Hvízdání v motoru
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
píská to proto že to má slabý přítlak (unavená pružina) takže namázání asi nepomůže, jedině sehnat na vrakáči ale ta může začít taky hvízdat, nový kus je jistota ,mě to začlo kolem 140 000km.Takže po výměně má auto na 100 000-140 000km pokoj



Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
mě to dělali při rozvodech takže jsem to nechal udělat při jedný práci když to měli rozebraný.To starý rameno jsem dokonce doma jěště našel když jsem hledal na kolik mě to vyšlo 
problém je vážně v tý pružině a né v kladce

problém je vážně v tý pružině a né v kladce

Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Pri vymene kotucov a dosticiek som dal dole napinaciu kladku, trosku ju namazal ale po namontovani a nastartovani piskanie zacalo hned. Usudzujem, ze to nebude napinacia kladka ale ta vacsia - pre cerpadlo posilovaca riadenia. Ale uz to beriem s rezervou...kaslem na to. Mozno az sa mi bude velmi chciet, tak vymenim to, co bude potrebne.
- Zabak
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Příspěvek zaslal bofo: ne červenec 15, 2007 10:36 pm
Odpovědět s citátem
Ahoj, ja jsem zpozoroval, také takové cvrlikání při sešlápnutí plynu. Zdá se mi to na Turbo. Ale zdá se mi, že to původně nedělalo nebo jen méně, ale těžko hodnotit s odstupem půl roku jak to dělalo
FF 1,8 TD r.v. 1999
Mám asi podobný problém.
Mně to také občas také cvrliká, ale obvykle až při sešlápnutí plynu, kolem 3000 ot/min. Je to nepravidelně a zejména při delších jizdach. Slyšet je to na straně spolujezdce uvnitř auta. Venku, když otevřu kapotu asi pro hluk motoru to slyšet není. Nevíte někdo co to může být? Předem dík.
Odpovědět s citátem
Ahoj, ja jsem zpozoroval, také takové cvrlikání při sešlápnutí plynu. Zdá se mi to na Turbo. Ale zdá se mi, že to původně nedělalo nebo jen méně, ale těžko hodnotit s odstupem půl roku jak to dělalo
FF 1,8 TD r.v. 1999
Mám asi podobný problém.
Mně to také občas také cvrliká, ale obvykle až při sešlápnutí plynu, kolem 3000 ot/min. Je to nepravidelně a zejména při delších jizdach. Slyšet je to na straně spolujezdce uvnitř auta. Venku, když otevřu kapotu asi pro hluk motoru to slyšet není. Nevíte někdo co to může být? Předem dík.
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW, Silver, Ghia


- bjuty
- Pokročilý
- Příspěvky: 987
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak mé hvízdání (nezávislé na otáčkách, ale na přidání nebo ubrání plynu) je "vyražené" těsnění mezi parohama a hlavou. Za týden jdu na výměnu těsnění, tak snad bude pokoj.
Auto se zvedlo a tři mechanici prolézali vše co mohli při běžícím motoru za opakovaného přidávání plynu a nalezli toto.
Těsnění stojí pár korun, ale ta práce bude asi ohodně dražší
Auto se zvedlo a tři mechanici prolézali vše co mohli při běžícím motoru za opakovaného přidávání plynu a nalezli toto.
Těsnění stojí pár korun, ale ta práce bude asi ohodně dražší

Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005
- ElBunda
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškov
Taky mi pískal řemen, ale jenom za studena a když bylo venku vlhko. Mazal jsem ho WD, to nepomůže, je těkavé a rychle se odpaří. Pak jsem dal silikonový olej, bylo to lepší, ale vydrží taky jen tak 14 dní. Chtěl jsem ho vyměnit, mechanik ve Fordu v Hodoníně ho zkoukl, řekl že je jak nový, ať ho namažu mýdlem. Prosím pěkně pískání je pryč, použil jsem mýdlo Jaro za 3 Kčs /válelo se v práci, doma máme jen tekuté/. Tož tak.
- Zabak
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Byl jsem s tím cvrlikaním v servisu na Fordy, technik si to poslechnul a zdělil, že to vypadá na nějakou rezonanci při určitých otáčkach. Těžko hledat v tomto závadu. Tak asi budu jezdit s hodně zapnutým radiem, snád mněl ten technik pravdu.



Naposledy upravil(a) Zabak dne 06.10.2007 21:18, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW, Silver, Ghia


- tapa
- Zkušený
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- horvatm
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak mna trapi piskanie uz nejaky ten cas, hlavne volnobeh, aj ked je motor zahriaty, bal som sa ze turbo, obehol som Brno, v rasine mi povedal ze to bude asi napinacia kladka na remeni. Vcera som menil olej a videl som ako ta kladka skace ako blba, a piska to od nej, dokonca sem tam puklo, urcite lozisko, idem ju vymenit na buduci tyzden a zaroven aj klinovy remen. Najazdenych mam 117000km.
Dufam ze bude potom chvilu pokoj.
ratam tak s robotou do 5500 Sk
Dufam ze bude potom chvilu pokoj.
ratam tak s robotou do 5500 Sk

1.8 TDDI Combi r.v 99, tmavočervená - GHIA
- horvatm
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
objednane mam toto http://www.kvt.sjf.stuba.sk/1/kladka.JPG
1.8 TDDI Combi r.v 99, tmavočervená - GHIA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti