Prodejci nikdy never. Bud keca, anebo treba ani opravdu nevi, ale nemuze ti rict ze nevi, to by vypadalo divne. To, ze treba vyjimecne nekeca, na to se proste neni dobry spolehat.
Na kontrolku fakt necekej, fakt ne, u Forda fakt proste ne. Nikdy

Uz se to tu myslim resilo, jestli maji Fordy hladinovy cidlo. U benzinu nemaj. U nafty pochybuju za mit budou. Takze jen tlakovy. Tlakovy se ozve, az bude cerpadlo prisavat vzduch a to uz je bez delsich kecu pozde. A i kdyby to ten motor pro jednou prezil, tak jsi mu ubral pul zivota.
Ford olejem nic nezkazis, je levnej, normu ma. Pul lidi na foru bude rikat, ze nemaze a je to voda, druha pulka lidi na nej normalne jezdi a kdyz ho budes pravidelne vcas menit, tak no problem. To uz bych se spis bal u novejch Fordu, kde se leje jeste ridsi.
Proplachovadlo sem nikdy nepouzil. Vymena oleje (na zahratym motoru) co 15tis km podle me dostatecne proplachuje.
Zkratka tak nejak lidsky. Zadnej stroj neni bezudrzbovej, ani ve 21. stoleti i kdyz vyrobce bude rikat ze jo. Jednou za cas to auto obejit, omrknout naplne, pneu, pri vymene kol brzdy, zarovky. At vis s cim jezdis, pak te pripadnej problem tolik nezaskoci.
At to jezdi
