Stránka 67 z 71

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 28.09.2014 22:12
od foki
pepo30 píše:Pravdupovediac aj som s tým rátal pri kúpe, takže sklamanie ani nie je tak obrovské, navyše ak je auto ako také spoľahlivé. Ale osobne by som bol radšej keby to priznali, hoci potom by už asi došlo k jednaniu o cene.

co kdyz cena v te dobe byla nizsi diky tomu ze to melo najeto a jen upravili aby prodali ? kdyz y to melo pocitve km tak by to treba stalo vic ?

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 28.09.2014 23:54
od stano.
Ma.rt píše:foki: a ma auto s 220tkm nejakou perspektivu? podle me tam bude asi spousta oprav, hlavne u nafty... vstriky, dpf, turbo... u benzinu zase motor jako takovy nemusi byt uz ok...dale podvozek bude asi potreba dat dohromady. Ja osobne bych si radsi priplatil za mene jete. Na druhou stranu vzdycky jsem kupoval benzin s cca 120tkm a taky to bez oprav nebylo, ale nebyly to tak hrozne palky (krome spojky u mondea) a drzelo to pak.
Len potom takyto kupia v bazare skoro uplne rovnake auto, za este vyssiu cenu, len na tachometri svieti samozrejme 130tisic km. Ze ma v skutocnosti raz tolko nevedia (alebo nechcu vediet).

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2014 08:26
od pepo30
co kdyz cena v te dobe byla nizsi diky tomu ze to melo najeto a jen upravili aby prodali ? kdyz y to melo pocitve km tak by to treba stalo vic ?
Tak v tej dobe išli na SK tieto Focusy všetky okolo 2700-3200€ niektoré ktoré vyzerali akoby vyšli z maštale, tj zničené sedačky, motor ako traktor "priadol" išli aj okolo 2200-2300. Ja som dal za moj 2700€. Nutne podotknuť prakticky všetky mali tých typisky Slovenských 150.000 km. A teraz si vyber. Tak som vybral, zatiaľ spokojnosť až na tie KM...
Samozrejme keby malo poctivé KM na tachometri tak by ho za tu cenu zrejme nepredali...
Edit: Nekupoval som ho v bazari, bolo dovezené jedným pánom z dediny tu nedaleko. Poslal mi komplet foto (z Nemecka) aj referencie, že ide pekne motor, štartuje super a že má miernu koroziu na spodnej hrane zadneho veka. A už tam bazari mal na tach. 126.000km, takže som tak v kutiku duše dufal, že Nemci by sa pri predaji vlastne už 10 ročneho črepu nenamáhali ho stáčať.... Takže ak ho niekto stočil tak to bol bazárnik v Nemecku...

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2014 09:58
od V12
Je to TDDI, tam so vstrekovacmi problem nebude. Treba sa ale pripravit na kolaps vstrekovacieho cerpadla, ktory nastava pri nabehu okolo 250 tisic km, repas je kua drahy, nove zasa drahsie, nez zostatkova hodnota auta :evil: Ja by som to urychlene predal, kym to ide. Teda za predpokladu, ze to cerpadlo este menene nebolo. Ked bolo, tak jazdit az pokym ho hrdza nezozerie.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2014 18:03
od pepo30
Tak ak malo 220-230 tak teraz má cca 260-270.000 km a ja budem dufať, že je už menené...

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2014 20:01
od vita_k
stano: spise nechcou vedet - souhlasim. Rikaji si, ze oni jsou zrovna ti, kteri nebyli podvedeni a ze dobre nakoupili:) A tesi se s touto myslenkou do konce zivota - auta.
Lidska nelogika je strasne divna;)

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.10.2014 07:11
od foki
tak uz i v nemecku http://www.mobile.de/magazin/ratgeber/k ... ecken.html

a google preklad

V Používá se vždy skrývá nebezpečí tacho padělání - protože zločinci podvodu je hračka. V poslední době, iniciativa nyní bojuje o lepší, aby byla přijata ochranná opatření. Je tu jen jeden problém 25 září 2014 Zločin může být tak jednoduché: Návrat na kilometrový výkon vozu, který je bohužel velmi snadné. Snadno na internetu, klíčová slova "tachometr nastavit" do vyhledávače, a spěšně ji vyplivne stovky adres. Odborníci také domácí návštěvy. S několika odbočkami na dotykové obrazovce vykouzlit zpět pětiletá auto ojeté vozy let. "Rotate" golfového nákladů z 80 EUR. Dokonce i zbrusu nové modely, které přišly až v roce 2013 na trh, může být již přestavěn. Úžasné, jak bezostyšně je tato služba nabízena na internetu - i když je to jedinečný čin. Ale pachatelé zřejmě nemají strach, že by policie mohla přijít na návštěvu. FOTOGALERIE (6 obrázků) Tacho manipulace stěží detekovatelné "Podvodné prodejce bohužel ne," říká Arnulf Thiemel ADAC. Sdružení pracuje již nějakou dobu, aby zajistily, že auta jsou lépe chráněni proti manipulaci. Žádný model vozu je chráněna před zásahy. Podle ADAC, automobilový průmysl dělá příliš málo. Zdá se, že přístup přes OBD (On Board Diagnosis), rozhraní je stodoly pro každého, kdo má pouze vhodný prostředek a nějaké znalosti. A také manipulační zařízení stojí několik set eur.Drobná oprava probíhá v sekundách a zanechává za sebou žádné stopy většinou - takže je zřídka možné odhalit rychloměru podvody samotného softwaru. Obvyklá rada pro ojetý vůz kupující obvykle nepomohou, říká Arnulf Thiemel: "Opatrně zločinci obnovit pedálu pryže a potahy sedadel, čerstvé opotřebované kožené volanty zpět a manipulovat se všemi příslušnými ovládacími zařízeními." Prodejce inzeruje jasně na to hrdý, stejně celá "87 ECU" se přepsat. Vysoký kilometrový výkon není vidět 2011 se ujal bavorský Státní úřad kriminální výpady, na rozruch: 120 lidí bylo zatčeno, zadrženo mnoho vozidel, včetně zmanipulovaných dokumentů. To by mohlo fungovat jen proto, že starší dvanácti měsíců nespočetné telefonáty byly zachyceny v několika cizích jazycích. Mezi čtyřkolové důkaz byl také BMW řady 5 Stav tachometru 130000 km. "Byl to doklad o koupi našel poté, co byl vůz zakoupen v Itálii s 700.000 km na tachometru," říká expert ADAC. Člověka vozidla byl tak zručný, že i po objevení nikdo podvodu se zobrazit BMW tento vysoký kilometrový výkon. Kde je podvod zejména za Most stojí za podvádění ve sportovním autě: V případě, že rychloměr od 150.000 do 50000km naprogramován, může hodnota vozidla zvýšit o více než 12.000 eur - má vozidlo technický institut (CTI) v nedávné době stanovena. Pro malé auto, reset již mnohem nižší: Tato plní podobnou akci pouze k méně než 500 apreciace eura. Zvláště atraktivní kilometrů závrať je v leasingu vrací: Velký služebních automobilů, které cestují na velké vzdálenosti v krátkém čase, viz navenek stále velmi nový; tady, omlazení padá na nejméně. Jeden ze tří vozů ovlivněn Opravdu, pro vozy s relativně vysoký kilometrový výkon podvodu riziko nejvyšší: o všech třídách po celé manipulace stojí tam nejvíce; jsou v průměru necelých 5000 eur za několik sekund hacking to. V kontrastu, na polovinu z 100.000 na tachometru 50000 km trvá podstatně méně.Vyčištění najeto 150.000 na pouhých 100000km přináší jen kolem 2000 eur. Škody na průměry vozidel kolem 3000 eur. Po vyšetřování v místní LKA Bayern Odhaduje se, že každý třetí auto vlastnil falešné Kilometry v Německu. Ne opravdu zájem výrobci ochrany Podle odborníků CTI elektronické podvádění je nezjistitelné. Pečlivé zkoumání historie vozidla, ale je jisté, šance je převést na podvodníky: Opravte dílenské faktury, záznamy v servisní knize, výměnu oleje a servisním štítku v motorovém prostoru a HU-certifikátů vždy obsahovat kilometrový výkon a datum, takže již pomocí 3-4 těchto údajů důvěryhodnosti (či nejistoty), můžete zkontrolovat biografii vozidla je docela dobře.Kontakt s předchozími vlastníky (k dispozici v osvědčení o registraci), by neměl být ušetřen. Ale proč by to změna Kilometry vůbec potom? Výrobci tvrdí se ztrátou a výměny zařízení, nový rychloměr bude muset být na své staré úroveň. ADAC má ochranný nárok. Spíše rozhraní slouží k odložení nových vozů pracovat delší zkušební jízdy zpět na "nulu". Také, mnoho výrobců prodává použité speedos vyřazených vozidel po přípravě a nulové pozici opět náhradních dílů; tento obchod nechtěli nechat ujít. Součet summarum: Ani výrobce, ani pojišťovny se zajímají o účinnou ochranu, neboť nepředložila žádný měřitelný poškození. Iniciativa proti manipulaci tachometru e.V. "Škoda opět ty, kteří již mají málo peněz," řekl Thiemel ADAC. Konkrétně, ojetý vůz kupujících. Chcete-li umístit stíny průmyslu řemeslo, "Iniciativa proti manipulaci rychloměru" eV založil. Jeden z jejich výchozích bodů: zákonodárce. On nařídí dokumentaci ujetých kilometrů. Vzhledem k tomu, zatím to není vyžadováno zákonem v Německu ušetřit najetých kilometrů a dalších vozidel údaje a zpřístupnit ji jako kupující. V USA, například, shromažďuje službu Carfax pro let na žádost majitele vozidla, vozidla z jeho údajů a dát je k dispozici za poplatek potenciální kupce. Nejlepším příkladem je Belgie, "je místo, kde klesl o 90%, neboť právní požadavku na pravidelné zachycení Kilometry podíl nepravdivých informací kilometrů", který je dostupný na internetových stránkách iniciativy. Se zabývá příliš dobré, aby to byla pravda Jedním z jeho zakladatelů je motorista klub AVD. On dokonce vytvořil před několika roky databázi s údaji o vozidle, které lze použít na základě dobrovolnosti. ADAC udržuje takové databáze, nicméně problematické, "Co když je již nastaven falešné údaje," říká Arnulf Thiemel. Navíc, mnoho databází shromažďovat informace pouze s prvním HU, který bude projednáván v Německu po třech letech. V této době, leasing vozidel, ale jsou většinou již vrácené zákazníkem, padělatelé jsou často již v práci pak. Drž se dál od podezřelých obchodů Kteří se nemohou opřít o dokumenty, které pomáhají jen chladnou kalkulaci: Průměrný německý auto je cestování 12.000 km za rok; Městské vozy výrazně nižší vyšší třídy osobní automobily s dieselovým motorem podstatně více. Pokud auto má podstatně jiný najetých kilometrů, měli byste být podezřelé. Pokud není rozumné vysvětlení, musí být závěr: nabídka je příliš atraktivní, že je to pravda. Ruce pryč!

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.10.2014 07:22
od foki
a predposledni veta je presne to co vetsine zatemni mozek a posledni uz neprectou a reknou si , kdyz ono to titanium v tom dizlu je o polovinu levnejsi nez v nemecku a my mame to stesti ze my koupime to po duchodci v plne palbe a zahubicku . :bebng:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.10.2014 19:40
od Ma.rt
Průměrný německý auto je cestování 12.000 km za rok

To by me zajimalo, jestli je tohle pravda... benziny tam maji podle me i 20tkm rocne uplne v pohode. A o dieselech ani nemluvim. Kolikrat auto z operaku 3 roky stare se 180tkm vypada temer netknute... Kdyz clovek chce v Nemecku auto se 60tkm, tak je to skoro jak nove tady :)
Kdyby to aspon bylo auto koncepce kolem roku 2005, tak bych se tak nebal, nebyly DPF, vstriky neco vydrzely, bohuzel dnes obcas i u relativne noveho benzinu slychavam, jak se do nej musel servis podivat uz treba pri 100tkm. Diesel po 150tkm je dnes casovana kasicka.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.10.2014 20:35
od vita_k
takze uz ani v nemecku se neda sehnat kara co ma 180tkm a 3 roky, i kdyz jich tam de facto bude spousta takovych, ale o dost drazsich protoze tam bude svitit 95 tkm?

to mam asi smulu.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.10.2014 21:32
od stano.
Ma.rt píše:Průměrný německý auto je cestování 12.000 km za rok
...
Mozno maju statistiku z nejakej ich "STK". Ale tie auta s nizkym najazdom nepredavaju a uz vobec nechcu do "ostbloku". Ono aj u nas predat 5 rocne auto s realnymi 50t km je hlupost. Nikto neda za to adekvatnu cenu.
To su mozno tie povestne auta po nemeckom dochodcovi, ktory na nich jadzi len do kostola. Ale potom nejdu na vyvoz, ale po dedovi zostane vnukovi.
A navyse, malinke mestske skatulky typu Citroen C1/C2/C3, Peugeot 208, Twingo, atd. sa k nam nedovazaju. A tie podla mna dost znizuju tento priemer.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 30.10.2014 10:47
od memento
vita_k píše:stano: spise nechcou vedet - souhlasim.
Rikaji si, ze oni jsou zrovna ti, kteri nebyli podvedeni a ze dobre nakoupili:)
A tesi se s touto myslenkou do konce zivota - auta.
U mna je to 50/50.
Auto (udajne odobrate z lizingu) registrovane vo F v januari 2010 som kupil v decembri 2012 s 84000 km, t.j. cca 30T/rok.
Skor nez som ho zaregistroval odisla bateria, co si vysvetlujem (s nadejou :)) ze uz dlho nejazdilo medzi odobratim a predajom.
V servisnej knizke boli 3 zaznamy pri 22T, 42T a 63T km s "logickymi" datumami.
Samozrejme strasila/strasi ma myslienka o stocenych km a necakanej poruche rozvodov.

ALE: na aute boli povodne pneu vyrobene o 4 mesiace skor ako auto.
Vcera mi servismam menil brzdove dosticky pri 125T km (iba predne) a povedal ze tam boli originalne Motorcraft, ktore sa nedaju kupit ako ND a origo kotuce tiez zodpovedaju najazdu.

Je to pravda o tych Motorcraft dostickach z vyroby? Rad by som o nieco kludnejsie spaval. :)

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 30.10.2014 10:51
od djdekl
Origo desticky jsou i s potiskem Motorcraft... nektery FoMoCo...

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 30.10.2014 10:59
od pkadecka
Kolega se asi ptá, jestli je pravda, že se Motorcraft destičky nedají koupit jako náhradní díl... což není pravda, aspoň já jsem je koupil i s kotoučema jako sadu. (A na těch starých, špinavých a rezavých deskách se dá snad jenom z křišťálový koule vyluštit, co tam bylo natištěno, když byly nový.)

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 30.10.2014 11:15
od stano.
Motorcraft dosticky sa daju kupit ako ND. Mam ich vzadu.