Stránka 7 z 16
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 06:54
od Zizass
Jardak píše:Pokud to na beton nebylo stočený, tak výměna při 90 tkm byla zbytečná, když to má předepsaných 150 tkm. Takže je možný, že to prostě nevyměnili....
Jinak řemen zkontroluješ dost těžko, proto jediná jistota je to prostě vyměnit. Zvláště když rozvodová sada stojí pár korun a výměna není problém.....
http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 6610-ford/
Nejsem si jistý ,ale není u té 1,8 -čky 85kw výměna rozvodů při 120 tkm? Já to dělal preventivně při 105 tkm.

Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 08:05
od foki
dle etis 10let/160t km
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 08:10
od foki
delal jsem 1,8 potkany motor , rozlomila se plastova kladka a remen zustal na lozisku ale preskocil , najeto asi 95000 , a pak jsem delal jednomu clenovi v cca 100t 1,6 kdy se odtrhly z remenu asi 4 zuby a kdyz byly na spodnim kole tak to preskocilo .
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 12:53
od Váňa
Přeji ať jsou následky co nejmenší...
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 20:08
od vitr73
ja taky...at to je jen par ventilu...a nic vic 8 ventilu a tesneni pod palici neni az tak velikej vydaj jako zaplatit celej den prace na tom....tady v cechach je hodina prace minimalne 300 kacek...kolik ecek na slovensku nevim ale myslim ze v prepoctu to bude jesta daleko vic
v Ohrazenicich ve fordu je hodina prace 680 kc bez dph...
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 20:36
od stano.
vana, vitr: Diky. Mali ste nakoniec pravdu. Idem sem pribalit fotky a komplet popis.
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 20:54
od stano.
Po otvoreni ma cakalo "prekvapenie". Nakoniec to rupnuty remen nebol. Ale odtrhnuta vodiaca kladka remena!
Foto:
Vysvetli mi niekto, ako je to mozne? A preco ta kladka tak vyzera? Ako keby tam bola teplom nanesena guma/plast. A dole pod kladkou umelohmotne kusy, velke piliny. Inak remen vyzeral byt v poriadku. Ani popraskany, ani osklbany. Len z hladkej strany bol uplne leskly, bez loga. Na jednej z kladiek som nasiel INA Germany. Rozvody boli teda menene? Co je na kladke od vyroby?
Nakoniec to dopadlo relativne dobre. Odniesli si to vsetky vyfukove ventily:
Peciatky na piestoch:
Tie vybratia pod sacimi ventilmi tam predpokladam maju byt. Asi mi zachranili vsetky sacie.
Zvysok vyzera byt v poriadku. Premeral som do akej vysky idu piesty v HU a DU. Vsetky 4 su narovnako. Ojnice a piesty by mali byt v poriadku, nie?
Na zvysok zalozim extra vlakno. Nalinkujem sem.
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 21:33
od stano.
Re: Nestartuje
Napsal: 13.02.2015 23:41
od foki
Stano to same jsem popisoval o par prispevku vyse
Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 10:11
od stano.
Hej. Ale preco sa to sakra stalo? A preco ta kladka tak vyzera?
Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 10:33
od vitr73
..no kdyz vidim tu kladku tak zacinam premejslet ze si ji udela podle sebe a tohle oryginal kurvitko tam nedam...az budu delat rozvod..tak lozisko stoji par korun a to z umele hmoty bych radsi vytocil na soustruhu z duralu...
Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 10:35
od vitr73
ale Stano..dopadlo to dobre...zadnej ventil neupadl a nepobehal v hlave....
Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 10:58
od stano.
Hej. Celkom dobre. Len cena opravy bude aj tak dost vysoka plus ten cas. A budem bez auta. Radsej keby sa to neodthlo vobec

Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 12:40
od vitr73
stano ..jestli je na kladce napsano INA tak uz neni z vyroby a byla mnenena...
Re: Nestartuje
Napsal: 14.02.2015 12:47
od vitr73
..ted mne tak napadlo...az bych mnel jednou motor venku...co vytahat pisty,na freze tam udelat vic mista pro ventil a ten samej material co by se odfrezoval tak TIGem dovarit na pist jinam kde by neprekazel...takove deflexni pisty z toho udelat?....aby se zachovala velikost spalovaciho prostoru...
hdysi jsme takhle predelavali motor š-120l na LS...ale nic se nevarilo protoze tenkrat jeste zadnej TIG nebyl...ale dali se deflexni pisty...a hned byl zivejsi...