ani jeden se neozval, sorry, v tom zmanipulované testů jsi měl pravdu.
Pak jsou dvě možnosti. Dovedete jen rozumovat, ale nějaká strojařina, což motor je, je vám na míle vzdálená. Druhá je ta, přeci se před kámošema neshodím, když mu dám za pravdu.
Už jsi kontaktoval redakci Světa motoru se svou analýzou? Co Ti odpověděli? Kdy vyjde článek, že je všechno jinak?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 04:44
od ballu
Proč stále oba rýpete, rozměr válců a pístů byl mimo toleranci, což by nemělo projít kontrolou.
Že ty hodnoty zveřejnili a nepočítali s tím , že někdo to přes kalkulačku sjede. S takovým si můžete podat ruce, manipulanti.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 07:39
od Stanley_vy
Už jsi kontaktoval redakci Světa motoru se svou analýzou? Co Ti odpověděli? Kdy vyjde článek, že je všechno jinak?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 07:59
od Karel2
Stanley_vy a proc by to mel udelat on, udelal analyzu toho clanku a jediny co jsem tu cetl od oponentu je to co pises ty nebo dalsi napadani. Pokud s jeho analyzou nesouhlasite, tak porad, nejen ja, cekame na nejake technicke argumenty, proste oponujte trochu logicky. Spise bych bral, kdyby to nekdo z oponentu poslal do toho SM a pak argumentoval, takhle jsou to s prominutim jen plky. To same je odkazy, odkazy, odkazy, to co je na webu je "svata pravda"?
Mozna jste si vsimli, ze tu v tematu a jemu podobnych, uz dost lidi vubec nepise, proc asi? Ja se odhodlal proto, ze jsem ballua do te analyzy uvrtal s blahovym umyslem technicke diskuze, at se uz konecne k necemu doberem a vysledek? :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 08:10
od Stanley_vy
Máš pravdu. Oponent článku Ballu by to měl do SM poslat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 15:52
od jarod72pm
Mě se třeba líbí tento článek :
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... s-zavidet/

To že mám zadýchanou 1.6 atmosféru která jezdí po dálnici i 130km/h mi stačí (víc stejně nemohu podle pravidel) a pokud nestíhám předjíždět tak si počkám -svět se nezboří a za tu naběhlou žilku na tváři mi to za to nestojí :-) , moje další auto pokud bude za 5 let nějaké pěkné olítané tak zase bude atmoška ,tak nějak mi to stačí . :nazdravi:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 16:05
od Stanley_vy
Akorát v případě Tvojí 1.6 se nemůže bavit o objemném motoru v kontextu toho, jak je uveden v článku...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 18:40
od ballu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 18:59
od IvanSt
jarod72pm píše:Mě se třeba líbí tento článek :
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... s-zavidet/
Tak je to sympatický pohled od někoho, kdo má rád velké motory. Ke každému bodu by se dalo napsat nejedno ALE. Asi proto jich tu moc nemáme a ani jsme nikdy neměli.

Mám rád velké motory kvůli jejich zvuku. No abych řekl pravdu, vybral bych si do Focusu :twisted: 3.5 V6 EcoBoost z Fordu GT, než V8 z Mustangu. I když 5.2 z GT350 je motor neskutečný.

Jinak bod číslo 4 je o výkonu.
Ty ses moc nevytáhl :) Nevím jak ostatní, ale já jsem zrovna od tebe čekal nějaký zajímavý nejlépe aktuální test. Ale i tak díky za snahu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 19:37
od ballu
A kdo by ten test měl dělat, spíše platit? Která automobilka zaplatí test, kde vyjde najevo, že ta oturbovaná kára má o něco vyšší krouťák, ale pro to, co byl záměr její výroby, je spotřeba, potažmo emise, je na tom stejně jak atmosféra. Když jsem tvrdil, že motor se stejným výkonem atmo a turbo, bude mít stejnou spotřebu, byl jsem zaškatulkován. Je to jen fyzika, rozdíl dělá jen naladění převodovky a počet kvaltů. Má to stejnou spotřebu, žádný zázrak se nekonal, ba naopak, navěšané kurvítka, aby to vůbec jelo, a poslední informace. Jelikož v určitém režimu ,motor zahulí jak nafta, vyletí saze, bude se na turbobenzíny montovat další výborná věc a to DPF. :lol: :lol: :lol:
Nebyl to přímo článek na toto téma, ale dvěma větama bylo zmíněno automobilkou Mercedes v nějakém hodnocení vývoje, koketování s možností atmosféry do 2L, která se dostane do limitu emisí.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.09.2019 20:02
od IvanSt
Ale no tak, už zase?
Turbo má vyšší účinnost, používá zbytkovou (odpadní) energii, to je fyzika, to neokecáš a neříkej, že to slyšíš poprvé. Navíc staré dvoulitry, jednašestky, jednaosmičky atd. řídil asi každý, kdo sem chodí a tak ví, jak se s tím musí jezdit, aby to mělo slušnou spotřebu.
Kdo ty zkušenosti nemá a umí pracovat se surovými daty, ať navštíví spritmonitor.de a najde si tam co chce úplně přesně. Vždyť tohle jsem řešil už kdo ví kdy s Martym. Ten taky pořád jen omílal, že dokáže jet s dvoulitrem za 7.5 a že to vlastně není tak špatný.

Kdo by to měl platit? Zas tu komunitu atmosfér nepodceňuj. Je stejně velká a fanatická, jako ta s oleji. Testy jsou, ale jaksi nevychází podle představ.

A koketování s atmo do 2L? No a v čem je problém? Nemám nejmenší pochybnost, že emise udělá. Horší to bude s výkonem.

Jel jsi ve Skyactivu??