Stránka 1 z 1

Palubní diagnostika vs. katalyzátor

Napsal: 20.02.2009 22:27
od r0mik
Pokud sviti kontrolka motoru, a vim ze je spatny KATalyzator vypise mi chybu u KATu palubni diagnostika? Nebo to vyhodi hlasku jen jako vseobecnou chybu motoru? :wink: Jedna se o FoFo mk1 po Faceliftu :wink:

Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor

Napsal: 20.02.2009 22:37
od zirafak
iba hlaska vseobecna chyba motora

Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor

Napsal: 20.02.2009 22:39
od r0mik
ted jsem se hrabal v kodech k fofanovi...

nasel jsem toto:
P0430 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) Indicates Bank 2 catalyst system efficiency is below the acceptable threshold. Use of leaded fuel.
Malfunctioning ECT
High fuel pressure
Damaged exhaust manifold
Damaged catalytic converter
Oil contamination
Cylinder misfiring
Downstream HO2S wires improperly connected
Damaged exhaust system pipe
Damaged muffler/tailpipe assembly
Retarded spark timing

tak toto zni vseobecne no :-(

Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor

Napsal: 20.02.2009 23:07
od Tonda-B
Nevíš, prosím tě, jestli je možné uvedenou diagnostiku stavu katalyzátoru vypnout?

Ať už s pomocí servisního zařízení nebo jiného programu?

Jedná se mi o to, že mám před a za katalyzátorem po jedné lambda sondě.

Protože se domnívám, že mám příliš krátky výfukový svod, chtěl bych katalyzátor vymontovat a získané místo použít na delší výfukový svod, který by mohl zlepšit průběh kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách.

Klidně do něj navařím dvě matky a namontuji obě lambda sondy, ale domnívám se, že to povede k rozsvícení oranžové kontrolky na palubce a chybě v paměti závad.
Obě lambdy budou ukazovat stejné množství kyslíku ve výfukových plynech, což při funkčním katalyzátoru možné není.

Nebo by mohlo být řešení druhou lambdu nemontovat, nechat ji na vzduchu v motorovém prostoru a věřit, že si diagnostika bude myslet, že katalyzátor funguje tak dokonale, že je ve výfukových plynech 21% kyslíku, jako je ve vzduchu?