Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od bp1 » 03.11.2012 10:41

Na zaver jedna recnicka otazka - naco menit rozvod, ked funguje ? Nebolo by lepsie cakat, az ked sa remen roztrhne a riesit to az potom ? Nie je to po tych 200k km len preventivne :?:

v-12 ja pasivne necekam,jen tvrdim,ze olej v hadici k sani a vetsi vule na hridelce neni duvod k preventivni vymene.sleduji pravidelne hladinu oleje a dokud zadnej nebere,je vse ok.za 4 roky jsem resil jen diod.mustek a stat se mi to nekde u splitu,tak jsem taky namydlen i kdybych mel novy turbo.je dalsich 1000 veci,ktery se muzou pos....
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9490
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 03.11.2012 10:56

Na zaver jedna recnicka otazka - naco menit rozvod, ked funguje ? Nebolo by lepsie cakat, az ked sa remen roztrhne a riesit to az potom ? Nie je to po tych 200k km len preventivne
No ono když se ti to roztrhne 200km od domova, tak to musí být hodně příjemný :dih: :dih: :dih:
A řemen má taky nějakou životnost, ložiska taky nějakou životnost není to nekonečný :dih: :gott:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 03.11.2012 13:23

borci, asi si delate oba srandu, ze? :)

turbo ko 200 km od domova je stale sranda oproti prdlemu rozvodaku pri vyjezdu z garaze.
Trochu guglite, co se asi tak stane:)

http://lmgtfy.com/?q=potkal+se+mi+motor
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9490
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 03.11.2012 13:32

vita_k já odpovídal na ten rozvod a né na turbo.
Jinak nechápu jak někdo může něco takového vypustit
Na zaver jedna recnicka otazka - naco menit rozvod, ked funguje ? Nebolo by lepsie cakat, az ked sa remen roztrhne a riesit to az potom ? Nie je to po tych 200k km len preventivne

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 03.11.2012 20:27

Tu recnicku otazku ste absolutne nepochopili - narazal som nou na to, ze rozvod sa meni preventivne este skor, nez je interval. Preto ked mi zacne hukat turbo, tak ho tiez preventivne vymenim, aby mi nedrblo v najnevhodnejsej chvili.

vita_k, phofy :
To si myslite, ze som cvok, aby som to myslel vazne ? :nunu: :mrgreen: Videl som, co zostalo z 2.0HDI po kolizii piestov s ventilmi pri udajnych 3500 otackach. Neznasam kachle a zabozrutov uz duplom, ale z toho pohladu mi bolo do placu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od bp1 » 03.11.2012 21:59

panove,omlouvam se,to nedorozumeni sem zavinil ja,ze jsem to neoznacil jako citaci ale kdyz uz se do toho zamotaly rozvody,tak i kdyz me bude asi v12 kamenovat,tak je nehodlam delat driv nez predepsanych 10let.kdybych neznal na 1000procent historii auta,tak to bude samozrejme prvni vec, co necham udelat.ze sveho okoli neznam nikoho,komu by se remen roztrhl na tomhle motoru.pokud by treba tekla vodni pumpa,tak samo ze pri jednom,ale driv ne.s mym najezdem 10-12t rocnebudu mit tak 160t. takze se k 200 ani nepriblizim.jeste jednou omluva za mou grafickou negramotnost
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 04.11.2012 09:06

he, he, to pak dava smysl:)

zajimavost - na Escort foru byl chlapik, co koupil escorta TD od sveho znameho/kamarada a po sundani hlavy zjistit, ze na pistech jsou krasna razitka od ventilu :) divim se, ze to bylo opravitelny a ze to stalo za to. TD motory v eskortech byly jeste o neco malo horsi nez nase PSA :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od paranmax » 04.11.2012 17:29

vita_k píše:he, he, to pak dava smysl:)

zajimavost - na Escort foru byl chlapik, co koupil escorta TD od sveho znameho/kamarada a po sundani hlavy zjistit, ze na pistech jsou krasna razitka od ventilu :) divim se, ze to bylo opravitelny a ze to stalo za to. TD motory v eskortech byly jeste o neco malo horsi nez nase PSA :)

A nejsou nahodou ty TD motory z eskortu ninější 18.tdci?? akorat vylepšené.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 04.11.2012 19:56

offtopic: jsou. Ale z tech TD zustal jen blok motoru, hlava (ktera praskala). Ale vstrikovaci cerpadlo Lucas tam nebylo nic moc. Gumicky se v nem zacly rozpadat, cerpadlo teklo ze vsech otvoru a dokonce pustilo treba i naftu do turba (byla tam trubicka mezi cerpadlem a turbem - korekce vstrikovani podle tlaku z turba). To se mi jednou stalo, najednou otacky max z nicehonic a pak to zase nejak jelo. Turbo jezdi doted, ale ted u ma eskort minimalni najezd.

Vstrikovani - CR, cerpadlo, turbo je uz o x let jinde.

Stary design byl asi moc tezky - litina?, ale 85kW mohl mit jeste budoucnost... skoda.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 05.11.2012 10:36

Male doplnenie - tzv. turbokorektor mali iba 66kW verzie - teda tie s intercoolerom. Moje Esco 1.8TD 51kW malo cerpadlo Bosch bez toho korektora, kod motora RVA. Bol to rok vyroby 1999 - jeden z poslednych mohykanov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od paranmax » 05.11.2012 17:33

tak tu 51kw verzi měli rodiče r.v 1998. Ted s tím jezdí segra do práce.(cca 5km už 5 let) Ten motor ma 500 000km bez oprav (pouze alternátor) a teprve těd začíná mít problém s tryskami a to pouze pri startu. Jak chytne tak jede.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 05.11.2012 18:13

Zlate mechanicke diesle. Kym mali vodu a olej, boli nezastavitelne. Zozrali vsetko, stacila kvapka nafty a ostatne mohla byt aj mocovka. Ten moj mal na tacho kraaaasnych 137k, v reale asi 237k, skutocnost mohla byt ale prozaickejsia - 337k. Isiel ale dobre, na 160 podla GPS som ho rozgulal, aj akceleracia bola vdaka nizkej hmotnosti a super prevodov vyborna. Ale iba do 90 :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 05.11.2012 20:28

nojo, to bylo taky cerpadlo Bosh - poctive mechanicke.
Ale s Lucas to bylo zoufalstvi.
tlakovaci elektroventil 1500 - pri zhaveni musi cvrlikat - tlakovat cerpadlo - novy z ebaye.
gumicky do turbokorektoru 1200.
vyndani cerpadla u mechanika a pretesneni O krouzku, ktery tekl - 9000. Na nove rozvody sme se tehdy vybodli - delali sme je az po dvou letech. Fuj to jsou vzpominky.

Aspon ze nove CR cerpadla vypadaji spolehliveji, i to co ma PSA. Tady jsou jednotky lidi, co s nim neco delali.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 06.11.2012 08:48

Aspon ze nove CR cerpadla vypadaji spolehliveji, i to co ma PSA. Tady jsou jednotky lidi, co s nim neco delali.[/quote]
Bodaj by si mal pravdu :wink:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 06.11.2012 08:51

Kolega mal Cromu 2.5TD, neskutocny nabeh, mozno az 700k km, tiez mu zacalo tiect cerpadlo. Pretesnil a bolo. Co ho to stalo, uz sa nepamata. CR cerpadla ako take su spolahlivejsie - aj na ostatnych autoforach je minimum staznosti na ich funkcie. Pruser je akurat u CR systemu Siemens / Continental, pretoze s oblubou drhne (a nasledne odchadza) tlakovy ventil sluziaci na regulaciu tlaku paliva v raile. Podla informacii z dieselservisu starych 3/4 roka sa to neda repasovat, jedine vymenit komplet cerpadlo, co je cca 1000 EUR. Tiez ma s velkou pravdepodobnostou postihol tento problem, nastastie pomohlo vyjazdit niekolko nadrzi premiovej nafty. Prejavovalo sa to hlaskou ESP Fail po vytoceni motora cez 4000 - 4300 otacok (pravidelna operacia vymetania pavukov raz za 500 km, po rade servisaka som to zacal prevadzkovat castejsie.).

Vratim sa k vadnemu turbu 1.6TDCI/HDI - Po repase turba sme so sluzobnym zabozrutom najazdili cca 3000 km a turbo huka znova :twisted: K certu s takym motorom. Na tacho svieti 128 tisic km, auto je urcene do drazby o cca mesiac a pol. Momentalne sa mi trasu kolena, aby sme nenafasovali Fobiu 1.4TDI PD HTP (trojvalec)...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host