Commonrail Siemens VDO -Continental
Napsal: 09.06.2009 10:54
CONTINENTAL (býv. SiemensVDO)
Společnost SIEMENS Diesel Systems jako součást koncernu SiemensVDO zahájila své aktivity v oblasti vstřikovacích systémů v roce 2000, kdy vešla ve spolupráci s koncernem PSA. Výsledkem této spolupráce je montáž vstřikovacích systému spol. Siemens do motorů 2,0 HDI, 2,0 HDI/TDCI, 1,4 HDI/TDCI a 2,7 HDI/TDCI a nejnověji též 3,6TDCi (Range Rover) a 1,6TDi (Volkswagen).
Momentálně je společnost Siemens VDO ve fázi prodeje společnosti CONTINENTAL, čímž vznikne další obr v oboru (společnost T.A.D. Praha s.r.o. se pyšní zastupováním takových značek jako jsou DENSO (světové č. 2), DELPHI (světové č. 3) a SIEMENS VDO (jako součást společnosti CONTINENTAL světové č. 4).
Zcela unikátním výrobkem společnosti SiemensVDO je pak systém vstřikování nafty nazvaný P-PD neboli Piezo - Pumpe - Duese (elektronicky ovládané piezo sdružené vstřikovače), které používá např Škoda Octavia RS (2,0TDi, 125kW, 350Nm).
Společnost Siemens VDO je jediná mezi konkurenty v oboru vysokotlakého vstřikování nafty, která nemá žádnou dieselovou historii až do roku 2000, kdy přišla na trh rovnou se systémem common rail a rovnou s piezoefektem ovládanými vstřikovači. Na rozdíl od konkurentů dodává společnost Siemens VDO pouze systémy s piezoelektricky řízenými vstřikovači.
Nejdůležitější odběratelé vysokotlakých systémů vstřikování nafty:
Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki
Nejmodernější výrobky SIEMENS DIESEL SYSTEMS:
Piezzoelektricky ovládané vstřikování nafty. Piezo common rail a piezo pumpe duese.
Novinka: společnost SiemensVDO vyrábí od konce roku 2006 vysokotlaká čerpadla systému common rail v České republice - ve svém trutnovském závodě. T.A.D. PRAHA
Společnost SIEMENS Diesel Systems jako součást koncernu SiemensVDO zahájila své aktivity v oblasti vstřikovacích systémů v roce 2000, kdy vešla ve spolupráci s koncernem PSA. Výsledkem této spolupráce je montáž vstřikovacích systému spol. Siemens do motorů 2,0 HDI, 2,0 HDI/TDCI, 1,4 HDI/TDCI a 2,7 HDI/TDCI a nejnověji též 3,6TDCi (Range Rover) a 1,6TDi (Volkswagen).
Momentálně je společnost Siemens VDO ve fázi prodeje společnosti CONTINENTAL, čímž vznikne další obr v oboru (společnost T.A.D. Praha s.r.o. se pyšní zastupováním takových značek jako jsou DENSO (světové č. 2), DELPHI (světové č. 3) a SIEMENS VDO (jako součást společnosti CONTINENTAL světové č. 4).
Zcela unikátním výrobkem společnosti SiemensVDO je pak systém vstřikování nafty nazvaný P-PD neboli Piezo - Pumpe - Duese (elektronicky ovládané piezo sdružené vstřikovače), které používá např Škoda Octavia RS (2,0TDi, 125kW, 350Nm).
Společnost Siemens VDO je jediná mezi konkurenty v oboru vysokotlakého vstřikování nafty, která nemá žádnou dieselovou historii až do roku 2000, kdy přišla na trh rovnou se systémem common rail a rovnou s piezoefektem ovládanými vstřikovači. Na rozdíl od konkurentů dodává společnost Siemens VDO pouze systémy s piezoelektricky řízenými vstřikovači.
Nejdůležitější odběratelé vysokotlakých systémů vstřikování nafty:
Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki
Nejmodernější výrobky SIEMENS DIESEL SYSTEMS:
Piezzoelektricky ovládané vstřikování nafty. Piezo common rail a piezo pumpe duese.
Novinka: společnost SiemensVDO vyrábí od konce roku 2006 vysokotlaká čerpadla systému common rail v České republice - ve svém trutnovském závodě. T.A.D. PRAHA