Stránka 62 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 14:46
od vita_k
souhlas s sobulem. Komi panika ve stylu v12 ti moc nesedi :)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 17:45
od Komi
myslim ze v nasich krajinach tak lahko panike nepodlahneme...
tuto diskusiu vyvolal prispevok Nicca ze v SK telke davaju info, ze nasi mudri ministerski zrazu xcu riesit problem s kuchanim a hned dokonca v Bruseli... kedze dobre vieme ako neriesia problemy ktore by lahko mohli, je iste ze aj teraz je to len burka v pohari vody...tu plne suhlasim so Sobulom a myslim ze aj vacsinou normalnych ludi...nejaky politik si urobil ciarku na poli ekologickom a zasa bude ticho.
Ja som len nesuhlasil s tvrdeniami typu ze sa nieco neda zistit - to skutocne nie je pravda, snad som to vysvetlil zrozumitelne, a je fakt ze keby dnes xceli, vobec by nic nemuseli riesit s Bruselom - zasah do systemu riadenia emisii je uz aj dnes nepripustny z pohladu STK a aj realne dokazatelny, aj ked vykuchane auto splni E4, na ceste nema co hladat z pohladu nepovolenej upravy...to by ovsem museli normalne fungovat STK a zrejme by z nasich ciest zmizlo dost pojazdneho srotu, od coho maju vase vykuchane Focusy hodne daleko, s tym dufam suhlasime vsetci

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.03.2013 21:27
od vita_k
u nas se pomerne zprisnily STK loni na jare. Pry ma byt na STK auto hodinu povinne, ze tam jsou kamery, kontroly a technici z stk jsou pry dost zoufali, ze nemaj hodinu, co kontrolovat a tak. Ale tak je to pry i v cizine a ja jsem zvedav na opravdovy efekt tohoto napadu. Vraku jezdi po republice dost... Euro 2 naseho escorta je x krat horsi nez muj vykuch euro 4. A jezdi oba.
Zase jsem proti zkracovani doby zivotnosti auta pod aurgumentem, ze kratsi zivotnost = nove auto s nizsimi emisemi a to je to, co chceme...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 24.03.2013 18:08
od chosn
Asi po 14 dnech od odstranění filtru se mě při startování auta po 3 dnech stání rozsvítila varovná kontrolka motoru.
Po připojení diagnostiky to načte chyby:
P2080 teploty spalin obvodu čidla Dosah / výkon banka 1 senzor 1
P2084 teploty spalin obvodu čidla Dosah / výkon banka 1 senzor 2
Po smazání chyb kontrolka zhasne. Každé další startování s ohřátým motorem je bez chyby.
Při dalším delším odstavení se chyba opakuje. Ve FAPOFF mě po telefonu sdělili, že by to neměl být následek odstranění, že prostě je vadné čidlo nebo čidla.
Neměl jste někdo po odstranění taky tento problém?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 25.03.2013 18:36
od Joni
Pokud to dělá jen při studeném motoru, podezříval bych opravdu čidlo tepl. filtru. Pokud se zahřeje, dostane se do správných mezí a chybu to nevyhazuje. Pokud ti to pomůže, já jsem naměřil tyto hodnoty ohm-metrem a mám to bez chyb: odpojené čidlo (z konektoru)
při 20st.C 1,5Mohm,
těsně po jízdě-teplé 3,2kohm.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 25.03.2013 21:03
od chosn
Joni píše:Pokud to dělá jen při studeném motoru, podezříval bych opravdu čidlo tepl. filtru. Pokud se zahřeje, dostane se do správných mezí a chybu to nevyhazuje. Pokud ti to pomůže, já jsem naměřil tyto hodnoty ohm-metrem a mám to bez chyb: odpojené čidlo (z konektoru)
při 20st.C 1,5Mohm,
těsně po jízdě-teplé 3,2kohm.
A kde se dá to čidlo najít u 2,0 TDCI ?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 26.03.2013 17:26
od Joni
Nejspíš na DPF. Já jej mám před motorem (1,6TDCi), 2-litr nevím... pod autem na výfukovém potrubí??
Čidlo teploty má konektor s 2-vývodový, ale na DPF, nebo pověšený na trubičkách je i čidlo diferenčního tlaku (myslím 3-vývodový konektor). Když najdeš DPF, jsi u cíle.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 05:31
od Sagic
2.0 ma DPF pod autem, hledej tam.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 07:58
od Sobull
A hele krajan.

Já jsem ve FAPOFF taky byl dvakrát. Taky mi nejdřív tvrdili, že chyba určitě nesouvisí s jejich úpravou. Pak jsme se ale dohodli, že se na to podívají, přehráli soft podruhé a je pokoj (prý měli nějakou aktualizaci, ale to bys tam ty už měl mít). Když si chyby sami načetli, tak uznali, že je to problém sw. Zkontroluj co můžeš, ale pokud na nic nepřijdeš, nenech se odbýt a trvej na opravě. To by byla fakt náhoda, že to odejde zrovna po úpravě...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 09:59
od Giggo
Komi píše:asi si nepochopil otazku tak specialne pre teba este raz :
Neviem, ako to chcu zistovat zo sucasnym stavom techniky
opakujem este raz dufam ze to pochopis aspon na 2. raz:
zistovat sa to da jednoznacne na EK - a aj ked sa do Euro4 vojdes staci ze sa poriadne pozru v STK na motor/vyfuk a je problem - akykolvek zasah do systemu riadenia exhalatov je zakazany - cez STK neprejde...
vizualne ked policajt pozre ze mas auto s DPF a dymis, moze ti na ceste zadrzat technicak a poslat ta na STK/EK ako s inou zavaznou zavadou
A jak policajt pozná, jestli moje auto má mít DPF nebo nemá mít DPF?

)
Ano trošku snažší je to na u vás, protože u sebe vozíte "velkej techničák" my ne. Krom toho i naše 80kW se snad dělaly bez DPF.
Jinak samozřejmě nerozporuju co jsi napsal. Poznat se to dá a nevím jak v naší právní upravě, ale pokud u vás je to v podstatě nelegální.
Ještě taky možnost že DPF máš jen je nějakým způsobem už nefunkční. Jsi člověk co se o svoje auto nezajímá nestará a tak budeš mít briketu zacpanou, výfuk začouzenej, ale aspoň neporušuje předpisy.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 10:09
od Giggo
vita_k píše:
u nas se pomerne zprisnily STK loni na jare. Pry ma byt na STK auto hodinu povinne, ze tam jsou kamery, kontroly a technici z stk jsou pry dost zoufali, ze nemaj hodinu, co kontrolovat a tak. Ale tak je to pry i v cizine a ja jsem zvedav na opravdovy efekt tohoto napadu. Vraku jezdi po republice dost... Euro 2 naseho escorta je x krat horsi nez muj vykuch euro 4. A jezdi oba.
Zase jsem proti zkracovani doby zivotnosti auta pod aurgumentem, ze kratsi zivotnost = nove auto s nizsimi emisemi a to je to, co chceme...
Souhlas hlavně, kde lidi v naší zemi s naší kupni silou maj brát na nový auta.
Navíc všechny tydle hypermoderní super mrňavý motory s turbem a dalšíma blbinama sou akorát zdrojem dalších potencionálních problémů.
Jak krásně funguje Octavia I. 1.9 TDI 66kW ano je za tím dým jak prase zvlášť když to někdo chipne, ale aspoń se ten člověk nemusí o nic start a jen jezdí a jezdí minimální náklady pro provozovatele, ale takový motory dělat nemůžeme protože jejich vstřiky sou moc široký a nesplní emise atd .. zasr. unie .. díky takovejmdle věcem je pak v mojem autě x klapek na směšování vzduchu a protože se mi teď některá z nich rozbila su ruzčílenej a děsně blbě se to řeší, protože nejde zjistit která to dělá nebo jestli to dělá egr .. chybu díky jedný dokáže vyhodit prostě celej okruh grrr .
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 10:20
od Komi
verim ze aj u vas ma zeleny muzik moznost ako zistit ci to ma mat filter alebo nie...
stav ze by si mal filter nefunkcny a výfuk začouzenej si realne neviem predstavit - je tam prilis vela kontrol aby taky stav mohol nastat - poruchy cidiel vedu k nudzaku a pri funkcnych cidlach ucpany filter tiez povedie k nudzaku ale este filtruje
co sa tyka Octy - mame doma 81kW a na emisnej ma po 150tkm dymivost 0,4 vykuchane 1,6TDCI dosahuju podobne hodnoty - pod 0,3 sa nedostanu, takze nevidim v tom rozdiel a ten motor je neznicitelny a zozere vsetko co mu davame - problemy s tryskami a cerpadlom absolutne ziadne...
a to vraj EK sa chysta nadalej sprisnovat emisne normy - vobec ich nes... v akej krize je v EU automobilovy priemysel a takto este znizuju jeho kokurencieschopnost na svetovych trhoch - Klausa na nich treba !
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 10:30
od vita_k
Sobull píše:A hele krajan. :D Já jsem ve FAPOFF taky byl dvakrát. Taky mi nejdřív tvrdili, že chyba určitě nesouvisí s jejich úpravou. Pak jsme se ale dohodli, že se na to podívají, přehráli soft podruhé a je pokoj (prý měli nějakou aktualizaci, ale to bys tam ty už měl mít). Když si chyby sami načetli, tak uznali, že je to problém sw. Zkontroluj co můžeš, ale pokud na nic nepřijdeš, nenech se odbýt a trvej na opravě. To by byla fakt náhoda, že to odejde zrovna po úpravě...
Tak mam zpravu od p. Straky, ze 80kW TDCI umi a i velmi uspesne -
http://www.straki007.cz . Peugeot forum jej jen vychvaluje. Dava zaruku na odstraneni regeneraci a nouzoveho rezimu. Chyby v ECU zrejme nevyjimaje. Ze bych jeste nakonec poskytl sve auto jako dukazni material? Regenerace jsem schopen odhalit pomoci elm327 a torque. Kdybyste to chteli nekdo vyzkouset jeste nez to zkusim u nej ja, tak prosim hned piste.
Je mobilni a sw upravy je ochoten udelat v CR, jezdi i na slovensko.
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... pid1390086
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 11:35
od stano.
U nas sa velky technicky nevozi. Mame male zelene karticky s cipom.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.03.2013 20:03
od vita_k
Jak uz sme tu psali, tak to mozna s kontrolami nebude tak horke...
Prilezitost na poradnou upravu SW tu zrejme tedy je, tak at si kazdy zvazi, co chce. Zvlast jsem to psal pro ty, ktery uz maji vykuchane - dokonce je to i nazev vlakna - a ne pro ty, co filtr stale jeste maji. Specificky pro ty, co maji po vykuchani problemy ne s "organy", ale se softwarem. Etiku veci bych presunul do jineho vlakna napr: Kuchat nekuchat a proc...