1.6 TDCi klepani v motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Re: 1.6 TDCi klepani v motoru

Příspěvek od Shifty » 19.03.2012 21:06

Tak jsem opet zde s novinkama. Dlouho jsem se neozval, ale nebyla zadna zmena. Byl jsem u toho znamyho a rovnou jsme zajeli k tomu jeho znamymu :lol: . Prisel na to, ze byli povoleny vsechny vstriky. Btw, jak poznam jestli jsou Bosch nebo Delphi? A ze je v prdeli turbo (jo presne to co tam udajne davali nekdy pred trema a pul mesicema novy). A ze to neklepe, ze se mi to jen zda, pac jsem zhejckanej z benzinu, a nebo ze to mohlo byt tema vstrikama. Pry si mysli, ze to klika neni, ze je v cajku, ale pry je troskicku nacatej setrvak. Takze moje otazka zni? Kde sezenu nejlip pomer cena/kvalita turbo? Diky moc za typy :).

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.6 TDCi klepani v motoru

Příspěvek od V12 » 20.03.2012 11:42

Keby boli povolene vsetky vstreky, tak sa v kabine dusis od spalin, motor je hore kompletne zahnuseny od cierneho mazlaveho, resp. speceneho sajrajtu. Ak mas kratko po sebe v hajzli druhe turbo, mas poriadny problem, pozri si prispevky uzivatela liborm, ten riesil Focusa, ktory jazdil na viac turb ako nafty na 100km... Uz som pisal - daj to ako - tak dokopy a zbav sa toho. 2 turba po malo km = totalne zakarbonovany motor = velmi tazko riesitelny problem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Re: 1.6 TDCi klepani v motoru

Příspěvek od Shifty » 31.07.2012 15:05

Tak trochu obnovím toto téma.
Naštěstí vše dopadlo relativně dobře. Někdy před třemi týdny jsem se totiž dokopal uděl GO motoru. Nové těsnění pod hlavou, pístní kroužky, simerinky na ventilech a těsnění na vstřiky. Musím říct, že když jsem viděl stav sání, divil jsem se, že to auto vůbec jezdí. Bylo v něm neskutečné množství karbonu s olejem. Nakonec jsem koupil i vrchní plastovou část sání, protože nešla vyčistit. Takže vše se vyčistilo a začalo se kompletovat. Musim říct, že ten idiot co mi utahoval vstřiky ( Řikal, že je povolenej, že to musí být na krev, takže to utahnul obrovskou ráčnou), mi zrušil závit v hlavě, a byl jsem rád, že se mi vůbec něco povedlo vymyslet, jak to opravit. Nastartovat to byl taky záhul. Samozřejmě se mi to zavzdušnilo. Nemám tu pumpičku na vytahnutí nafty z nádrže, takže jsme udělali ucpávku nádrže do které se dal kompresor a pomocí toho se vyhnala nafta zpět k motoru. Pak už to chytlo na první hrc. Motor po pár sekundách krásně ztichnul a přede jako kotě ( když beru v potaz, že je to diesel :D). Stále to ale trošku pomaleji chytá, přpisuji to tomu, že si všechno ještě nesedlo. Tahle sranda mě zatím vyšla asi na 12-13( zlomil jsem dva stirací kroužky, jinak bych to bylo ještě o dvojku levnější).

Mám teď, ale pár dotazů. Nevíte čím to je, když jedu, tak je vše v cajku, ale jakmile stojim, např. na světlěch, tak po chvíli začne stoupat spotřeba na palubním pc. Už se to hodně zklidnilo, ale furt to má stoupající tendenci. A přijde mi, že z míst kde je poslední vstřik a to plastové sání, jde trošku dým, nevím ale odkud. Je možně, že se tam třeba jen něco vypaluje nebo je jen blbě dosedlé těsnění? Máte nějaký specifický typ, jak to teď zajet? Je mi jasné, že by se to němělo honit a dusit.

Díky moc.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.6 TDCi klepani v motoru

Příspěvek od V12 » 01.08.2012 08:03

Pisal si o salkach na klukovku / ojnice - to si nemenil ? Ked tam bolo malo oleja, ehm ehm. A co to turbo ? V kazdom pripade prajem vela bezproblemovych kilometrov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Re: 1.6 TDCi klepani v motoru

Příspěvek od Shifty » 01.08.2012 14:03

Ajo pravda, díky. Mělnili se i šály, ojnice a klika byli v pohodě. Snad budou, doufam, že budu mít na dlouhou dobu klid.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host