EcoBoost motory
- No Name
- Pokročilý

- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Tříválcový EcoBoost s obsahem pod jeden litr by se měl objevit v KÁčku...

Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
ford utoci na VW pekne z gruntu 
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
inac, nikde som nezachytil (alebo mozno len prehliadol) ci pojdu na 95-ku
- No Name
- Pokročilý

- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Já zase nezachytil, že by byla nutná 98ma, takže snad to na tu 95ku pojede...
Jinak ta nejmenší varianta ideální na motokáru...
Jinak ta nejmenší varianta ideální na motokáru...
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
ono setky tie nove motory od VW (FSI, TFSI) idu na 95 aj ked maju odporucane 98
TSI tusim uz maju odporucanu len 95
ford sa s tym vobec netrapi odporuca 95, s tym, ze ked tam nalejes 98 alebo 100+ tak ten preplnany motor dost ozije
preplnane benziny ked do nich nenalejes 98 alebo 100+ nejdu na svoj papierovy vykon. rozpravali sme sa o tom aj s chlapikom na brzde, napr. audi 2.0TFSI na 95 benzine malo o -20k menej ako na papieri
ford by bolo treba odmerat (teda na 95, na 100ke, a s chipom na 95 a na 100ke), mam to v dlhodobom plane
TSI tusim uz maju odporucanu len 95
ford sa s tym vobec netrapi odporuca 95, s tym, ze ked tam nalejes 98 alebo 100+ tak ten preplnany motor dost ozije
preplnane benziny ked do nich nenalejes 98 alebo 100+ nejdu na svoj papierovy vykon. rozpravali sme sa o tom aj s chlapikom na brzde, napr. audi 2.0TFSI na 95 benzine malo o -20k menej ako na papieri
ford by bolo treba odmerat (teda na 95, na 100ke, a s chipom na 95 a na 100ke), mam to v dlhodobom plane
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: EcoBoost motory
Vzhladom na to, ze min 2.0eco bude aj v USA, tak to pojde aj na 91ku. 
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
v US zevraj sa capuje aj 87 a 89 benzin 
- Dzefer
- Zkušený

- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
podla mna do toho pojde 98, pretoze oktanove cislo sa zvysuje so zvysovanim tlaku vo valcoch, aby sa predchadzalo samovznieteniu benzinu. Takze ked hovorime o downsizingu a vysokom vykone z malych motorov, tak vysoky tlak (vela vzduchu = velky vykon) je nevyhnutnostou.
Neviem, ako su na to TFSI motory ale viem ze predchodca 1.8T od VW mal minimum 98. U atmosfer to problem nie je, tam tie tlaky vcsiniu nie su az take velke, ale u dofukovanych to moze byt potrebne (dokonca neviem co sa tlaci do 2.5T)
Neviem, ako su na to TFSI motory ale viem ze predchodca 1.8T od VW mal minimum 98. U atmosfer to problem nie je, tam tie tlaky vcsiniu nie su az take velke, ale u dofukovanych to moze byt potrebne (dokonca neviem co sa tlaci do 2.5T)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
vcedula, pisal som vyssie ako to je. aj do TFSI, FSI ktore maju predpisane 98 ludia davaju 95 a ide to. len to neda papierovy vykon 
2.5T ma predpisanu 95tku ale tiez sa hovori, ze na 95tke -15k dole
2.5T ma predpisanu 95tku ale tiez sa hovori, ze na 95tke -15k dole
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
no, a to je presne to, co pisem. Pri vysokom tlaku vo valci vznika samozapal o trochu skor ako by mala byt iskra a tym padom auto nema taky vykon, ako by malo mat.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
mozebyt ale da sa na tom jazdit
priklad, mam 3.0 tfsi v audi, na 95 mi to neda tych papierovych 213kW ale len povedzme cca 200-205 kW, radost z toho auta mi to urcite nepokazi
priklad, mam 3.0 tfsi v audi, na 95 mi to neda tych papierovych 213kW ale len povedzme cca 200-205 kW, radost z toho auta mi to urcite nepokazi
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
To nie je pravda KH, tak predzapaly urcite autu nepomahaju. 98 nema v sebe viac energie ako 98, takze povedat, ze ked dam 95 tak budem mat len mensi vykon je hlupost. Motor nebude spravne pracovat. Ake to bude mat dlhodobe nasledky to neviem, ale setrne to k motoru urcite nebude...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
ano, to uznavam, pisalo sa aj o tom, ale nikto o tom nikdy neurobil poriadnu studiu s dokazmi 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: EcoBoost motory
a este jedna vec, 98 prakticky mizne z pump. je po nej hrozne maly dopyt, zrusil ju uz slovnaft aj shell, zostava 100+, pritom aut z FSI, TFSI motormi bolo predanych mrte, neverim, ze oni capuju do toho len 100+, ked dostupnost takeho benzinu je dost mala, su lokality na slovensku, kde 98 alebo 100+ ani nenajdes. som si isty, ze tam teda davaju 95 bud pravidelne alebo obcas ked su nuteny 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti




