Klepani motoru

Zamčeno
Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 08.05.2014 01:49

Smoula - zatím jo, ale chipem jsem mu taky nepřidal :D
V12 - proč? :D

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepani motoru

Příspěvek od V12 » 08.05.2014 13:54

Co preco ?
Ked je nieco nadimenzovane na 90 koni a Ty do toho nalejes 170 koni, nieco povoli skor, ako by povolilo za normalnych okolnosti. Sprosto povedane - dvojnasobne namahanie, polovicna vydrz. V realite je to samozrejme trochu inak, ale v principe to plati.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 08.05.2014 13:57

Já tam měl z výroby 103kw a 350nm, takže ten narůst není tak velkej. A ten potenciál motoru je staženej, omezenej.

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 08.05.2014 13:58

Doufám, že ještě chvili vydrží a pak přijde turbo benzin :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepani motoru

Příspěvek od V12 » 08.05.2014 14:07

Este raz :
DW10 bol vyvijany na 66kW / 220 Nm, najprv ho natiahli na 81 kW a zmenili ojnice. Potom sa to marketingu v PSA malilo a naliali dalsich 19kW. Ale tentokrat bez zmeny ojnic :dih: Co urobi Tvojich dalsich 35 koni navyse s povodnymi ojnicami, je lahke si domysliet...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 08.05.2014 16:12

Nechám se překvapit :D zatím je v naprostým pořádku.. A většinu času jedu rozumně :-)

PE68
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 20.12.2012 19:50

Re: Klepani motoru

Příspěvek od PE68 » 08.05.2014 17:21

Nepoučitelnej.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Klepani motoru

Příspěvek od smoula » 08.05.2014 18:20

Kdo?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepani motoru

Příspěvek od V12 » 08.05.2014 19:08

FiFi píše:Nechám se překvapit
Jedneho prekvapeneho sme tu mali. A to to nemal ani nachipovane. Vyriesil to motor z buracky...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 08.05.2014 22:44

Možná myslel mě.
Já věřím tomu, že to vydrží. Nebo taky spíš doufám. :D

Uživatelský avatar
Libiq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 13.01.2014 12:22
Bydliště: Hajany

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Libiq » 11.05.2014 10:39

tak jo vyměnil sem olej a filtry auto jede úplně jinak a i se chová úplně jinak nic nemlátí všechno je tichoučký když sem vytáhl ten starej olej málem sem se poblil...byl to hnus a nemohlo to vúbec mazat byla to taková trošku hustější černá voda....;-)
Ford Focus 1.6TDCI 80KW 2005GHIA
Šalinka:-)

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Klepani motoru

Příspěvek od enjoy » 11.05.2014 10:52

Každý diesel má místo oleje trošku hustější černou vodu :mrgreen:
Motor mohl klepat spíš proto, že tam nebyl olej takové specifikace, jako měl být. Někdo si s tím fakt hlavu neláme a to ani v servisech.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Klepani motoru

Příspěvek od FiFi » 12.05.2014 16:05

A taky kolik na něm bylo najeto. Já měnim každých 10000km.

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Marod22 » 18.05.2014 14:25

Chlapi čo spôsobuje to zatrepanie po štarte v motorovej časti po dlhšom státí (1-2s)? Neviem si spomenúť ako sa to volá, má to niečo do činenia s tlakom oleja...reťaz...napinák...? Viete čo myslím?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klepani motoru

Příspěvek od V12 » 19.05.2014 08:57

Moze to byt viac veci :
- vadne vstrekovace, ked v postihnutom valci nebuchne prva vstreknuta davka, pretoze nie je rozprasena tak, ako treba
- nacate kruzky, poskriabany valec - nizky kompresny tlak, opat motor ide chvilku na 3 valce a teda nepravidelne
- vadna dvojhmota
- nacate silentbloky ulozenia motora (videl som P307 1.4i, na ktorom motor pod kapotou cestoval 10 cm :shocked: )

Zakarbonovany motor, nasledne pomale vymedzenie vole retaze medzi vackami a pomale vymedzenie vole ventilov by ale nemalo sposobit trepanie motora, iba intenzivny zvukovy prejav
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti