Stránka 7 z 30
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 19.02.2009 10:02
od Lesi
Foki: Docela Tě utřel

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 19.02.2009 16:11
od foki
Lesi píše:Foki: Docela Tě utřel

nemyslim, taky mi volaji borci co si rekli ze si udelaji samy treba rozvody a pak nevi jak to zaaretovat a nastavit ze se jim kolecka toci a nema to zadný klinek atd . jsou na to pripravky a pokud je nemas tak muzes napachat vic skody nez uzitku . vim ze nekdo namitne ze na vymene spojky se nic neda znicit ... no ono treba vyndat levou poloosu je umeni , a pokud nemas pripravek tak se s tim bude mordovat ... ale to je jeho vec , kdyz se na to cití budiz mu to přáno .
a nechovam se jako autorizovany servis akorat žasnu .
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 19.02.2009 16:39
od tomason
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 20.02.2009 12:52
od Lesi
Foki: rozvody jsem dělal u Focuse sám ty jsou v peho u TDCi. Přesně tak pokud na to jsou věci, tak to věda nebude.. Good Luck
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 20.02.2009 19:28
od jenikHK
TDdi rozhodně NEMÁ dvouhmotový setrvačník. Pokud je možné dvouhmotový setrvačník nahradit klasickým z TDdi, tak bych to udělal - jak bylo zmíněno, na nic jiného, než kultivovanost chodu (torzní kmitání pohonu) to nemá vliv.
U TDdi nepozoruju zvláštní hluk od převodů, krok klapotu motoru, kteýr spolehlivě vše překryje. Uložení motoru je na vysoké úrovni, takže houby zle. A dávat takový ukrutný peníze za opravu a to pravidelně? Ne, děkuji...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 20.02.2009 20:50
od foki
Lesi píše:Foki: rozvody jsem dělal u Focuse sám ty jsou v peho u TDCi. Přesně tak pokud na to jsou věci, tak to věda nebude.. Good Luck
a o tom to je , pokud mas pripravky tak to udelas . jakým zpusobem jde sundat treba kolo na vacce na tdci ? aby se neznicilo ?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 21.02.2009 09:53
od Kačud
Dobrý den, tak mám taky setrvačník na kaši. Byl jsem ve Fordu Rašino a tam mi řekli že to bude za 31 000,- Krása. Ani nevím jak jsem dojel domů, jak šli na mě mrákoty. Mám tedy pár dotazů.
Proč se musí měnit zaráz setrvačník, jakýsi šrouby a komplet všechny díly spojky?
Je na výměně něco tak technicky náročného abych musel do autorizovaného servisu?
Taky nechápu ceny, kterými se zde někteří chlubí. Nejlevnější "šméčko" z netu stojí 13000 a k tomu je ještě třeba přičíst cenu práce. Může mi ale někdo doporučit kvalitní druhovýrobu, která by seděla na motor FFDA?
Předem díky za záchranu mých jater. Jej už jde na mě zas deprese, tak nazdraví.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 21.02.2009 12:16
od vozgrunt
Mám objednanou z autokelly 4-dílnou sadu spojky VALEO, přes známýho se slevou takže mě to vyjde okolo 11000,-. 4 dílná znamená že je to i se setrvačníkem. Sada bude k mání nedřív 24.2. Chci to co nejdřív namontovat a popsat jak to dopadlo. Doufám, že s tou sadou VALEO nebudou problémy, jak tady někteří tvrdí o jiných než origo sadách. Ale vzhledem k ceně jdu do toho. Co se týče montáže, tak ten známej mě řekl 1000,-, když bude výdrb tak 1500,-. Takže jsme na nějakých 13000,- ,plus asi olej do převod. a možná nějaký další drobnosti.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 10:18
od Maverick_cz
a máte někdo představu, kolik stojí jednohmotovej setrvačník? Už z až podezřele hodně směrů slyšim, že to neni žádnej problém pro motor a běžně se tam dává. Zajímalo by mě, jestli je tam i finanční úspora krom tý spolehlivosti.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 10:40
od Lesi
foki píše:Lesi píše:Foki: rozvody jsem dělal u Focuse sám ty jsou v peho u TDCi. Přesně tak pokud na to jsou věci, tak to věda nebude.. Good Luck
a o tom to je , pokud mas pripravky tak to udelas . jakým zpusobem jde sundat treba kolo na vacce na tdci ? aby se neznicilo ?
Myslíš stahováčkem?

Ty to veskutečnosti děláš při výměně?

Se s Tebou nepřu, že jsi nejšikovnější v peho.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 18:39
od lewis
vozgrunt píše:Mám objednanou z autokelly 4-dílnou sadu spojky VALEO, přes známýho se slevou takže mě to vyjde okolo 11000,-. 4 dílná znamená že je to i se setrvačníkem. Sada bude k mání nedřív 24.2. Chci to co nejdřív namontovat a popsat jak to dopadlo. Doufám, že s tou sadou VALEO nebudou problémy, jak tady někteří tvrdí o jiných než origo sadách. Ale vzhledem k ceně jdu do toho. Co se týče montáže, tak ten známej mě řekl 1000,-, když bude výdrb tak 1500,-. Takže jsme na nějakých 13000,- ,plus asi olej do převod. a možná nějaký další drobnosti.
No, nevím...Valeo...jak už jsem psal..Foki mi tam montoval komponenty LUK z Elitu (setrvák, komplet spojka a ložisko)a dodnes znatelné vibrace....Jen chci upozornit...já tam měl původně setrvačník s větší setrvačností (viditelný rozdíl od nyní nabízeného - i origo 1426 558). Možná ty silnější vibrace (při určitých otáčkách) jsou opravdu způsobeny jen menší hmotou - horší fitrování chodu kliky při určitých otáčkách? Všichni co máte auta z roku 2004 si při výměně zkontrolujte oba setrvačníky...jestli mám pravdu... (montovali se opravdu jen během roku 2004).Protože, nyní lze sehnat jen lehčí setrvák... Kdo se s tím už setkal...dej info...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 19:58
od foki
Lesi píše:
Myslíš stahováčkem?

Ty to veskutečnosti děláš při výměně?
no videl jsem ze to ruzne naklepavali a pak byl ruzne zkrouceny ten okraj ,nebo to nastavil tak ze pak to bylo trochu posunute protoze mu to nevyslo na zuby .
ja to delam protoze kdyz se ti remen vytahne a kdyz das novej a mam zaaretovany spodek a vrsek tak nasponuju sponovak a dotahnu vackove kolo .
kdyz povolis kola u 1,6 tak klika a vacky stoji a kolama muses tocit jak chces .
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 20:07
od vozgrunt
lewis píše:No, nevím...Valeo...jak už jsem psal..Foki mi tam montoval komponenty LUK z Elitu (setrvák, komplet spojka a ložisko)a dodnes znatelné vibrace....Jen chci upozornit...já tam měl původně setrvačník s větší setrvačností (viditelný rozdíl od nyní nabízeného - i origo 1426 558). Možná ty silnější vibrace (při určitých otáčkách) jsou opravdu způsobeny jen menší hmotou - horší fitrování chodu kliky při určitých otáčkách? Všichni co máte auta z roku 2004 si při výměně zkontrolujte oba setrvačníky...jestli mám pravdu... (montovali se opravdu jen během roku 2004).Protože, nyní lze sehnat jen lehčí setrvák... Kdo se s tím už setkal...dej info...
Úplně to nechápu, ale chceš říci že jen v roce 2004 se monotvali trochu jiný servačníky a teďkom nejdou koupit jak neorigo tak origo ?? Ještě mě napadlo, jestli si to zkoušel reklamovat u toho elitu ??
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 20:07
od foki
vozgrunt píše:Mám objednanou z autokelly 4-dílnou sadu spojky VALEO, přes známýho se slevou takže mě to vyjde okolo 11000,-. 4 dílná znamená že je to i se setrvačníkem. Sada bude k mání nedřív 24.2. Chci to co nejdřív namontovat a popsat jak to dopadlo. Doufám, že s tou sadou VALEO nebudou problémy, jak tady někteří tvrdí o jiných než origo sadách. Ale vzhledem k ceně jdu do toho. Co se týče montáže, tak ten známej mě řekl 1000,-, když bude výdrb tak 1500,-. Takže jsme na nějakých 13000,- ,plus asi olej do převod. a možná nějaký další drobnosti.
a proc u ni pisou : Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info 2: se setrvačníkem
Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info: bez centrálního vypínacího relé
a u jine 3dilne : Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info: s centrálním vypínacím relé
neni to nahodou bez loziska ?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.02.2009 20:11
od vozgrunt
Toho jsem si taky všiml, chtěl jsem se toho známýho na to zeptat. Ale proč teda 4 dílá. ??
Lamela, Přítlačák, Ložisko, Setrvák ?