Stránka 61 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.03.2013 10:24
od vita_k
tak pockat pockat :), 12t za druhovyrobu nedam ani napad. Da se to sehnat za mene nez pulku - ten samy.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.03.2013 09:05
od littlevoice
Chlapi vratim sa k teme. Ma niekto funkcny DPF filter s druhovyroby (UK, PL-JMJ, China)? Ake su skusenosti, funguje to? Ja mam povybrati stale problemy, najprv zvysena spotreba, nekonecne upravy SW a naposledy strata vykonu, mam pocit ze jazdim v nudzovom rezime - uz ma to vazne nebavi - som v koncoch a ti co to vyberali zjavne tiez

maju problem ze si nerozumeju so Siemens SID 803A.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 13.03.2013 16:34
od Sagic
Tusim KOMI ma vymenen, ale nevim jestli druhovyroba.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.03.2013 10:21
od Joni
Má zkušenosti z DPF-off:
Bez DPF najeto 7000km, spotřeba před: 5,6L/100km, po 5,9L/100km (zvýšení může být jako důsledek zimního provozu). Zvýšenou hlučnost nepozoruji, oleje lehounce přibylo, ale teď emise:
Prvních několik měření kouřivost 1,1 - 1,6. Tak to technik protáčel do max otáček víc, jak 10x. Najednou zlom - několik měření kouřivost 0,19 - 0,26. Zdálo se mi to jako sen. Pak mi řekl, že kdybych to předtím projel na trojku na vysoké otáčky (pročistil turbo a výfuk), tak by stačily jen ty první měření.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.03.2013 16:12
od skyjet
Pravdepodobnejšie bude to, že ti stále prebieha kilometrová regenerácia. Nasvedčuje tomu zvýšená spotreba, pribúdanie oleja a zýšená dymivosť. Ak počas merania emisií trafíš regeneráciu, tak auto emisnou na 100% neprejde. Píšem z vlastnej skúsenosti.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 17.03.2013 22:26
od Nicco
Dnes, reportaz v Televiznych novinach na Markize. Hovorca ministerstva dopravy hovoril, ze sa na problem odstranovania DPF informovali aj v Bruseli. Odpoved asi nedostali, mozno tam stale uradnici stoja v nemom uzase
ale ze do 2och tyzdnov dojde k usmerneniu STK v tomto zmysle. Uvidime, co si pripravili

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 11:39
od Giggo
jo němý úžas... on to někdo vyndává a proč to dělaj? Proč si Ti češi a slováci nekoupěj raděj novej? Hmm kolik to tam stojí jo cca 20 000 tis výměna a kolik maj plat hmm 23 000 jak dokážou vyžít

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 12:04
od V12
Nicco :
Bola otazka, kedy k tomu pride. Uz aj vrabce na strechach cvirikaju o najsikovnejsich odbornikoch na vykuchavanie DPF, internet je plny inzeratov s ponukami chiptuningu a fapoffov. Ja som len strasne zvedavy, co sa bude diat, ked na EK zacnu chodit auta s 200 - 250k km, na budikoch obligatnych 100k a DPF preventivne vykuchanym bazarnikom (prevencia proti reklamacii skrytej vady) bez toho, aby o tom novy majitel vedel. Netreba hadat dlho a ani namahavo - dalsi zdroj bocnych prijmov technikov STK/EK...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 13:24
od Nicco
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky. Jedine ze by videli novu sancu na vypisanie tendra pre sponzorov strany.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 13:44
od Komi
ty si teraz prisiel z Gurunu, alebo co ? uz sa tu roky o tom vypisuje a ty teraz napises takuto vetu.....
1. na ulici policajt - da ti slapnut na plyn ako pri EK a je to jasne - dymi - nema funkcny DPF
pozre do vyfuku - ak nie je cisty bez sadzi - nema funkcny DPF...
2. na EK - s filtrom su hodnoty pri nule 0,001-0,002 bez filtra minimalne 0,025
v 2007 na EK kvoli mojmu Fokusu zvolali na Roznavskej vsetkych technikov ze to este nevideli - dizlak jazdeny a bez dymu a merak 0,000-0,002,
to ze momentalne plati prirazka 0,050 znamena len tolko ze cez EK prejde aj vykuchany motor, to ale nemusi dlho platit, staci ju znizit na 0,020 a je problem pre vykuchancov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:00
od Nicco
sorry, toto som nevedel

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:05
od Sobull
No...
1) Čučení do výfuku nebo vokometrický posuzování kouře to je asi na úrovni měření rychlosti bez radaru (já to koštuju, že jste jel tak 58 km/h). S tím určitě neuspějou.
2) Motor po vykuchání (pokud nemá jiný problémy) projde i bez přirážky, takže by se to týkalo spíš nových motorů, ale limity platné pro E4 asi nepůjdou měnit zpětně.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:14
od Komi
asi si nepochopil otazku tak specialne pre teba este raz :
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky
opakujem este raz dufam ze to pochopis aspon na 2. raz:
zistovat sa to da jednoznacne na EK - a aj ked sa do Euro4 vojdes staci ze sa poriadne pozru v STK na motor/vyfuk a je problem - akykolvek zasah do systemu riadenia exhalatov je zakazany - cez STK neprejde...
vizualne ked policajt pozre ze mas auto s DPF a dymis, moze ti na ceste zadrzat technicak a poslat ta na STK/EK ako s inou zavaznou zavadou
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:36
od Sobull
Nevím jestli na silnici vůbec pozná jestli máš E4 nebo E3.
Spíš by se měli starat o to, jestli ty auta na EK vůbec jdou.
Děkuju ti za starost o moje chápání, ale tak nějak mi to je jedno, než tady někdo udělá něco s STK, tak naše auta budou dávno ve šrotu, jsem klidný.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:42
od stano.
Ja by som tiez nevidel problem s vykuchanym DPF a ci prejdu E4. Ako pozeram na diesle, vela z nich by nepresla ani E1.
Plus nakrivo nastavene svetla (odflaknuta STK), totalne zjazdene pneu, nefungujuce brzdy, atd.
Nezameral by som sa na sprisnenie pravidiel. Ale na to, aby sa dodrzovali existujuce.
Ked niekto odrbava teraz a cez EK prejde aj s ciernym oblakom za sebou, tak si to vybavi aj potom.