Stránka 7 z 16
Napsal: 14.11.2006 09:17
od Damon
Focusini píše:S otáčkama bojuju už rok - auto ale nikdy nechcíplo. Výměna svíček tomu nepomohla - měl jsem komplet nové rozvody a nic se na tom nezměnilo.
A kdo se nám to tu zase objevil skoro po 4 měsících? Kde sji zase lítal?
Napsal: 14.11.2006 14:00
od Focusini
Práce........

Tak nějak nestíhám vůbec nic. Včera jsem usedal s takovým pocitem, že projedu co nejvíc příspěvků, ale nakonec jsem umístil jen jeden. Budu se snažit, jo ?

Ale - rád Tě vidím Damone

Napsal: 14.11.2006 14:45
od Damon
Napodobně.Taky mi to už včera praštilo do očí že jsi se tu zase ukázal.

Napsal: 16.11.2006 18:22
od pelen
Focusini píše:Práce........

Tak nějak nestíhám vůbec nic. Včera jsem usedal s takovým pocitem, že projedu co nejvíc příspěvků, ale nakonec jsem umístil jen jeden. Budu se snažit, jo ?

Ale - rád Tě vidím Damone

Neni se co divit, bud se diva, jak se toci na Barrandove filmy nebo kouka prominentum do oken.

Napsal: 20.11.2006 08:54
od Focusini
Chodím s Grossem na procházky, on bydlí poblíž....

Napsal: 20.11.2006 19:37
od pelen
Focusini píše:Chodím s Grossem na procházky, on bydlí poblíž....

Tak naplno jsem to nechtel napsat.

Napsal: 22.11.2006 10:06
od Focusini
Jo a ještě k tématu - nevím jestli to tu bylo nebo ne...ono je těch příspěvků nějak moc..... - když sešlápnu spojku, třeba když stojím na křižovatce, otáčky lítat přestanou. Napadla mě souvislost s řídící jednotkou (nebo jak se tomu říká), jestli tam není něco špatně. Každopádně jak jsem psal - měl jsem nové rozvody, svíčky, všechno...a otáčky lítaly nahoru dolu.
Napsal: 22.11.2006 16:29
od pete
Já měl problémy s otáčkami na 1,6. Po všech měřeních na diagnostice, které nic neukázaly mi ve fordu doporučili zkontrolovat rozvody. A skutečně byla po výměně rozvodů v neznačkovém servisu pootočená vačka jen cca o 1 mm, že do ní nešlo seřizovací pravítko. Po nastavení vše v pořádku. A to jsem předtím zkoušel volnoběžný ventil, snímač otáček a nakonec to byly rozvody!
Napsal: 22.11.2006 16:31
od pete
Já měl problémy s otáčkami na 1,6. Po všech měřeních na diagnostice, které nic neukázaly mi ve fordu doporučili zkontrolovat rozvody. A skutečně byla po výměně rozvodů v neznačkovém servisu pootočená vačka jen cca o 1 mm, že do ní nešlo seřizovací pravítko. Po nastavení vše v pořádku. A to jsem předtím zkoušel volnoběžný ventil, snímač otáček a nakonec to byly rozvody!
Volnoběžné otáčky...
Napsal: 07.12.2006 20:18
od Jiras
Mám neustále problémy s volnoběžnými otáčky. Při jízdě z kopce na neutrál mi motor běží v otáčkách 1000 a pak třeba v 1500. Při dojezdu ke stopce krokem mi opět jde v otáčkách kolem 1200 až 1500. Už mě to štve protože se motor chová jak škoda 120L se sytičem. Při zastavení vozidla otáčky poklesnou na 300 a hned vyskočej na normál kolem 900. Za 4měsíce jsem byl 3x na diagnostice ve Fordu s tímto problémem. Naposled dnes. Poprvé mi vyměnili prasklou hadici u motoru, která to údajně mohla dělat - lež. Po druhé mi řekli, že to je snímač volnoběžných otáček. Po třetí jsem tam jel s tím, že mi vymění ten snímač, ale prý byly vadne piny na řídící jednotce a tu mi přehráli novým softem - opět smůla. Dale mi tvrdili, že při volnoběhu za jízdy jsou otáčky kolem 1100-1200, což se mi zdá moc. Písněte mi nějakou radu. Jsem na ně nasratý, protože jen ždímou peníze a nerozumnějí tomu. Děkuji.
Napsal: 07.12.2006 20:30
od Beri
to Jiras:
to jak ti ve Fordu rikali ze otacky pri jizde na volnobeh jsou 1100-1200, tak tohle uz davno neresim, a beru to jako vlastnost, treba kdyz dojizdim ke krizovatce na volnobeh a rychlost auta je aspon 4km/h, jakmile zastavim, tak mi klesnou na cca 800 a vse je ok. To samy dela i kamosovi a nikterak to taky neresi.
Neco jineho je kdyz mi pro volnobehu zacnou otacky rust ke 3000. Zatim se mi to stalo 3x od jara. Vzdy pomohlo vypnout motor a znova nastartovat a vse je ok. Zatim jsem s tim nikoho v sevise neotravoval, protoze si stejne myslim ze by na nic neprisli.
Tyhle nahodne zavady fakt nesnasim, delam v servisu pro domaci elektroniku a je to fakt hruza, kdyz se neco projevuje nepravidelne.
Beri
Napsal: 07.12.2006 20:40
od Jiras
to Beri.
mno měl jsem Escorta 1.6 16V a ten šlapal jak švícar hodinky. Velká spokojenost. Focuse 1.8 16V mám od června a mám problémy jen s otáčkama a díky tomu jsem nespokojen, zklamán. Stalo se mi že z kopce na volnoběh bylo 1600 a při sešlápnutí spojky poklesly na 1000. Nechápu to...

Napsal: 07.12.2006 22:30
od Beri
Takhle nejak se mi to taky chova, max. tak 1400, ale jakmile zastavim, tak to spadne na 800. Ja mam dojem ze ridici jednotka pocita s tim ze budes treba akcelerovat a je pripravena s vyssimi otackami (tot muj nazor). Ze zacatku mi to taky vadilo, ale zvykl jsem si na to. Nekdo tu pise ze se mu to podarilo nejak odstranit nebo z casti. Ale na druhou stranu je pravda ze se to trochu projevuje ve spotrebe.
Napsal: 08.12.2006 08:02
od chmelko
Beri:normálne to nieje a určite sa ti motor sám nepripravuje na akceleráciu

Napsal: 08.12.2006 10:27
od Jiras
Mno tak mi někdo písněte prosím, jak se ten motor má chovat. Popřípadě, kde najdu snímač volnoběžných otáček. Foto by napovědělo víc. Díky.