Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od tomason » 02.01.2013 14:09

:lol: Ty si se někam praštil :wallbash: tvuj motor měl bez filtru vždy jen euro III tak,jak může být lepší než motor plnící E IV tady něco nesedí.
Ten motor je litinovej a pamatuje ještě Sierru ,jinak uplně neskončil najdeš ho nadále v Connectu.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 02.01.2013 15:57

Tomasi, 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF. To jenom 80kW bez DPF ma Euro 3 a s nim 4. Mam na mysli samozrejme 1,6. U dvoulitru si nejsem jisty...

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od tomason » 02.01.2013 16:04

Ano to já přeci vím,ale tady se bavíme o silnější verzi.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 02.01.2013 16:08

Raada píše:Tomasi, 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF. To jenom 80kW bez DPF ma Euro 3 a s nim 4. Mam na mysli samozrejme 1,6. U dvoulitru si nejsem jisty...
nj, tomason vymeni u stejneho motoru mensi turbo za vetsi a hned je z toho ekologicka katastrofa, ktera nas vsechny zabije.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od tomason » 03.01.2013 08:31

Turbo kouzlo :?: to asi nebude jen o turbu co :mrgreen:
Tady čtu,že o tom nic netušíš a nemá cenu s tebou o tom diskutovat ty nevíš o čem je řeč.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 03.01.2013 09:52

jj, turbo kouzlo, ktere z toho motoru dela nejvetsi znecistovatele na svete :) Tomu se rika "magic"
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od cereus » 03.01.2013 20:42

Prave som pozeral do technicaka a mam tam napisane emisna norma EURO 5. Celkom dobre tomu nerozumiem. Vsade v manuale sa pise EURO 4. Zeby mali tie posledne kusy F II. uz EURO 5? :irre:
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13566
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od stano. » 03.01.2013 21:10

Alebo sikovni policajti. Mne napisali pri prepise do technicaku r.v. 2006. Bodaj by to bola pravda...

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od cereus » 03.01.2013 21:20

Tiez som uvazoval, ci to nie je blbost. Aj ked udaje v technicaku by mali sediet. Lenze v praxi je to asi inak.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Komi » 04.01.2013 07:36

preco by v 2010 nemali byt E5 ? ved E5 je tu od 2009 a povinna od 1.1.2011, pokial sa dobre pamatam tak jediny parameter ktory len velmi tesne nesplnoval pre E5 boli NOx (188mg, E5 ma limit 180mg/km) co nie je technicky neriesitelny problem...(SW EGR atd)
ved si daj svoj VIN do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do a tam to najdes potvrdene (E5)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 04.01.2013 09:43

Raada píše:Kourivost s DPF mi vzdy vysla nula. Auta s tim samym motorem, ktery jsou vykuchany se ted vejdou do limitu, ktery jsou schopne zmerit na STK. Jak ale rika tomason, tak je to jen otazkou casu, kdy se merici pristroje v CR zlepsi a budou to jiz schopne namerit. Auto bez DPF je snadno identifikovatelne prave pres vyfukovou koncovku a kazdemu technikovi to musi byt jasne. Takze casem muze prijit nove narizeni, ktere manipulaci s DPF bude postihovat.

Ale v tuto chvili zadny postih nehrozi a take na STK lze s vykuchanym DPF projit. Do nekonecna to ale trvat nebude.
Stejně jako do nekonečna nebudou jezdit naše auta :-)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 04.01.2013 09:45

chosn
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít :)
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural :))
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 04.01.2013 09:49

Já kvůli DPF uvažuju raděj o příštím autě v benzínový verzi, ale to je teď jedno. DPF nemám a su spokojenej. Bydlím v Praze a nemám pocit, že bych tu přičmuďoval víc jak 80% jinejch aut.

Každopádně příští pátek chcu skočit na technickou, sice si můžu zařídit že se nic měřit ani nebude, ale schválně zajedu a nechám všechno dle platných a správných postupů změřit, pak se pochlubím výsledky.
Sám su zvědavej, protože mám jak zvednutej tlak v turbu, tak na palivovým čerpadlu tj. stříkám více nafty, tlačím více vzduchu :)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 04.01.2013 13:23

ted po tobe tomason pujde jak po uzenym :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

chosn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.11.2012 20:11
Bydliště: Polička

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od chosn » 05.01.2013 13:46

Giggo píše:chosn
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít :)
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural :))
Bohužel je na něm navařenej nerezovej kryt, ale podle stavu přírub bych řekl, že na to nikdo nešahal.
Přílohy
P1050026.JPG
FORD FOCUS C-MAX 2,0TDCI - DPF, r.v.2004

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti