

Ten motor je litinovej a pamatuje ještě Sierru ,jinak uplně neskončil najdeš ho nadále v Connectu.
nj, tomason vymeni u stejneho motoru mensi turbo za vetsi a hned je z toho ekologicka katastrofa, ktera nas vsechny zabije.Raada píše:Tomasi, 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF. To jenom 80kW bez DPF ma Euro 3 a s nim 4. Mam na mysli samozrejme 1,6. U dvoulitru si nejsem jisty...
Stejně jako do nekonečna nebudou jezdit naše autaRaada píše:Kourivost s DPF mi vzdy vysla nula. Auta s tim samym motorem, ktery jsou vykuchany se ted vejdou do limitu, ktery jsou schopne zmerit na STK. Jak ale rika tomason, tak je to jen otazkou casu, kdy se merici pristroje v CR zlepsi a budou to jiz schopne namerit. Auto bez DPF je snadno identifikovatelne prave pres vyfukovou koncovku a kazdemu technikovi to musi byt jasne. Takze casem muze prijit nove narizeni, ktere manipulaci s DPF bude postihovat.
Ale v tuto chvili zadny postih nehrozi a take na STK lze s vykuchanym DPF projit. Do nekonecna to ale trvat nebude.
Bohužel je na něm navařenej nerezovej kryt, ale podle stavu přírub bych řekl, že na to nikdo nešahal.Giggo píše:chosn
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti