Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
tak pockat pockat :), 12t za druhovyrobu nedam ani napad. Da se to sehnat za mene nez pulku - ten samy.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- littlevoice
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 29.06.2010 16:22
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Chlapi vratim sa k teme. Ma niekto funkcny DPF filter s druhovyroby (UK, PL-JMJ, China)? Ake su skusenosti, funguje to? Ja mam povybrati stale problemy, najprv zvysena spotreba, nekonecne upravy SW a naposledy strata vykonu, mam pocit ze jazdim v nudzovom rezime - uz ma to vazne nebavi - som v koncoch a ti co to vyberali zjavne tiez
maju problem ze si nerozumeju so Siemens SID 803A.

FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tusim KOMI ma vymenen, ale nevim jestli druhovyroba.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Má zkušenosti z DPF-off:
Bez DPF najeto 7000km, spotřeba před: 5,6L/100km, po 5,9L/100km (zvýšení může být jako důsledek zimního provozu). Zvýšenou hlučnost nepozoruji, oleje lehounce přibylo, ale teď emise:
Prvních několik měření kouřivost 1,1 - 1,6. Tak to technik protáčel do max otáček víc, jak 10x. Najednou zlom - několik měření kouřivost 0,19 - 0,26. Zdálo se mi to jako sen. Pak mi řekl, že kdybych to předtím projel na trojku na vysoké otáčky (pročistil turbo a výfuk), tak by stačily jen ty první měření.
Bez DPF najeto 7000km, spotřeba před: 5,6L/100km, po 5,9L/100km (zvýšení může být jako důsledek zimního provozu). Zvýšenou hlučnost nepozoruji, oleje lehounce přibylo, ale teď emise:
Prvních několik měření kouřivost 1,1 - 1,6. Tak to technik protáčel do max otáček víc, jak 10x. Najednou zlom - několik měření kouřivost 0,19 - 0,26. Zdálo se mi to jako sen. Pak mi řekl, že kdybych to předtím projel na trojku na vysoké otáčky (pročistil turbo a výfuk), tak by stačily jen ty první měření.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Pravdepodobnejšie bude to, že ti stále prebieha kilometrová regenerácia. Nasvedčuje tomu zvýšená spotreba, pribúdanie oleja a zýšená dymivosť. Ak počas merania emisií trafíš regeneráciu, tak auto emisnou na 100% neprejde. Píšem z vlastnej skúsenosti.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dnes, reportaz v Televiznych novinach na Markize. Hovorca ministerstva dopravy hovoril, ze sa na problem odstranovania DPF informovali aj v Bruseli. Odpoved asi nedostali, mozno tam stale uradnici stoja v nemom uzase
ale ze do 2och tyzdnov dojde k usmerneniu STK v tomto zmysle. Uvidime, co si pripravili

ale ze do 2och tyzdnov dojde k usmerneniu STK v tomto zmysle. Uvidime, co si pripravili

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
jo němý úžas... on to někdo vyndává a proč to dělaj? Proč si Ti češi a slováci nekoupěj raděj novej? Hmm kolik to tam stojí jo cca 20 000 tis výměna a kolik maj plat hmm 23 000 jak dokážou vyžít 

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nicco :
Bola otazka, kedy k tomu pride. Uz aj vrabce na strechach cvirikaju o najsikovnejsich odbornikoch na vykuchavanie DPF, internet je plny inzeratov s ponukami chiptuningu a fapoffov. Ja som len strasne zvedavy, co sa bude diat, ked na EK zacnu chodit auta s 200 - 250k km, na budikoch obligatnych 100k a DPF preventivne vykuchanym bazarnikom (prevencia proti reklamacii skrytej vady) bez toho, aby o tom novy majitel vedel. Netreba hadat dlho a ani namahavo - dalsi zdroj bocnych prijmov technikov STK/EK...
Bola otazka, kedy k tomu pride. Uz aj vrabce na strechach cvirikaju o najsikovnejsich odbornikoch na vykuchavanie DPF, internet je plny inzeratov s ponukami chiptuningu a fapoffov. Ja som len strasne zvedavy, co sa bude diat, ked na EK zacnu chodit auta s 200 - 250k km, na budikoch obligatnych 100k a DPF preventivne vykuchanym bazarnikom (prevencia proti reklamacii skrytej vady) bez toho, aby o tom novy majitel vedel. Netreba hadat dlho a ani namahavo - dalsi zdroj bocnych prijmov technikov STK/EK...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky. Jedine ze by videli novu sancu na vypisanie tendra pre sponzorov strany.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
ty si teraz prisiel z Gurunu, alebo co ? uz sa tu roky o tom vypisuje a ty teraz napises takuto vetu.....
1. na ulici policajt - da ti slapnut na plyn ako pri EK a je to jasne - dymi - nema funkcny DPF
pozre do vyfuku - ak nie je cisty bez sadzi - nema funkcny DPF...
2. na EK - s filtrom su hodnoty pri nule 0,001-0,002 bez filtra minimalne 0,025
v 2007 na EK kvoli mojmu Fokusu zvolali na Roznavskej vsetkych technikov ze to este nevideli - dizlak jazdeny a bez dymu a merak 0,000-0,002,
to ze momentalne plati prirazka 0,050 znamena len tolko ze cez EK prejde aj vykuchany motor, to ale nemusi dlho platit, staci ju znizit na 0,020 a je problem pre vykuchancov
1. na ulici policajt - da ti slapnut na plyn ako pri EK a je to jasne - dymi - nema funkcny DPF
pozre do vyfuku - ak nie je cisty bez sadzi - nema funkcny DPF...
2. na EK - s filtrom su hodnoty pri nule 0,001-0,002 bez filtra minimalne 0,025
v 2007 na EK kvoli mojmu Fokusu zvolali na Roznavskej vsetkych technikov ze to este nevideli - dizlak jazdeny a bez dymu a merak 0,000-0,002,
to ze momentalne plati prirazka 0,050 znamena len tolko ze cez EK prejde aj vykuchany motor, to ale nemusi dlho platit, staci ju znizit na 0,020 a je problem pre vykuchancov
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
sorry, toto som nevedel 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
No...
1) Čučení do výfuku nebo vokometrický posuzování kouře to je asi na úrovni měření rychlosti bez radaru (já to koštuju, že jste jel tak 58 km/h). S tím určitě neuspějou.
2) Motor po vykuchání (pokud nemá jiný problémy) projde i bez přirážky, takže by se to týkalo spíš nových motorů, ale limity platné pro E4 asi nepůjdou měnit zpětně.
1) Čučení do výfuku nebo vokometrický posuzování kouře to je asi na úrovni měření rychlosti bez radaru (já to koštuju, že jste jel tak 58 km/h). S tím určitě neuspějou.
2) Motor po vykuchání (pokud nemá jiný problémy) projde i bez přirážky, takže by se to týkalo spíš nových motorů, ale limity platné pro E4 asi nepůjdou měnit zpětně.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
asi si nepochopil otazku tak specialne pre teba este raz :
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky
opakujem este raz dufam ze to pochopis aspon na 2. raz:
zistovat sa to da jednoznacne na EK - a aj ked sa do Euro4 vojdes staci ze sa poriadne pozru v STK na motor/vyfuk a je problem - akykolvek zasah do systemu riadenia exhalatov je zakazany - cez STK neprejde...
vizualne ked policajt pozre ze mas auto s DPF a dymis, moze ti na ceste zadrzat technicak a poslat ta na STK/EK ako s inou zavaznou zavadou
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky
opakujem este raz dufam ze to pochopis aspon na 2. raz:
zistovat sa to da jednoznacne na EK - a aj ked sa do Euro4 vojdes staci ze sa poriadne pozru v STK na motor/vyfuk a je problem - akykolvek zasah do systemu riadenia exhalatov je zakazany - cez STK neprejde...
vizualne ked policajt pozre ze mas auto s DPF a dymis, moze ti na ceste zadrzat technicak a poslat ta na STK/EK ako s inou zavaznou zavadou
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nevím jestli na silnici vůbec pozná jestli máš E4 nebo E3.
Spíš by se měli starat o to, jestli ty auta na EK vůbec jdou.
Děkuju ti za starost o moje chápání, ale tak nějak mi to je jedno, než tady někdo udělá něco s STK, tak naše auta budou dávno ve šrotu, jsem klidný.
Spíš by se měli starat o to, jestli ty auta na EK vůbec jdou.
Děkuju ti za starost o moje chápání, ale tak nějak mi to je jedno, než tady někdo udělá něco s STK, tak naše auta budou dávno ve šrotu, jsem klidný.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja by som tiez nevidel problem s vykuchanym DPF a ci prejdu E4. Ako pozeram na diesle, vela z nich by nepresla ani E1.
Plus nakrivo nastavene svetla (odflaknuta STK), totalne zjazdene pneu, nefungujuce brzdy, atd.
Nezameral by som sa na sprisnenie pravidiel. Ale na to, aby sa dodrzovali existujuce.
Ked niekto odrbava teraz a cez EK prejde aj s ciernym oblakom za sebou, tak si to vybavi aj potom.
Plus nakrivo nastavene svetla (odflaknuta STK), totalne zjazdene pneu, nefungujuce brzdy, atd.
Nezameral by som sa na sprisnenie pravidiel. Ale na to, aby sa dodrzovali existujuce.
Ked niekto odrbava teraz a cez EK prejde aj s ciernym oblakom za sebou, tak si to vybavi aj potom.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host