pokec o strednej triede
Re: pokec o strednej triede
ak to mam vratit k povodnej debate, teda prechod z nizsej strednej triedy na strednu, teda z fokusa hore: ak prejdes na bmw 3, nedostanes "vacsie" auto. dostanes len "to iste" akurat v premiovej znacke a vo verzii sedan miesto HB. to je vsetko. ak chces vacsie auto ako fokus, musi prejst na bmw 5. a nejake zaradenie do tried "s tym nic nema". lebo by si klamal sameho seba, ak by si sa tlacil v 3-ke a tvaril sa, ze mas vacsie auto, lebo nemas.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o strednej triede
Chapem ta, ale tu zas treba povedat ze ked Focus aj Focus II vysiel, boli a resp. aj su to napr. najsirsie auta v triede
A ked tam sedis ta sirka budi ten dojem velkosti. FFII ma uz aj riadny razvor, bliziaci sa k tej 3, to je pravda. Ale ked si pozres ine cisla, ze aj Accord, Avensis ba aj Passat sa mi mari, su uzsie o peknych par centi ako FFII, tak jasne ze sa nepremiestnujes kvoli priestoru.
A samozrejme tym priestorom myslim zadne sedadla a kufor, vpredu sa rovnako dobre usadis aj vo Fiate 500. Sice ja osobne nie, pri verzii so stresnym oknom nemam kam dat hlavu

A samozrejme tym priestorom myslim zadne sedadla a kufor, vpredu sa rovnako dobre usadis aj vo Fiate 500. Sice ja osobne nie, pri verzii so stresnym oknom nemam kam dat hlavu

Re: pokec o strednej triede
a prave razvor je pri bmw strasne zavadzajuci, lebo ako bolo povedane, bmw robi auta aj kvoli nieco inemu, alebo s inou myslienkou, alebo ako to povedat. freude am fahren. tam vacsi razvor sluzi stabilnejsiemu autu a nie vacsiemu vnutornemu priestoru. staci mat trochu viac cm (ako ja :o) a posadat si do 3 a 5 bmw a fokusa a mondea a audi 3, 6 (so 4 som zatial nemal tu cest :o) a hned zistis, kto je mensi :o)))TripleJay píše:sak jasne, ja trvam na tom ze do tried sa to ma delit podla razvoru. Cena primarne zaradenie do triedy neurcuje. mini/male/nizsie/stredne/luxusne/sportove je radenie podla razvoru, resp. urcenia. Cena tam nehra rolu. Do sportovych zaradis aj Mercedes SL za 4 mega ale aj Mazdu MX5 za 900k.
To, ze mne osobne by stacilo napr. auto z nizsej strednej triedy kvoli rozmerom a praktickosti ale mam rad BMW a kupim si jeho 1 pre jeho pridanu hodnotu v triede (zadny nahon, jazdne vlastnosti, spracovanie) a hoci aj stoji o polovicu viac ako Golf, mam fpecku, kupim si ho. Radsej ako dialnicny korab BMW 5.
Inac na Z4 tiez skor vidam zeny, hlavne missky :lol:
Naposledy upravil(a) Culex42 dne 24.09.2009 15:39, celkem upraveno 1 x.
Re: pokec o strednej triede
no, preto som hovoril, ze s fordom sa zle porovnava, lebo fordy su vzdy najvacsie v triede :o))))))TripleJay píše:Chapem ta, ale tu zas treba povedat ze ked Focus aj Focus II vysiel, boli a resp. aj su to napr. najsirsie auta v triede :idea: A ked tam sedis ta sirka budi ten dojem velkosti. FFII ma uz aj riadny razvor, bliziaci sa k tej 3, to je pravda. Ale ked si pozres ine cisla, ze aj Accord, Avensis ba aj Passat sa mi mari, su uzsie o peknych par centi ako FFII, tak jasne ze sa nepremiestnujes kvoli priestoru.
Naposledy upravil(a) Culex42 dne 24.09.2009 15:40, celkem upraveno 1 x.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: pokec o strednej triede
aj SUVcko toyota rav4 bola uzsia ako focus2. ale neviem ci ta nova uz nezmohutnela 
inac mondeo je rozmermi vo vyssej strednej ale je to auto strednej triedy (razvor, motory, vybava)
a teraz superb kombi ma najvacsi kufor (660 litrov) zo vsetkych aut vo vyssej strednej ale skodovkari ju uz spravne radia do strednej triedy
lebo technicky (motorovo a vybavou) vyssia stredna trieda je uplne o inom

inac mondeo je rozmermi vo vyssej strednej ale je to auto strednej triedy (razvor, motory, vybava)
a teraz superb kombi ma najvacsi kufor (660 litrov) zo vsetkych aut vo vyssej strednej ale skodovkari ju uz spravne radia do strednej triedy

lebo technicky (motorovo a vybavou) vyssia stredna trieda je uplne o inom

Re: pokec o strednej triede
ja ked som si sadol do 207 CC, a dal sedadlo uplne najnizsie, aj tak mi trcalo celo nad predne sklo :o)))) ale v SLK uz nie :o))))) ale tam su tie sedadla zase tak nizko, ze som mal pocit, ze budem mat kolena za usami :o))))TripleJay píše:A samozrejme tym priestorom myslim zadne sedadla a kufor, vpredu sa rovnako dobre usadis aj vo Fiate 500. Sice ja osobne nie, pri verzii so stresnym oknom nemam kam dat hlavu :lol:
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: pokec o strednej triede
inac ale ako prichadzaju tieto nove nezvycajne auta, crossovery, malicke mestske multivany atd atd, hocake skatule, tak tieto triedy asi uz prestavaju davat zmysel 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o strednej triede
jasneee.... Preto si musime povedat o com sa bavime. Kebyze sa triedy vytvarali podla vnutorneho priestoru, tak by to bol mismas a haluz najvacsia. Pri tomto sa mi vzdy vybavi ked som davno cital test Toyoty Yaris Verso s posuvnou zadnou lavicou. To auto bolo aj dost siroke a zaver testu bol, ze je v nom viac miesta ako v terajsom BMW7
Ale povedat ze Toyota Yaris Verso patri do luxusnej triedy je nonsens, nie? Je to aj o materialoch, technike atd atd.

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o strednej triede
jj je tam viac parametrov podla ktorych keby sme isli, mame to poprehadzovane halabala 

Re: pokec o strednej triede
presne, takze KH musi upravit specifikaciu na prvej strane a povedat, kam sa chce vlastne posuvat :o)))))
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: pokec o strednej triede
To je to co som pisal. Premiovky (mb, bmw, lexus, audi) maju v strednej triede auta vo velkosti ostatnych (neprenmiovych znaciek) nizsej strednej.
Lenze to podla mna vzniklo tak, ze nepremiove automobilky potrebuju konkurovat aj premiovym - nepriamo samozrejme. Na jednej strane je to cenou, na druhej strane sa snazia dohnat rozmery a ponuknut zakaznikovi nieco navyse. Preto je taky "chaos" (teda ako pre koho) v tom, kam co patri. A je to vidiet aj v boji medzi premiovkami samotnymi - preco napr. take A6 je ovela vacsie ako MB-E (min. z hladiska vnutorneho priestoru) alebo bmw-5? Lebo preto, ze proste musia konkurovat MB a BMW aj niecim inym - a to ine su okrem ceny aj rozmery.
Lebo len rozmery (k urceniu triedy) to nie su, dnes su najspolahlivejsim meradlom motory - si vsminite, ze v nizsej strednej triede neexistuje V6 (teda su vynimky nejake extremne sport rieseniea, ale v beznej ponuke nie su) a v strednej to nie je take neobvykle.
Plus zase vzdy su v danej triede premiove znacky a tie ostatne (mainstream). Obvykle sa to da tiez (okrem ceny) poznat aj z ponuky motorov -tam kde mainstream v danej triede (hlavne v strednej - kedze donedavna tam len premiove znacky zacinali a mainstreamove koncili) konci, premiove zacinaju....
Lenze to podla mna vzniklo tak, ze nepremiove automobilky potrebuju konkurovat aj premiovym - nepriamo samozrejme. Na jednej strane je to cenou, na druhej strane sa snazia dohnat rozmery a ponuknut zakaznikovi nieco navyse. Preto je taky "chaos" (teda ako pre koho) v tom, kam co patri. A je to vidiet aj v boji medzi premiovkami samotnymi - preco napr. take A6 je ovela vacsie ako MB-E (min. z hladiska vnutorneho priestoru) alebo bmw-5? Lebo preto, ze proste musia konkurovat MB a BMW aj niecim inym - a to ine su okrem ceny aj rozmery.
Lebo len rozmery (k urceniu triedy) to nie su, dnes su najspolahlivejsim meradlom motory - si vsminite, ze v nizsej strednej triede neexistuje V6 (teda su vynimky nejake extremne sport rieseniea, ale v beznej ponuke nie su) a v strednej to nie je take neobvykle.
Plus zase vzdy su v danej triede premiove znacky a tie ostatne (mainstream). Obvykle sa to da tiez (okrem ceny) poznat aj z ponuky motorov -tam kde mainstream v danej triede (hlavne v strednej - kedze donedavna tam len premiove znacky zacinali a mainstreamove koncili) konci, premiove zacinaju....
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: pokec o strednej triede
ja sa uz neposuniem asi nikamCulex42 píše:presne, takze KH musi upravit specifikaciu na prvej strane a povedat, kam sa chce vlastne posuvat)))))

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o strednej triede
a musis sa furt niekam posuvat ? nemozes na par rokov zostat v tom co mas ? aspon kym nepostavis ten barak... ts ts... 

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: pokec o strednej triede
ale sak pisem, ze sa nikam neposuvam
xcel som len pokecat
ak sa posuniem tak len do stavu bez aut
xcel som len pokecat

ak sa posuniem tak len do stavu bez aut

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti