proto mám spotřebu brutální.
Extra nafta a aditiva - zkušenosti, testy
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Zima je pro mě utrpení
Přidávám do Vervy DieselX od Xintexu ale do práce to mám 5Km
proto mám spotřebu brutální.
9l (sem tam na to šlápnu
)
proto mám spotřebu brutální.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
A nedaj si říct a nedaj si říct.
Aditiva do Vervy? Proč?
Aditiva do Vervy? Proč?
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Až mi motor napíše na PP "Ty pi..! Zajebáváš mi s tím sajrajtem celý palivový systém"
tak toho nechám. Verva je u mě jen nafta i kdyby se měla třeba jmenovat Verva DIAMANT s cetanovým číslem 2000.
tak toho nechám. Verva je u mě jen nafta i kdyby se měla třeba jmenovat Verva DIAMANT s cetanovým číslem 2000.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Souhlasím s Radekjo. Není nic proti ničemu a protože pojmu Verva taky moc nevěřím a neberu ji standardně(jen občas), stejně na zimu VIF dávám do jakýkoliv nafty(i když beru jen "značková" paliva).
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Hampy
- Junior

- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Ve městě mi to taky teď v zimě leze nahoru, na nějakých 7 litrů - ale nemám BC a celou nádrž jsem po městě ještě nevyjezdil, takže nemůžu přesně říct. Za 9 na to musíš docela šlapatRadekjo píše:Zima je pro mě utrpeníPřidávám do Vervy DieselX od Xintexu ale do práce to mám 5Km
proto mám spotřebu brutální.9l (sem tam na to šlápnu
)
Snad brzy bude: Ford S-max 
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Trefa
Sice nejde pedál na podlahu (to nemá smysl) ale i tak si akceleraci občas rád vychutnám 
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
No se studenym motorem to musi byt bomba...
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
...která jednou bouchne a bude mít motor svatej pokoj.Raada píše:No se studenym motorem to musi byt bomba...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Dvě tři minutky ohřátí na volnoběh (myslel jsem na místě) a pomalu jedu. Max 2000!
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Ok, hádat se s Vámi nebudu. Ale třeba, pokud budete chtít, tak si o naftě, její výrobě, a vlivu na přímý vstřik, obecně, něco zjistěte (ale chce to chvíli googlit, než psát zde na fóru).lucky.jack píše:Souhlasím s Radekjo. Není nic proti ničemu a protože pojmu Verva taky moc nevěřím a neberu ji standardně(jen občas), stejně na zimu VIF dávám do jakýkoliv nafty(i když beru jen "značková" paliva).
Zjistíte, že aditiva jsou trochu prevít, protože jde o chemické přísady, které mohou udělat úplně jiný důsledek, protože mícháte různé přísady od různých výrobců. Nebo se doporučuje lít 3 aditiva (VIF a jiné) do jedné nádrže, aby jste vyrobili tu nejlepší naftu???
Takže si osladím čaj cukrem-kostka, cukrem-krystal, třtinovým cukrem a ještě medem.
Fajn, jde to. Ale smysl to nemá. A pokud máte jen trochu chuť, tak máte mix, na kterém si nepochutnáte.
Pokud preferujete si do nafty přidat svoje aditiva (např. VIF), tak tankujte klasickou neaditivovanou naftu. Jednak ušetříte (pocitově) a jednak neuděláte mix, který má nespecifikované vlastnosti.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Ty věříš aditivům v naftě a já XINTEXU
Diesel-X - DI
KONCENTRÁT NA ÚPRAVU MOTOROVÉ NAFTY
* snižuje tvorbu a usazování karbonu
* inhibuje kyselinu sírovou
* zabraňuje tvorbě usazenin
* zvyšuje cetanové číslo
* usnadňuje starty naftových motorů
* váže vodu
* snižuje bod tuhnutí motorové nafty
* rozpouští parafinové vločky ve zmrzlé naftě
ZÁKLADNÍ INFORMACE
DIESEL-X je směs vybraných petrochemických látek speciálně sestavená k úpravě, omezení a předcházení mnoha současných problémů se spalováním a skladováním motorové nafty. DIESEL-X se doporučuje jako ochrana palivových systémů a moderních vstřikovacích soustav vznětových motorů. Používá se také pro vytápěcí soustavy používající motorovou naftu nebo lehké topné oleje jako palivo. DIESEL-X snižuje usazování uhlíku na vstřikovacích tryskách a ostatních vnitřních částech, což zaručuje správný rozptyl rozprašovaného paliva a jeho stejnoměrnější hoření. Neutralizuje kyselinu sírovou, která může rozpouštět kovové části. Působí jako inhibitor koroze a tím chrání vstřikovače a palivové systémy před rzí. Prodlužuje životnost motoru a značně snižuje jeho opotřebení. DIESEL-X zvyšuje cetanové číslo, čímž se dosahuje snadnějšího spouštění za studena, rychlého zahřátí, nižších výfukových emisí, lepšího spalování paliva a menší potřeby údržby. Snižuje bod tuhnutí motorové nafty z –11 °C na –16 °C. Zamezuje spékání parafinových krystalů, čímž udržuje vstřikovací trysky čisté a prodlužuje jejich životnost. Váže vodu a zabraňuje tak jejímu vnikání do vstřikovacího systému. Za nízkých teplot zabraňuje tvorbě parafinových vloček a následným prostojům v důsledku ucpání palivového potrubí a filtrů.
Diesel-X - DI
KONCENTRÁT NA ÚPRAVU MOTOROVÉ NAFTY
* snižuje tvorbu a usazování karbonu
* inhibuje kyselinu sírovou
* zabraňuje tvorbě usazenin
* zvyšuje cetanové číslo
* usnadňuje starty naftových motorů
* váže vodu
* snižuje bod tuhnutí motorové nafty
* rozpouští parafinové vločky ve zmrzlé naftě
ZÁKLADNÍ INFORMACE
DIESEL-X je směs vybraných petrochemických látek speciálně sestavená k úpravě, omezení a předcházení mnoha současných problémů se spalováním a skladováním motorové nafty. DIESEL-X se doporučuje jako ochrana palivových systémů a moderních vstřikovacích soustav vznětových motorů. Používá se také pro vytápěcí soustavy používající motorovou naftu nebo lehké topné oleje jako palivo. DIESEL-X snižuje usazování uhlíku na vstřikovacích tryskách a ostatních vnitřních částech, což zaručuje správný rozptyl rozprašovaného paliva a jeho stejnoměrnější hoření. Neutralizuje kyselinu sírovou, která může rozpouštět kovové části. Působí jako inhibitor koroze a tím chrání vstřikovače a palivové systémy před rzí. Prodlužuje životnost motoru a značně snižuje jeho opotřebení. DIESEL-X zvyšuje cetanové číslo, čímž se dosahuje snadnějšího spouštění za studena, rychlého zahřátí, nižších výfukových emisí, lepšího spalování paliva a menší potřeby údržby. Snižuje bod tuhnutí motorové nafty z –11 °C na –16 °C. Zamezuje spékání parafinových krystalů, čímž udržuje vstřikovací trysky čisté a prodlužuje jejich životnost. Váže vodu a zabraňuje tak jejímu vnikání do vstřikovacího systému. Za nízkých teplot zabraňuje tvorbě parafinových vloček a následným prostojům v důsledku ucpání palivového potrubí a filtrů.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Psal jsi, ze to mas do prace 5km, ne? To se ti motor a obzvlaste ten Kent, co tam mas nezahreje ani nahodou na 90stupnu.
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Co neohřeje? Ty si myslíš že když není ručička na 90 tak to auto má špatné spalování nebo přísady v naftě se míjí účinkem!? No... tak v tom případě musím přehodnotit veškeré dostupné informace o ochlazování motoru. 
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Pracovni teplota motoru je 90stupnu. To na 5km nemas a proto je hloupost motor trapit pod plnym plynem. To je cele... Jestli tam mas Vervu nebo nejaky aditiva je uplne jedno. Dochazi k vyrazne vetsimu opotrebeni motoru. Je to samozrejme tvuj motor tak s nim nakladej jak uznas za vhodne.
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

