Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Skyactiv x ani mildhybrid s vypínáním válců a ještě vyrobený někde v Mexiku to opravdu nechceš.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ja myslel ciste jen motor, ale i kdyz vemu i to "prislusenstvi", tak jsem nikde nezaznamenal vetsi poruchovost tohohle systemu 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Clanek debilni neni. Jedine, s cim bych uplne nesouhlasil, je, ze atmosfera ma sirsi pouziti otacek, bavime-li se o benzinu. Pri 2000 turbo uz tahne s plnymi Nm, atmosfere tam jeste chybi, i kdyz vyssi objemy se s tim vyporadaji lepe. Mne u turba spis vadi nepredvidatelnost mezi temi strmymi narusty/poklesy Nm. Turba jsou na zakazku uredniku z duvodu radoby ekologie, pro spotrebitele s 10tkm/rocne je to negativni ekonomicky (vyssi porizovacka, vyssi pravdepodobnost nakladu na opravy). Nizsi spotreba tohle pri normalnim najezdu nezlomi.
Ted s novym skolnim rokem jezdim trasy po 2km s detmi. Mhd moc reseni neni. Mnoho lidi tyhle rozvozy musi praktikovat a na to je nejlepsi neprimovstrikova atmosfera.
Ted s novym skolnim rokem jezdim trasy po 2km s detmi. Mhd moc reseni neni. Mnoho lidi tyhle rozvozy musi praktikovat a na to je nejlepsi neprimovstrikova atmosfera.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Skyactiv x je benzín na naftovým principu.To ti nikdo nezávislý neopraví a spolehlivost ti nikdo nevyvěští,to ukáže čas,ale Mazda šla s kvalitou celkově dolů jako všechno.
https://autobible.euro.cz/mazda-skyacti ... zdi-praxi/
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... jitel.html
https://autobible.euro.cz/mazda-skyacti ... zdi-praxi/
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... jitel.html
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale tenhle motor SkyAktiv-X (diesel na benzin) v te mazde neni a rika to i H. Koubek, ze bude pozdeji, ja myslel klasickou atmosferu co je ted v mazde, je prece jasne, ze ta novinka a v podstate neoverena technologie, bude celkem slozita uz z principu toho motoru, tam asi bude cidel a ruznejch p...... aby to dodrzelo teploty pro spravny chod. Zlata turbobabeta
, ale mozna se to japoncum povede narozdil od (myslim)Mercedesu .

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To jo,ale skyactiv g už právě taky není stará dobrá jednoduchá atmosféra.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
To už máš lepší podradit než čekat na predzapaly lspi v nízkých otáčkách321910336 píše:Co mě trápí je prodleva na sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách, která je tak přibližně stejná jako podřazení u atmosféry. Kdyby radši na autoforu zase testovali auta a míň papouškovali články od svých "kolegů" ze zahraničí.

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak mne 2.0 tahne hezky uz od 1500, ale ty tlaky na klice.. tak to nedelam
ono to neni dobre pro zadny motor, akorat atmosferu to semele tak nejak postupne a tb to muze odskakat pomerne rychle 


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Myslím, že by se neměl kazdopadne poslouchat rádce řazení. Resp já když nevidím šipku, tak obvykle podradim 
Ja bych s tím fakt radej jezdil v otáčkách i za cenu vyššího opotřebení. Lepší toto než měnit polomotor

Ja bych s tím fakt radej jezdil v otáčkách i za cenu vyššího opotřebení. Lepší toto než měnit polomotor
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja tam radce nastesti nemam. Ale kolikrat zajedu s peknou spotrebou, treba 6,5 a v "kytickach" mam za razeni jen 2-3 z 5. Vetsinou mam 5 za predvidavost. Ono bez turba se to tocit proste musi, kdyz je potřeba vykon.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Rádce řazení mi na pětku radí, abych přeřadil výš. Ale zatím se mi tam ta šestka za jízdy nikdy nepodařila dát 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 681
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Mě zaqik radce řazení vypnul a hned se mi žije lip. Spotrebu moc neresim, snažím se s tim jezdit jako s atmosferou, často podrazuju. Do Itálie a zpet jsem jel za 6.8, níž jsem se nikdy nedostal, ale ani nechápu tu honbu za spotrebou. Ja mam tp auto kvůli dynamice. Se starou 1.6 jsem se uz na silnici pri předjíždění necítil bezpecne. Jezdíme cela rodina, nakramovany..
Radši auto sesrotuju s mensim najezdem, než jezdit s autem, které jede jen když v něm sedim sam a bez nakladu a necitit se v nem. Provoz se zrychlil, je potřeba na to reagovat.
Chápu ovsem, že jine vnímání celého problemu ma nekdo, kdo ma doma dvoulitr. Ja prechazel z klasicky 1.6 74kw,mit dvoulitr, možná taky ještě pockam s vymenou
Radši auto sesrotuju s mensim najezdem, než jezdit s autem, které jede jen když v něm sedim sam a bez nakladu a necitit se v nem. Provoz se zrychlil, je potřeba na to reagovat.
Chápu ovsem, že jine vnímání celého problemu ma nekdo, kdo ma doma dvoulitr. Ja prechazel z klasicky 1.6 74kw,mit dvoulitr, možná taky ještě pockam s vymenou
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pod 2k ot jezdím v podstatě jen na dvojku při odbočování a z kopce bez plynu. Dělá to ale třeba i při 3k otáček a tam už to má dostatečnou dynamiku na předjetí bez trápení motoru, když je přehledný úsek. Když člověk jede sportovněji, tak je to bez prodlev, ale jak třeba někoho dojedu bez plynu a pak přidám, tak je znát díra.vita_k píše:
To už máš lepší podradit než čekat na predzapaly lspi v nízkých otáčkáchatm oproti tb podtaceni zvládají.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy píše:Rádce řazení mi na pětku radí, abych přeřadil výš. Ale zatím se mi tam ta šestka za jízdy nikdy nepodařila dát


To mas convers budiky? Ja je nemam...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Rozdil mezi 1.6 a 2.0 je znat. To co ma ta 1.6ka u max. otacek, to je u dvoulitru nekde mozna i pod 4000. Největší slabinou 2.0 je absence sestky. S ni by to bylo dokonaly, motor by to utahl i do kopcu na D1.kozelos píše: Chápu ovsem, že jine vnímání celého problemu ma nekdo, kdo ma doma dvoulitr. Ja prechazel z klasicky 1.6 74kw,mit dvoulitr, možná taky ještě pockam s vymenou
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 8 hostů