rozsvítila se kontrolka motoru.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
asi jo...kontrolku rozsveci řj jen kdyz je zapis chyby...docasna chyba sviti jen do jeji odstraneni tzn ze treba nejake cidlo dava udaj mimo rozsah-pokud nedava udaj vubec je to chyby trvala
a vsechny chyby jsou zapsany v pameti a u nekterejch dulezitejch i freeze frame...
zkus jestli by ti nevypsala pristrojovka chybu v test modu...jestli je chyba podle řj vazna tak by tam mnel na displeji nejaka DTC byt vypsana....ale nedulezity to nepise...jen diagnostika
check engine se rozsveci jen u chyb tykajicich se rizeni smesi a emisi...u chyb ktere na "emise" nemaji vliv se nerozsviti
a vsechny chyby jsou zapsany v pameti a u nekterejch dulezitejch i freeze frame...
zkus jestli by ti nevypsala pristrojovka chybu v test modu...jestli je chyba podle řj vazna tak by tam mnel na displeji nejaka DTC byt vypsana....ale nedulezity to nepise...jen diagnostika
check engine se rozsveci jen u chyb tykajicich se rizeni smesi a emisi...u chyb ktere na "emise" nemaji vliv se nerozsviti
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- nilgiri
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.02.2013 21:27
- Bydliště: Brno
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Tak jsem byl znovu jinde na diagnostice a ukázalo se, že problém je v lambda sondě. 

Focus 1.6 74kW 2000 kombi
- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
a je to zadní, měl jsem to samé
ještě mi to psalo, slabá účinnost katíku, tak jsem ho nechal vyměnit, pak jsem dal zadní lambádu a rok to bylo OK, pak znova kontrolka, lambáda OK, tak jsem zajel kontrolní emise a katík propouštěl moc kyslíku, tak katík na reklamaci a nechal jsem dát na větší obsah, doplatek 1300,- a pak ještě sem dával novou přední lambádu, tak byla těsně před smrtí, zatím vše OK
ale naštěstí mám ForDiag, takže diagnostiku si dělám sám
ještě mi to psalo, slabá účinnost katíku, tak jsem ho nechal vyměnit, pak jsem dal zadní lambádu a rok to bylo OK, pak znova kontrolka, lambáda OK, tak jsem zajel kontrolní emise a katík propouštěl moc kyslíku, tak katík na reklamaci a nechal jsem dát na větší obsah, doplatek 1300,- a pak ještě sem dával novou přední lambádu, tak byla těsně před smrtí, zatím vše OK
ale naštěstí mám ForDiag, takže diagnostiku si dělám sám
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 30.12.2013 17:32
rozsvítila se kontrolka motoru.
Ahoj pánové, mám problém (zase) ff 1 1.8i bliká mi kontrolka motoru auto má zvuk trochu jako by se přetahovalo s nějakým odporem jako kdyby byl ucpanej vejfuk auto přestalo táhnout a spotřeba je tak 15l/100km. dočet sem se že zlobí cívka tak mám objednanou ale pro jistotu poraďte mi jestli třeba může blbnout čerpadlo v nádrži nebo je přicpaný? přece jen má najeto 200tis
pro úplnost: nové svíčky origo, nové kabely, nový výfuk krom katu komplet nová lambda a malí ouzký kola už sem fakt zoufalej
děkuju
pro úplnost: nové svíčky origo, nové kabely, nový výfuk krom katu komplet nová lambda a malí ouzký kola už sem fakt zoufalej
děkuju
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Když se měnil celý výfuk kromě katu, není teda špatný kat? Odpojit výfuk, pokud pak auto začne táhnout, znamená to, že je ucpaný.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- HonzaFF
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 16.06.2011 13:44
- Bydliště: Praha
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Předem se omlouvám za asi hloupou otázku, ale může nějak souvisek kontrolka motoru s vadným (roztřepeným) drážkovým řemenem?
Já už sice FoFo nemám, ale zdědil ho syn a poslední dobou se mu rozsvěcuje kontrolka motoru. Byl s tím na diagnostice, tam nic nevykoukali, po resetu (odpojení baterie) to vždycky vydrželo pár desítek km. Je to před FL, tedy 1 lambda, takže kat by to být neměl, všechny hadičky a tak jsme aspoň vizuálně zkontrolovali. Jediné, co jsme našli, byl drážkový řemen těsně před smrtí. Mohl něco takového způsobit?
Já už sice FoFo nemám, ale zdědil ho syn a poslední dobou se mu rozsvěcuje kontrolka motoru. Byl s tím na diagnostice, tam nic nevykoukali, po resetu (odpojení baterie) to vždycky vydrželo pár desítek km. Je to před FL, tedy 1 lambda, takže kat by to být neměl, všechny hadičky a tak jsme aspoň vizuálně zkontrolovali. Jediné, co jsme našli, byl drážkový řemen těsně před smrtí. Mohl něco takového způsobit?
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
urcite ne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
To může být klidně i děravý výfuk. Malá dírka ani nemusí být slyšet a stačí na změnu složení spalin a vyhození chyby.. Děravý vlnovec pod opletením ani nemusí být zvenku vidět..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
ale musi byt ta dira ve vyfuku max do 20 cm od sondy...jinak je to jedno a cistej vzduch se k sonde nedostane...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- HonzaFF
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 16.06.2011 13:44
- Bydliště: Praha
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Celý sběrný potrubí i s vlnovcem až ke katalyzátoru je vyměněný, to by být nemělo.vladka1 píše:To může být klidně i děravý výfuk. Malá dírka ani nemusí být slyšet a stačí na změnu složení spalin a vyhození chyby.. Děravý vlnovec pod opletením ani nemusí být zvenku vidět..
A co se děje za katalyzátorem, je asi dost jedno (před FL, jen 1 lambda)
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
- HonzaFF
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 16.06.2011 13:44
- Bydliště: Praha
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Tak asi vyřešeno - věřili byste, že kontrolku umí rozsvítit špinavý vzduchový filtr? Při minulé výměně oleje se na něj nějak zapomnělo a měl přes 40 tisíc km. 

Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Věřili - špatně průchodný filtr = bohatá směs a lambda to pozná na spalinách...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
nec nepozna...a zadna bohata smes byt nemuze od toho je tam prave ta lambda...ale adaptace (ochuzeni smesy) uz byli moc tak to vyhlasilo zavadu.
a kde jezdis ze to tak ucpe filtr...mate u vas pisecne boure? ..ja mam filtr od te doby co jsem auto koupil a nijak "cernej" se mne tedy nezda.....jednou za cas na nej kouknu ale zatim jsem po 7 letech neusoudil ze by byl zralej na vymenu...
a kde jezdis ze to tak ucpe filtr...mate u vas pisecne boure? ..ja mam filtr od te doby co jsem auto koupil a nijak "cernej" se mne tedy nezda.....jednou za cas na nej kouknu ale zatim jsem po 7 letech neusoudil ze by byl zralej na vymenu...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.03.2012 18:51
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Ahojte,
posledný rok sa mi v určitých intervaloch (nepravidelných, raz po 400 km, raz po 2000 km) rozsvecuje kontrolka poruchy motoru. Po odpojení batérie kontrolka zhasne a zasvieti po nejakom čase. Trištvrte roka som sa snažil pozorovať ,,správanie sa auta,, , pre istotu, ale popišem aj problémy predtým (sorry za slohovú prácu).
Auto som kúpil v roku 2012 (cca 102 000 km, neviem či sú reálne- auto z dovozu), jazdilo super, cez známeho kontrola na STK a EK- všetko ok, nasledovala výmena rozvodov, sviečok (NGK),... auto jazdilo bez problémov. Prvý problém sa objavil na riadnej STK o pol roka, s tým, že technik mal problém udržať otáčky motora medzi 2200- 3000 (do 2200 všetko ok, potom kolísanie a zrazu vyleteli hore), nakoniec sa to však podarilo. Odporučili mi vymeniť voľnobežný ventil, čo som si overoval aj tu na fóre a mnohí potvrdili, že to tento problém vyriešilo. Mne však nie. Auto jazdilo v pohode, len do kopca som mal pocit akoby strácalo ťah a keď som napr na 2 alebo 3 dupol na plyn občas to veľmi jemne cukalo, ale nebolo to nič hrozné tak som to nejako neriešil. Po dvoch rokoch (50 000 km) opäť STK a na EK problém s udržaním otáčok, tiež sa to podarilo namerať len tak tak. Rok som jazdil v pohode a potom zasvietila kontrolka poruchy motoru (auto bez zmeny správania), odpojil som baterku, kontrolka zhasla, no po 150 km znova zasvietila. Znova som odpojil baterku, napadlo ma aj skontrolovať olej- hladina oleja nejaké 2 mm pod minimom. Olej doliaty medzi rysky kontrolka zasvietila po nejakých 600 km (všetko som zapisoval:-) ), pozriem olej a bol na mimine, chladiaca kvapalina ok, od kúpy auta tam šlo možno deci. Šiel som k známemu na diagnostiku, vyhodilo chybu (číslo si nepamatám)- lambda sonda, katalyzátor. Dolial som olej, vždy medzi rysky, auto som na diaľnici poriadne prevetral, kontrolka potom zasvietila po 1200 km-olej znova pod minimom. Olej som pravidelne kontroloval a dolieval a keď kontrolka zasvietila, vždy bol okolo minima (oranžová kontrolka motora, nie mazania)- trištvrte roka som si toto sledoval a zapisoval, chyba na diagnostike rovnaká- spotreba oleja na 15 000 km, 4 litre. Auto som nechcel predať, tak som to dal spraviť (áno viem, neoplatí sa to, je to drahé... k autu mám vzťah, poslúžilo mi dobre, tak som zainvestoval). Vymenili mi semeringy ventilov, ventily, piestne krúžky, tesnenie pod hlavou motora, tesnenie veka ventilov, sviečky (NGK), ojničné ložiská, rovno som dal aj rozvody a spojku keďže už občas zapískala... skoro nové auto:-). Po tejto ,,oprave" som autom jazdil tak 2000 km s ,,ľahkou" nohou, medzi 2000-3000 otáčok. Auto je výkonovo citeľne silnejšie, na dialnici sa v pohode bralo aj do kopca, v nižších otáčkach mám pocit akoby bol motor hlučnejší (môže to byť subjektívne), kolísanie otáčok od tých 2200 sa upravilo- pri studenom motore je to kolísanie badať, pri zohriatom skoro zmizlo, olej sa aj po 600 km držal na rovnakej hladine. Do STK som najazdil 2500 km (olej ubudol o cca 2 mm- predtým presne medzi ryskami), otáčky sa dali udržať, ale pri EK vždy v posledných sekundách merania sa ,,posrali,, nejaké hodnoty (nepamatám si aké, viem že tam bol kyslík, boli tri a vždy sa posrala iná). Na štvrtý krát to bolo všetko v norme, i keď na hrane, ale vždy v posledných sekundách merania sa to začalo kašlať. Technik povedal, že to môže byť lambda sonda, ja ako laik neviem, či hovorí pravdu alebo nie:-), ale hned som si spomenul na kontrolku a chybu lambda sonda, katalyzátor. Asi ďalších 100 km bolo všetko ok, potom zasvietila stará známa porucha motora, olej na minime. Odpojil som baterku, dolial olej, 1200 km som jazdil a zasvietila znovu, olej znova na minime... olej som dolial,teraz čakám kedy znova zasvieti, ale fakt už neviem čo s tým môže byť, riešenie pokus omyl ma moc nebaví, nehovoriac o tom že je to dosť drahé riešenie. Z výfuku mi ide ,, biely dym,, - para, kým sa motor nezohreje, vidno ho len ked je chladno, výfuk nevyzerá byť zahádzaný od oleja, pod autom škvrny od oleja nebadám. Pri studenom motore cítim občas smrad z benzínu, hlavne pri cúvaní, a pri studenom motore pri pomalšom rozbehu auto pár krát trhne/ cukne (silnejšie ako pred ,,opravou"), po pár sekundách je to ok a ked sa ohreje je všetko ok.
Ešte raz sorry za slohovú prácu, ale už fakt neviem čo s tým a predať to nechcem. Jednak som si na to auto zvykol a druh vec, keby mne niekto predá auto s takouto vadou, tak ho s ním zrazím.
Díky moc.
posledný rok sa mi v určitých intervaloch (nepravidelných, raz po 400 km, raz po 2000 km) rozsvecuje kontrolka poruchy motoru. Po odpojení batérie kontrolka zhasne a zasvieti po nejakom čase. Trištvrte roka som sa snažil pozorovať ,,správanie sa auta,, , pre istotu, ale popišem aj problémy predtým (sorry za slohovú prácu).
Auto som kúpil v roku 2012 (cca 102 000 km, neviem či sú reálne- auto z dovozu), jazdilo super, cez známeho kontrola na STK a EK- všetko ok, nasledovala výmena rozvodov, sviečok (NGK),... auto jazdilo bez problémov. Prvý problém sa objavil na riadnej STK o pol roka, s tým, že technik mal problém udržať otáčky motora medzi 2200- 3000 (do 2200 všetko ok, potom kolísanie a zrazu vyleteli hore), nakoniec sa to však podarilo. Odporučili mi vymeniť voľnobežný ventil, čo som si overoval aj tu na fóre a mnohí potvrdili, že to tento problém vyriešilo. Mne však nie. Auto jazdilo v pohode, len do kopca som mal pocit akoby strácalo ťah a keď som napr na 2 alebo 3 dupol na plyn občas to veľmi jemne cukalo, ale nebolo to nič hrozné tak som to nejako neriešil. Po dvoch rokoch (50 000 km) opäť STK a na EK problém s udržaním otáčok, tiež sa to podarilo namerať len tak tak. Rok som jazdil v pohode a potom zasvietila kontrolka poruchy motoru (auto bez zmeny správania), odpojil som baterku, kontrolka zhasla, no po 150 km znova zasvietila. Znova som odpojil baterku, napadlo ma aj skontrolovať olej- hladina oleja nejaké 2 mm pod minimom. Olej doliaty medzi rysky kontrolka zasvietila po nejakých 600 km (všetko som zapisoval:-) ), pozriem olej a bol na mimine, chladiaca kvapalina ok, od kúpy auta tam šlo možno deci. Šiel som k známemu na diagnostiku, vyhodilo chybu (číslo si nepamatám)- lambda sonda, katalyzátor. Dolial som olej, vždy medzi rysky, auto som na diaľnici poriadne prevetral, kontrolka potom zasvietila po 1200 km-olej znova pod minimom. Olej som pravidelne kontroloval a dolieval a keď kontrolka zasvietila, vždy bol okolo minima (oranžová kontrolka motora, nie mazania)- trištvrte roka som si toto sledoval a zapisoval, chyba na diagnostike rovnaká- spotreba oleja na 15 000 km, 4 litre. Auto som nechcel predať, tak som to dal spraviť (áno viem, neoplatí sa to, je to drahé... k autu mám vzťah, poslúžilo mi dobre, tak som zainvestoval). Vymenili mi semeringy ventilov, ventily, piestne krúžky, tesnenie pod hlavou motora, tesnenie veka ventilov, sviečky (NGK), ojničné ložiská, rovno som dal aj rozvody a spojku keďže už občas zapískala... skoro nové auto:-). Po tejto ,,oprave" som autom jazdil tak 2000 km s ,,ľahkou" nohou, medzi 2000-3000 otáčok. Auto je výkonovo citeľne silnejšie, na dialnici sa v pohode bralo aj do kopca, v nižších otáčkach mám pocit akoby bol motor hlučnejší (môže to byť subjektívne), kolísanie otáčok od tých 2200 sa upravilo- pri studenom motore je to kolísanie badať, pri zohriatom skoro zmizlo, olej sa aj po 600 km držal na rovnakej hladine. Do STK som najazdil 2500 km (olej ubudol o cca 2 mm- predtým presne medzi ryskami), otáčky sa dali udržať, ale pri EK vždy v posledných sekundách merania sa ,,posrali,, nejaké hodnoty (nepamatám si aké, viem že tam bol kyslík, boli tri a vždy sa posrala iná). Na štvrtý krát to bolo všetko v norme, i keď na hrane, ale vždy v posledných sekundách merania sa to začalo kašlať. Technik povedal, že to môže byť lambda sonda, ja ako laik neviem, či hovorí pravdu alebo nie:-), ale hned som si spomenul na kontrolku a chybu lambda sonda, katalyzátor. Asi ďalších 100 km bolo všetko ok, potom zasvietila stará známa porucha motora, olej na minime. Odpojil som baterku, dolial olej, 1200 km som jazdil a zasvietila znovu, olej znova na minime... olej som dolial,teraz čakám kedy znova zasvieti, ale fakt už neviem čo s tým môže byť, riešenie pokus omyl ma moc nebaví, nehovoriac o tom že je to dosť drahé riešenie. Z výfuku mi ide ,, biely dym,, - para, kým sa motor nezohreje, vidno ho len ked je chladno, výfuk nevyzerá byť zahádzaný od oleja, pod autom škvrny od oleja nebadám. Pri studenom motore cítim občas smrad z benzínu, hlavne pri cúvaní, a pri studenom motore pri pomalšom rozbehu auto pár krát trhne/ cukne (silnejšie ako pred ,,opravou"), po pár sekundách je to ok a ked sa ohreje je všetko ok.
Ešte raz sorry za slohovú prácu, ale už fakt neviem čo s tým a predať to nechcem. Jednak som si na to auto zvykol a druh vec, keby mne niekto predá auto s takouto vadou, tak ho s ním zrazím.
Díky moc.
Ford Focus 1,6 16 V, 74 kw, r.v.01/2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: rozsvítila se kontrolka motoru.
Generálka motoru byly naprosto zbytečně vyhozený prachy. Zaměř se na nastavení rozvodu, lambda sondy, těsnost výfuku před lambdou (pletenec a svody) a zapalování (cívka, kabely). Až pak další věci.
Spotřeba oleje - přejdi na 5W40 nebo 10W40, měla by klesnout. Diagnostika - live data, korekce směsi, předstihu, lambda atd. a někdo kdo z toho umí vyhodnotit kde bude problém...
To předchozí kolísání kolem 2200 a pak skok otáček nahoru - s velkou pravděpodobností špatně nastavený rozvod, s tím může souviset i zmenšení problému po generálce (rozvod je teďsprávně, respl přesněji nastavený než byl, může s tím souviset i zlepšení výkonu - tj. pokud by místo generálky jen seřídil rozvody tak by s velkou pravděpodobností byl stejný výsledek za zlomek ceny...)
Spotřeba oleje - přejdi na 5W40 nebo 10W40, měla by klesnout. Diagnostika - live data, korekce směsi, předstihu, lambda atd. a někdo kdo z toho umí vyhodnotit kde bude problém...
To předchozí kolísání kolem 2200 a pak skok otáček nahoru - s velkou pravděpodobností špatně nastavený rozvod, s tím může souviset i zmenšení problému po generálce (rozvod je teďsprávně, respl přesněji nastavený než byl, může s tím souviset i zlepšení výkonu - tj. pokud by místo generálky jen seřídil rozvody tak by s velkou pravděpodobností byl stejný výsledek za zlomek ceny...)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti