Stránka 63 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.01.2011 16:56
od ZaQik
Volvo Charouz:
kryt 355,- s DPH
sroub 4 x 57,- s DPH
-----------------------
celkem 583,-
dodani 3 pracovni dny
(Geuss Automobil GmbH ve Weidenu 21EUR)
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.01.2011 17:28
od Anduril
Zitra se stavim v Ostrave u Volva, ale teda cena pekna, cekal jsem vyrazne vic..
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 11.01.2011 18:52
od Anduril
Tak jsem objednal, me to vyjde o 80Kc draz, ale co uz

Mel by byt v pondeli, tak pak dam vedet.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 12.01.2011 08:25
od ferdoz
Anduril: Potom prosím vyfoť samotné skrutky (šrouby) - 2,20 € za kus to je dosť . . .
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 12.01.2011 11:31
od ZaQik
.. je to torx T40.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.01.2011 17:44
od Anduril
Tak kryt je doma. Montaz az o vikendu, protoze nemam spravny Torx.
Celkova cena 663Kc.
Jinak to vypada dobre, vsechno sedi. Tady par fotek:

- Kryt - horni strana

- Kryt - dolni strana, hrany a okoli der pro srouby je pogumovane

- V cervene oznacenych mistech je treba ze zavitu vysroubovat dve uchytky kabelu.

- Kryt - prilozeny na motor
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 23.01.2011 10:34
od Norinco
Ahoj, omlouvám se trošku za OT, ale chtěl bych znát váš názor. Kolega v práci má možnost koupit dvojkovýho kombíkovýho focuse Ti-VCT, ze začátku 2009 s 50tis km (skutečných) v základní výbavě. Cena 250tis. Myslíte, že ta cena je dobrá? Dneska se dá v akci koupit nový kombík s motorem 74kw za necelých 320tis.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 23.01.2011 13:29
od MK2
Hmm takový dotaz by se hodil spíše napsat do sekce
Prodej - nákup 
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 27.01.2011 17:03
od FUGAS
Ty jo ta myšlenka toho Volvo krytu je zajímavá, ale pominu-li fakt, že mě osobně by vadil ten obrovský nápis Volvo, tak ten kryt je tak minimalistický, že toho zas tak moc nezakrývá, tak je otázka jestli to má vůbec cenu. I když na druhou stranu za ty prachy...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 27.01.2011 20:29
od Anduril
Je fakt, ze klidne mohl byt trochu vetsi. Na druhou stranu to nestalo majlant a aspon ty svicky jsou kryte, nedrzi se kolem nich voda a kabely jsou celkem v bezpeci pred hlodavci:)
Napis Volvo mi osobne vubec nevadi, nebot pod kapotu neni videt

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.01.2011 13:01
od Quickie
odkial sa dostane voda ku sviečkam, ak neratam zle utesnene ostrekovace?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.01.2011 17:12
od Nepér
Spodem, když proreznou mrazové pojistky na hlavě motoru...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.01.2011 00:02
od FUGAS
Nepér: sice nevím co to jsou mrazové pojistky na hlavě motoru, ale každopádně když píšeš že je to spodem, tak tomu kryt nazabrání, ne?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.01.2011 07:40
od Anduril
Myslel jsem tim vodu nastrikanou na motor pri desti a podobne, pak to tam uschne a je tam bordel. Pres ostrikovace u FL netece a navic mam deku pod kapotou.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.01.2011 08:56
od Quickie
ostrekovace som mal na mysli hlavne pre tých, ktorí ich menia za škodovacke a neutesnia tmelom.
Anduril píše:vodu nastrikanou na motor pri desti a podobne,
nejazdim s otvorenou kapotou
akože mam auto dva a pol roka cca a zatial som nezbadal, ze by som mal vodu pri sviečkach.
kym som nemal spodny kryt tak som mal motor obcas, hlavne v zime celkom slušne zasvineny.. motor ani tak nie, skor bočné časti, kde od kolies nafrka... ale odkedy mam spodny kryt, tak sa špinenie vyrazne znížilo..
ak by bol problem s vodou pri sviečkach, tak by tam podla mna dali kryt už od vyroby,
takže ten kryt na sviečky podla mna velky vyznam nemá.. skor estetika.. ale volvo by som kvoli estetike určite nedal..
toť moj názor