Stránka 7 z 8
Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 01:49
od FiFi
Smoula - zatím jo, ale chipem jsem mu taky nepřidal
V12 - proč?

Re: Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 13:54
od V12
Co preco ?
Ked je nieco nadimenzovane na 90 koni a Ty do toho nalejes 170 koni, nieco povoli skor, ako by povolilo za normalnych okolnosti. Sprosto povedane - dvojnasobne namahanie, polovicna vydrz. V realite je to samozrejme trochu inak, ale v principe to plati.
Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 13:57
od FiFi
Já tam měl z výroby 103kw a 350nm, takže ten narůst není tak velkej. A ten potenciál motoru je staženej, omezenej.
Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 13:58
od FiFi
Doufám, že ještě chvili vydrží a pak přijde turbo benzin

Re: Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 14:07
od V12
Este raz :
DW10 bol vyvijany na 66kW / 220 Nm, najprv ho natiahli na 81 kW a zmenili ojnice. Potom sa to marketingu v PSA malilo a naliali dalsich 19kW. Ale tentokrat bez zmeny ojnic

Co urobi Tvojich dalsich 35 koni navyse s povodnymi ojnicami, je lahke si domysliet...
Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 16:12
od FiFi
Nechám se překvapit

zatím je v naprostým pořádku.. A většinu času jedu rozumně

Re: Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 17:21
od PE68
Nepoučitelnej.
Re: Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 18:20
od smoula
Kdo?
Re: Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 19:08
od V12
FiFi píše:Nechám se překvapit
Jedneho prekvapeneho sme tu mali. A to to nemal ani nachipovane. Vyriesil to motor z buracky...
Klepani motoru
Napsal: 08.05.2014 22:44
od FiFi
Možná myslel mě.
Já věřím tomu, že to vydrží. Nebo taky spíš doufám.

Re: Klepani motoru
Napsal: 11.05.2014 10:39
od Libiq
tak jo vyměnil sem olej a filtry auto jede úplně jinak a i se chová úplně jinak nic nemlátí všechno je tichoučký když sem vytáhl ten starej olej málem sem se poblil...byl to hnus a nemohlo to vúbec mazat byla to taková trošku hustější černá voda....

Re: Klepani motoru
Napsal: 11.05.2014 10:52
od enjoy
Každý diesel má místo oleje trošku hustější černou vodu
Motor mohl klepat spíš proto, že tam nebyl olej takové specifikace, jako měl být. Někdo si s tím fakt hlavu neláme a to ani v servisech.
Klepani motoru
Napsal: 12.05.2014 16:05
od FiFi
A taky kolik na něm bylo najeto. Já měnim každých 10000km.
Re: Klepani motoru
Napsal: 18.05.2014 14:25
od Marod22
Chlapi čo spôsobuje to zatrepanie po štarte v motorovej časti po dlhšom státí (1-2s)? Neviem si spomenúť ako sa to volá, má to niečo do činenia s tlakom oleja...reťaz...napinák...? Viete čo myslím?
Re: Klepani motoru
Napsal: 19.05.2014 08:57
od V12
Moze to byt viac veci :
- vadne vstrekovace, ked v postihnutom valci nebuchne prva vstreknuta davka, pretoze nie je rozprasena tak, ako treba
- nacate kruzky, poskriabany valec - nizky kompresny tlak, opat motor ide chvilku na 3 valce a teda nepravidelne
- vadna dvojhmota
- nacate silentbloky ulozenia motora (videl som P307 1.4i, na ktorom motor pod kapotou cestoval 10 cm

)
Zakarbonovany motor, nasledne pomale vymedzenie vole retaze medzi vackami a pomale vymedzenie vole ventilov by ale nemalo sposobit trepanie motora, iba intenzivny zvukovy prejav